Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka petätte tai olette pettäneet joskus. Kysymys teille.

Vierailija
26.08.2023 |

Miten suhtautuisitte siihen oman vaimon tai tyttöystävän pettämiseen? Onko vaimolla myös oikeus käydä vieraissa? Miten kestäisitte jos tulisi ilmi, että teitä itsenne on petetty?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi niin mulkku että haluaisi tahallaan satuttaa kertomalla asiasta niin jättäisin.

Vierailija
2/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hajosi täysin. Eli kuvitelmissa että istun kotona kiltisti kun hän seikkailee satunnaisten naistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko petti eka,joten minäkin työkaverini kanssa.

Vierailija
4/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli useampia kännipanoja vuosien varrella, jotka minun olisi vaan pitänyt pystyä unohtamaan ja antamaan anteeksi.

Tapasin miehen, jonka kanssa syntyi syvällinen ystävyys ja lopulta myös harrastimme seksiä. Kerroin exälle ja hän sekosi täysin. Raivosi, huusi ja heitteli tavaroita.

Jätin exän ja olen ollut nyt vuosia tuon ihanan miehen kanssa.

Vierailija
5/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään hyväksyisi ja kadun myös omia hyppyjäni, enkä niistä vaimolle tietenkään kertoisi etenkin kun ne on tapahtuneet vaimon ollessa synnärillä, molemmilla kerroilla

Vierailija
6/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän huonosti suhtautui, ihan raivohulluksi meni. Piti oikein lähteä ulos asunnosta samantien oman turvallisuuden vuoksi. Hain eroa heti seuraavaa arkipäivänä.

Vierailija
7/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään hyväksyisi ja kadun myös omia hyppyjäni, enkä niistä vaimolle tietenkään kertoisi etenkin kun ne on tapahtuneet vaimon ollessa synnärillä, molemmilla kerroilla

Toivottavasti vaimollasi on salasuhde.

Vierailija
8/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella yleistä ja kuvottavinta mitä mies voi tehdä. Mutta moni mies tuota tekee.

Vierailija
9/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pettänyt miestä sen jälkeen, kun olen sanut selville, että hänellä on toinen ihastus. En tätä viitsi erikseen kertoa, kai se sen tajuaa muutenkin.

Vierailija
10/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pettänyt miestä sen jälkeen, kun olen sanut selville, että hänellä on toinen ihastus. En tätä viitsi erikseen kertoa, kai se sen tajuaa muutenkin.

Se on ihan oikein, niin minäkin teen. Olen tasa-arvon kannattaja ja suhteessa ei ole toisella enemmän oikeuksia kuin toisella, niitä on yhtä paljon.

Vierailija
11/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella yleistä ja kuvottavinta mitä mies voi tehdä. Mutta moni mies tuota tekee.

Olen ollut samassa pöydässä todistamassa tuollaista yritystä mutta jäi varmaan ilman. Mutta eipä näköjään mitään väliä, ovat eronneet kyllä jo ajat sitten.

Vierailija
12/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hiton hienoa, salaa olen sitä toivonutkin mutta on niin kiltti ettei rupee.

M41

Vierailija
13/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin sen pitääkin mennä tasa-arvon aikana.

Vierailija
14/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pettäisi niin loppuis tämä suhde. Itse en saa erottua.

Vierailija
15/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys on aivan selkeästi osoitettu miehille, silti naiset pääsääntöisesti vastaavat.

Mistä kertoo?

Vierailija
16/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kysymys on aivan selkeästi osoitettu miehille, silti naiset pääsääntöisesti vastaavat.

Mistä kertoo?

Ehkä siitä, ettei miehet kestä edes ajatusta että vaimo pettäisi. Naisen on kuitenkin todella helppoa saada seksiä koska vaan. Itsekin olen pettänyt saadakseni puntit tasan.

Vierailija
17/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella yleisin reaktion on raivoaminen. Jos siis mies on itse ensin pettänyt, miksi hän raivoaa toiselle pettäjälle?

Vierailija
18/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmissä tää on pahimman luokan petos. Vaimo synnyttämässä TEIDÄN yhteistä lasta!! Mitä helvettiä? Ton alemmas ei oikein enää pääse.

Vierailija
19/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia sinua kiinnostaa? Hanki elämä!

Vierailija
20/75 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausten perusteella yleisin reaktion on raivoaminen. Jos siis mies on itse ensin pettänyt, miksi hän raivoaa toiselle pettäjälle?

Koska miehet on typeriä. Eivät ymmärrä kuinka paljon naisille tarjoutuu tilaisuuksia seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän