Kopsattu, samaistuin: Olen laiska, laiskin ihminen minkä tiedän. Minä taas ihmettelen sitä, miten jotkut jaksaa koko ajan suorittaa tai etsiä elämyksiä. Tykkään mietiskellä, ja saan siitä niitä elämyksiä. Mutta tajuan kyllä, että kumpi elämäntyyli olisi
Olen laiska, laiskin ihminen minkä tiedän. Minä taas ihmettelen sitä, miten jotkut jaksaa koko ajan suorittaa tai etsiä elämyksiä.
Tykkään mietiskellä, ja saan siitä niitä elämyksiä. Mutta tajuan kyllä, että kumpi elämäntyyli olisi järkevämpi. Tämä on vain se minulle helpoin.
Muita?
Kommentit (5)
Jos minä koko ajan mietiskelisin. Se on tylsää. Siis lukekaa runoja ja muuta hyvää kirjallisuutta. Vällllä hikihommat kutsuu.
Mä olen kanssa vähän samanlainen. Tosin olutta jaksan kyllä juoda, jos sitä on tarjolla.
Täällä sama!
Nytkin katselen ikkunasta ihanaa metsää, lintuja ja taivaan pilviä. Ajatukset tulevat ja menevät. Ideoita ja oivalluksia syntyy.
Minä en jaksaisi vain mietiskellä ja olla möllöttää koko ajan. Tulisin hulluksi. On ihan pakko tehdä jotain ruumiillista työtä ja saada liikuntaa. Rakastan sitä että on kiirettä ja stressiä. Toki huilaan välillä aina 5 min ja sitten painan taas eteenpäin. Minulle tämä elämäntyyli on helpoin ja ihanin. Voi ajatella ja saada hyviä ideoita lennosta. Jos pysähdyn aivotkin pysähtyvät. Ymmärrän että on erilaisia ihmisiä. Heitä on töissä tosi paljon. Istuvat vaan.
Kuulostat aivan minulta. Hyvä että meitä on muitakin. Käyn kyllä töissä ja pidän opiskelusta mutta (muutoin) suorittamisen intoa ei ole. Tarvitsen omaa tilaa, rauhaa ja musiikkia kun mietiskelen ja pohdin kaikenlaisia asioita. Elämästä kuuluu nauttia eikä elämää tarvitse elää muiden ihmisten määritelmien mukaisesti.