Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta ilman seksiä riittäisi

Vierailija
26.08.2023 |

Mieheni sairastuttua Peyronien tautiin, meillä loppui kaikki seksi ja läheisyys. Ei auttanut puhumisyritykseni, vaivoin sai hänet käymään lääkärissä. Hänelle määrättiin erektiolääkkeet ja kehoitettiin harrastamaan seksiä mahdollisimman paljon, jotta peniksen verenkierto pysyisi vilkkaalla tasolla. Mutta kuitenkin kaikki seksi loppui kuin seinään. Samalla loppui kaikki läheisyys.
Mikään ei ole auttanut ja todella olen yrittänyt kaikkeni. Menin yksin seksuaaliterapeuttille, joka sanoi että miehen olisi hyvä myös tulla käymään terapiassa. Mies ei missään tapauksessa halua lähteä. Meidän elämä on muuttunut "kämppäkaveruudeksi".

Olen tukahduttanut tietoisesti halukkuuttani, mutta se alkaa käydä täydestä työstä. Hypin seinille pelkästä himosta ja halusta. En kestä ajatusta olla ilman seksiä loppua elämääni. Minulle ei riitä pelkkä sooloseksi. Tilanne on erityisen kamala, koska en pysty jättämään miestäni, vaikka vaakakupissa on oma elämäni, sekä tarpeeni. Mieheni ei kestä ajatusta, että minulla olisi joku ulkopuolinen seksikumppani vaan hän odottaa minulta täydellistä uhrautumista oman tilansa takia.

Onko kenelläkään vastaavantapaisia kokemuksia? Miten olette selvinneet? Kaipaan myös mielipiteitänne tilanteeseen.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itsekäs mies. Sinulla on oikeus omaan seksuaalisuuteeseesi ja miehesi halutessaan voisi tyydyttää sinut useallakin tavalla.

Anna ukolle kolme vaihtoehtoa alkaa tyydyttämään tarpeitasi, rakastaja tai ero.

Elät vai yhdesti...

Vierailija
2/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% parisuhteista on sellaisia joissa kärsitään seksuaalisesta eriparisuudesta ihan ongelmaksi asti. Eriparisista suhteista mies haluaa enemmän 70%, 30% on niitä joissa nainen haluaa enemmän.

Kun kysyt onko kohtalotovereita, niin vastaus on että katsele ympärillesi. kymmenestä vastaantulevasta pariskunnasta kahdeksassa kymmenestä kärsitään seksinpuutteesta, eli siis jompikumpi pariskunnasta kärsii. Niin että erittäin tuttu ongelma valtaosalle väestöstä.

Hoitomuodoksi ne kolme tuttua juttua:

- Sopeudu tilanteeseen.

- Jos et pysty sopeutumaan, etsi seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman lupaa.

-Jos et pysty sopeutumaan, ja et voi tai halua hakea seksiä muualta, eroa.

Jos et halua erotakaan, palaa takaisin listan alkuun,  käy listaa läpi ja valitse listalla olevista vähiten huono vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54Tku kirjoitti:

Kyllä on itsekäs mies. Sinulla on oikeus omaan seksuaalisuuteeseesi ja miehesi halutessaan voisi tyydyttää sinut useallakin tavalla.

Elät vai yhdesti...

Olen juurikin yrittänyt saada hänet tyydyttämään mut.. Ei halua tai pysty siihen, vaikka ollut ennen niin seksuaalisesti viriili mies. Sen verran ollaan väkisin saatu puhuttua asiasta, että hän ymmärtää kyllä tarpeeni seksiin, mutta ei hyväksy että hakisin seksin muualta.

Ilmeisesti mun täytyy laittaa hänet valitsemaan. Joko erotaan, tai pysytään yhdessä ja haen seksin muualta luvan kanssa.

Vierailija
4/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan ymmärrät meitä miehiä, joiden vaimot ovat laittaneen sakset kiinni omalla päätöksellään.

5/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmaan ymmärrät meitä miehiä, joiden vaimot ovat laittaneen sakset kiinni omalla päätöksellään.

Ymmärrän oikein hyvin. Olen aina ymmärtänyt. Haluttomuuden syyt ovat moninaisia ja niistä pitäisi aina pystyä puhumaan. Itse olen aina tykännyt seksistä ja olen ollut hyvin seksuaalinen ihminen nuoresta saakka. Tuonkin takia tämä nykyinen tilanne on suorastaan raastava.

Vierailija
6/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin. Olen aina ymmärtänyt. Haluttomuuden syyt ovat moninaisia ja niistä pitäisi aina pystyä puhumaan. Itse olen aina tykännyt seksistä ja olen ollut hyvin seksuaalinen ihminen nuoresta saakka. Tuonkin takia tämä nykyinen tilanne on suorastaan raastava.

Varmaan näin. Vaihtoehdot ongelman ratkaisemiseen sulle jo aiemmin annettiinkin. Sun tarttee vaan päättää, minkä niistä valitset.

Vierailija
7/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

M54Tku kirjoitti:

Elät vai yhdesti...

Olen juurikin yrittänyt saada hänet tyydyttämään mut.. Ei halua tai pysty siihen, vaikka ollut ennen niin seksuaalisesti viriili mies. Sen verran ollaan väkisin saatu puhuttua asiasta, että hän ymmärtää kyllä tarpeeni seksiin, mutta ei hyväksy että hakisin seksin muualta.

Ilmeisesti mun täytyy laittaa hänet valitsemaan. Joko erotaan, tai pysytään yhdessä ja haen seksin muualta luvan kanssa.

Valitettavasti näin, miehellä on kieli, sormet ja hellä kosketus halutessaan, ei taida enää rakastaa sinua, kun ei ymmärrä tarpeitasi.

Sinun pitää vielä käydä asia mielessäsi, sekä miehesi kanssa läpi. En voi ymmärtää miksi hän suostu sinun saavan vierasta miestä, sillä ei se sinällään muuttaisi hänen asemaansa tai parisuhdetta, varsinkin, jos uusi mies olisi varattu, jonka vaimo ei syystä tai toisesta ole seksuaalinen.

Salasuhdekkin voi olla romanttisen eroottinen ja hellän kaunis, tiedän kokemuksesta...

Vierailija
8/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? Ei meilläkään ole seksiä, vaimo ei halua edes koskea.

Vierailija
9/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia ilman seksiä ex-miehen haluttomuuden vuoksi. Vuosikaudet yritin jutella, ruinata jne.. seksiä oli hyvin harvoin, välillä kuukausia ilman. Lopulta mullakin meni halut mieheen, sitten hän toki olisi halunnutkin.. Ero oli paras päätös vaikka sen tekeminen kesti, en enää ikinä halua suhdetta jossa seksi ei toimi.

Vierailija
10/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 4v paussi ole mitään. Minulla tulee ensi kuussa 7 vuotta täyteen selibaattia. Vaimo ei tunne minkäänlaista vetovoimaa minuun enää, ei ole kyllä lasten jälkeen satsannut muutenkaan intohimoisesti seksiin. Pkle. 😬

M51

Vierailija
11/46 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aika hoitaa asian?

12/46 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Vierailija
13/46 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Okei

Vierailija
14/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytätkö miehen seurassa vai yksin?

Vierailija
15/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Et tarvitse kauaa kärsiä tuosta ongelmastasi. Vaihdevuodet ovat kohdalla kohtsillään, ja omatkin halusi loppuvat. Näin voitte elellä kämppäkavereina kuten suurin osa ikäisistänne pariskunnista tekeekin. Ei tarvitse erota, siinä on aina omanlaisensa järjestelyt ja taloudellisten asioitten miettimiset, jne.

Vierailija
16/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Et tarvitse kauaa kärsiä tuosta ongelmastasi. Vaihdevuodet ovat kohdalla kohtsillään, ja omatkin halusi loppuvat. Näin voitte elellä kämppäkavereina kuten suurin osa ikäisistänne pariskunnista tekeekin. Ei tarvitse erota, siinä on aina omanlaisensa järjestelyt ja taloudellisten asioitten miettimiset, jne.

Mitä taas selität. Toisilla naisilla loppuu toisilla. Älä yleistä.

Vierailija
17/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Minä olen myös 50 v nainen ja elän tällä hetkellä seksuaallisesti parasta aikaa. Ero tuli 30 v kestäneestä suhteesta miehen toiveesta, ko. suhteessa olin se halukkaampi osapuoli. Vuoden surun jälkeen elämääni eksyi ihana mies ja sitä seksuaalista ilotulitusta on nyt kestänyt puolisen vuotta. En edes tiennyt millaista seksi voi olla. Toivottavasti nämä halut ei heti lopu, kunnon seksi on parasta mitä elämä antaa.

18/46 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Minä olen myös 50 v nainen ja elän tällä hetkellä seksuaallisesti parasta aikaa. Ero tuli 30 v kestäneestä suhteesta miehen toiveesta, ko. suhteessa olin se halukkaampi osapuoli. Vuoden surun jälkeen elämääni eksyi ihana mies ja sitä seksuaalista ilotulitusta on nyt kestänyt puolisen vuotta. En edes tiennyt millaista seksi voi olla. Toivottavasti nämä halut ei heti lopu, kunnon seksi on parasta mitä elämä antaa.

Kyllä mulla vaihdevuodetkin meneillään tässä on. Eivät ole vaikuttaneet haluihin, tai ehkä vähän lisäävästi. En usko, että halukkuuteni kunnon seksiin katoaa koskaan. Olen samaa mieltä; kunnon seksi on yksi parhaista asioista, mitä elämällä on annettavana.

Viikonloppuna oli riita miehen kanssa tästä seksittömyys -asiasta. Hän ei tule hyväksymään minulle ulkopuolista seksisuhdetta. Sanoi sen hyvin selkeästi. Alkoi uhitella tekevänsä itselleen jotain, jos eroan hänestä. Niin että sillain täällä. Sanoi mua epänormaaliksi, kun olen kuulemma vanha ja haluan kuitenkin vielä. AP

Vierailija
19/46 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala paikka. Hyvä, että olet hakenut apua tilanteeseen terapeutilta.

Vierailija
20/46 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa että on joku syy. Meillä vaimo laittoi hanat kiinni kun lapsi syntyi. Tästä on jo kolme vuotta, mutta en epäile hetkeäkään etteikö neljättä tulisi. Minä en enää halua edes seksiä, koska välinpitämättömyys tarpeitani kohtaan on tappanut kaikki tunteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi