Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta ilman seksiä riittäisi

Vierailija
26.08.2023 |

Mieheni sairastuttua Peyronien tautiin, meillä loppui kaikki seksi ja läheisyys. Ei auttanut puhumisyritykseni, vaivoin sai hänet käymään lääkärissä. Hänelle määrättiin erektiolääkkeet ja kehoitettiin harrastamaan seksiä mahdollisimman paljon, jotta peniksen verenkierto pysyisi vilkkaalla tasolla. Mutta kuitenkin kaikki seksi loppui kuin seinään. Samalla loppui kaikki läheisyys.
Mikään ei ole auttanut ja todella olen yrittänyt kaikkeni. Menin yksin seksuaaliterapeuttille, joka sanoi että miehen olisi hyvä myös tulla käymään terapiassa. Mies ei missään tapauksessa halua lähteä. Meidän elämä on muuttunut "kämppäkaveruudeksi".

Olen tukahduttanut tietoisesti halukkuuttani, mutta se alkaa käydä täydestä työstä. Hypin seinille pelkästä himosta ja halusta. En kestä ajatusta olla ilman seksiä loppua elämääni. Minulle ei riitä pelkkä sooloseksi. Tilanne on erityisen kamala, koska en pysty jättämään miestäni, vaikka vaakakupissa on oma elämäni, sekä tarpeeni. Mieheni ei kestä ajatusta, että minulla olisi joku ulkopuolinen seksikumppani vaan hän odottaa minulta täydellistä uhrautumista oman tilansa takia.

Onko kenelläkään vastaavantapaisia kokemuksia? Miten olette selvinneet? Kaipaan myös mielipiteitänne tilanteeseen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo 4v paussi ole mitään. Minulla tulee ensi kuussa 7 vuotta täyteen selibaattia. Vaimo ei tunne minkäänlaista vetovoimaa minuun enää, ei ole kyllä lasten jälkeen satsannut muutenkaan intohimoisesti seksiin. Pkle. 😬

M51

Koita uudistua. Osta uutta vaatetta. Laita hiukset kuntoon. Osta kotiin joku treenauslaite tai vielä parempaa, ala käydä kuntosalilla. Pistä lihakset kuntoon.

Voit treenaamisen ohella suunnitella vaikka jotain omaa ulkomaanmatkaa. Ei mitenkään salassa.

Jos ei vaimo tästä pikku hiljaa ala herätä syväjäästä niin sitten mieti asiaa uudemman kerran, toiselta kantilta.

Vierailija
42/46 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa että on joku syy. Meillä vaimo laittoi hanat kiinni kun lapsi syntyi. Tästä on jo kolme vuotta, mutta en epäile hetkeäkään etteikö neljättä tulisi. Minä en enää halua edes seksiä, koska välinpitämättömyys tarpeitani kohtaan on tappanut kaikki tunteet.

Sinulla on nyt mietinnän paikka. Sinulla on vielä elämä edessä. Pahinta mitä voit tehdä on että loukkaannut vaimosi käytöksestä ja näin on juuri tapahtunutkin. Kaikki loukkaukset mitä häneltä saat, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se on se lähtötilanne mistä lähdet asiaa parantamaan. Naisilla on tapana laukoa kovaa kamaa, ihan vaan harkitsematta. Purkavat pahaa oloa näin. Ei pidä loukkaantua.

Tämän jälkeen sinun pitää sitten herätellä vaimosi  seksihaluja olemalla hänelle avuksi. Lapsiperhe kun olette. 

Muuta neuvoa en osaa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo 4v paussi ole mitään. Minulla tulee ensi kuussa 7 vuotta täyteen selibaattia. Vaimo ei tunne minkäänlaista vetovoimaa minuun enää, ei ole kyllä lasten jälkeen satsannut muutenkaan intohimoisesti seksiin. Pkle. 😬

M51

Koita uudistua. Osta uutta vaatetta. Laita hiukset kuntoon. Osta kotiin joku treenauslaite tai vielä parempaa, ala käydä kuntosalilla. Pistä lihakset kuntoon.

Voit treenaamisen ohella suunnitella vaikka jotain omaa ulkomaanmatkaa. Ei mitenkään salassa.

Jos ei vaimo tästä pikku hiljaa ala herätä syväjäästä niin sitten mieti asiaa uudemman kerran, toiselta kantilta.

Siinä treenaamisen ja matkailun ohessa katselet sitten uutta naista. Ei se vaimosi siitä syväjäästä kuitenkaan sula.

Vierailija
44/46 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa että on joku syy. Meillä vaimo laittoi hanat kiinni kun lapsi syntyi. Tästä on jo kolme vuotta, mutta en epäile hetkeäkään etteikö neljättä tulisi. Minä en enää halua edes seksiä, koska välinpitämättömyys tarpeitani kohtaan on tappanut kaikki tunteet.

Sinulla on nyt mietinnän paikka. Sinulla on vielä elämä edessä. Pahinta mitä voit tehdä on että loukkaannut vaimosi käytöksestä ja näin on juuri tapahtunutkin. Kaikki loukkaukset mitä häneltä saat, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se on se lähtötilanne mistä lähdet asiaa parantamaan. Naisilla on tapana laukoa kovaa kamaa, ihan vaan harkitsematta. Purkavat pahaa oloa näin. Ei pidä loukkaantua.

Tämän jälkeen sinun pitää sitten herätellä vaimosi  seksihaluja olemalla hänelle avuksi. Lapsiperhe kun olette. 

Muuta neuvoa en osaa antaa.

Loukkaannu ihan vapaasti niin paljon kuin tuntuu.  Mietinnän paikka sinulla kylläkin on. Mieti mistä löydät uuden naisen itsellesi Uskollisuus vaimosi kaltaista naista kohtaan on yliarvostettu hyve. Pidä vaan huolta omasta hyvinvoinnistasi ja anna vaimosi kiehua omissa myrkyissään.

Vierailija
45/46 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole pakollista.

Vierailija
46/46 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista.

Ja ei kai vanha enää muutenkaan seksiä tartte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi