Puolustusvoimat voi lunastaa ajopelisi kriisitilanteessa
Kommentit (152)
Motivaatio banaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niille kelpaa mun 10 vuotta vanhat kengät tulkoon hakemaan. Tarve täytyy olla aika suuri.
Sinut otetaan valtion käyttöön kenkinesi. Jos menetät raajan saat hienon kiinalaisessa tehtaassa alumiinista prässätyn mitalin jossa on näyttävä polyesterinen nauhan pätkä.
Jos ne armeijankäymättömälle jotain käyttöä löytää on jo aika pahatilanne. Voin minä soppaa tulla keittämään.
Miinanraivaamiseen eikä lääkintämieheksi etulinjassa tarvitse asetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tätä trollin yritystä...
Sääliksi alkaa jo käydä. Seuraavaksi kai paljastaa järkyttävänä sen, että jos rysy yrittää jotain, ammumma takaisin.
Jos ei anna pes ää niin am p u u kieltäytyjän.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat käyttöönsä vaan uusia ajopelejä. Teslat lähtevät pihoista ensimmäisenä.
Ottavat nelivetoautot.
Tiesin kyllä. Itselläni vuoden vanha neliveto. Jos se sodan takia lunastetaan niin se ei liene murheista suurin.
Ei kannata myöskään käydä töissä eikä ansaita rahaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sähköauto itselläni.
Kyllähän sillekin käyttöä löytyy jonkun upseerin käyttöautona.
Sähköauto kelpaa hyvin pienen yksikön varavoimalaksi.
Maastoautot ja rekat ja pakut otetaan käyttöön. Ei jollain audilla tee sodassa mitään
Vierailija kirjoitti:
Maastoautot ja rekat ja pakut otetaan käyttöön. Ei jollain audilla tee sodassa mitään
Audiin liimataan panssarisuojakalvot päälle ja vaihdetaan maastorenkaat, nokkapellin päälle konekivääri...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, kaivinkoneilla laitetaan koko Suomi poikki eikä hyökkääjällä löydy mitään työkalua etenemiseen, ei mitään.
Hyvä juttu, ei tarvitse käydä töissä. Voi vain nukkua ja chillailla.
Jos kidutusraiskurit hyökkäisivät Suomeen, niin tietysti auttaisin ja tukisin puolustusvoimia kaikin mahdollisin tavoin kuten kaikki muutkin oikeat suomalaiset tekisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata omistaa asuntoa eikä autoa eikä mitään muutakaan. Koskaan.
"Et omista mitään ja olet onnellinen" Adolf Schwab & WEF Sanna
Itsehän halusitte, että kanttikset ei käy töissä, ei omista mitään, ei tee mitään, ei ole rahaa, ei voi käyttää rahaa, ei ole ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata omistaa asuntoa eikä autoa eikä mitään muutakaan. Koskaan.
"Et omista mitään ja olet onnellinen" Adolf Schwab & WEF Sanna
Ja Teemu Teemujazz Vehkala
Joku joka tätä ei ennestään tiennyt? 😃 tiedän jo nyt että oma auto menis PV-käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos niille kelpaa mun 10 vuotta vanhat kengät tulkoon hakemaan. Tarve täytyy olla aika suuri.
Sinut otetaan valtion käyttöön kenkinesi. Jos menetät raajan saat hienon kiinalaisessa tehtaassa alumiinista prässätyn mitalin jossa on näyttävä polyesterinen nauhan pätkä.
Jos ne armeijankäymättömälle jotain käyttöä löytää on jo aika pahatilanne. Voin minä soppaa tulla keittämään.
Talvisodassa ja jatkosodassa oli lottia kymmeniä tuhansia avustamassa. Kyllä tekemistä riittää. Aseilla ampuminen on pieni osa kokonaisuutta. Yli puolet sotilaista ei ikinä edes näe viholista.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin kyllä. Itselläni vuoden vanha neliveto. Jos se sodan takia lunastetaan niin se ei liene murheista suurin.
En ymmärrä tuota avausta. Mulle tämä olisi vain yksi syy lisää ostaa mainitunlainen auto. Ehkä AP onkin maasturikauppias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audiin liimataan panssarisuojakalvot päälle ja vaihdetaan maastorenkaat, nokkapellin päälle konekivääri...
Ja kattoon leikataan rälläkällä luukku, josta voi tiirailla periskoopilla vihollisen edesottamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvisodassa ja jatkosodassa oli lottia kymmeniä tuhansia avustamassa. Kyllä tekemistä riittää. Aseilla ampuminen on pieni osa kokonaisuutta. Yli puolet sotilaista ei ikinä edes näe viholista.
Am puisin kaikki ho mo jen vihaajat ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että miksi tämä on uutinen?
Tarkoitus on herätellä keskustelua yhteiskunnallisista asioista, jotka koskettavat kansalaisia. Vähän sama asia kuin keskustelu sodanaikaisesta sijoutuksesta.
Ei sen kummempaa.
Sodanaikaisesta sijoituksesta ei keskustella kenenkään kanssa.
Kyllähän sillekin käyttöä löytyy jonkun upseerin käyttöautona.