Miehet, jotka petätte tai olette pettäneet joskus. Kysymys teille.
Miten suhtautuisitte siihen oman vaimon tai tyttöystävän pettämiseen? Onko vaimolla myös oikeus käydä vieraissa? Miten kestäisitte jos tulisi ilmi, että teitä itsenne on petetty?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia sinua kiinnostaa? Hanki elämä!
Kolahti? Koita elää sen ajatuksen kanssa, että vaimosi vaistoaa petollisuutesi ja pettää myös. Ehkä hän kestää sinua juuri siksi, että jossain on se toinen mies jonka kanssa pitkäaikainen salasuhde.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0672ed2-28e1-43b1-bac5-94644df10c87
Näinkin voi reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella yleisin reaktion on raivoaminen. Jos siis mies on itse ensin pettänyt, miksi hän raivoaa toiselle pettäjälle?
Kai meissä miehissä on ihan dnassa sellanen luolamies asenne et nainen on miehen omaisuutta mut ei päinvastoin
Juu, sun aivotkin on Neanderthalin ihmisen luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pettänyt miestä sen jälkeen, kun olen sanut selville, että hänellä on toinen ihastus. En tätä viitsi erikseen kertoa, kai se sen tajuaa muutenkin.
Se on ihan oikein, niin minäkin teen. Olen tasa-arvon kannattaja ja suhteessa ei ole toisella enemmän oikeuksia kuin toisella, niitä on yhtä paljon.
Pakollinen ase-palvelus kummallekin sukupuolelle?
Häviää paljon enemmän, kun tekee itselleen sellaista pahaa.
Kun suhde on avoin, niin tuollaisista seikkailuista voidaan puhua avoimesti. Monogamia ei toimi, eikä tuo onnellisuutta pitkässä juoksussa.
Mutuna ja elämää nähneenä väittäisin, että naiset pettävät enemmän.
N58
Naiseni ei tarvitse pettää, koska haluan mielelläni kuulla/nähdä naisen toisen miehen kanssa. Käy hyvin, että nainen on välillä jonkun toisen kanssa.
Aloittaja esitti kysymyksen miehille. Miksi naiset vastaavat, kun tässä ketjussa heiltä ei kysytty? Minä en naisena vastaa, koska tämä ketju kysyy miesten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutuna ja elämää nähneenä väittäisin, että naiset pettävät enemmän.
N58
Luonnollisesti, koska tilaisuuksia on huomattavasti enemmän, kuin tavallisilla miehillä.
Olen nainen ja petän. Kyseessä on puhtaasti seksisuhde ja toinen osapuoli asuu ulkomailla. Tapasimme kesällä ja tapaamme muutaman viikon kuluttua uudestaan. Sen jälkeen tuskin enää. Meillä on lyhyt yhteinen historia menneisyydessä ja alkuvuonna mies löysi minut somesta ja aloimme viestitellä. Nautin viestittelystämme ja seksistä hänen kanssaan, mutta siinä kaikki, mitään sen enempää en todellakaan halua. Olemme molemmat puhuneet tulevasta tapaamisesta viimeisenä (tarkemmin ottaen että sen jälkeen sitten 20+ vuoden kuluttua muistellaan taas menneitä samassa paikassa).
Sallisin miehelleni saman edellyttäen että hänkin hoitaisi asian niin, ettei minulla olisi aavistustakaan suhteen aikana tai sen jälkeen.
mukaisä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään hyväksyisi ja kadun myös omia hyppyjäni, enkä niistä vaimolle tietenkään kertoisi etenkin kun ne on tapahtuneet vaimon ollessa synnärillä, molemmilla kerroilla
Mun silmissä tää on pahimman luokan petos. Vaimo synnyttämässä TEIDÄN yhteistä lasta!! Mitä helvettiä? Ton alemmas ei oikein enää pääse.
En olisi niin varma tuosta "yhteisestä".
T. Isä, ehkä. Maksaja, kyllä.
Sä oot vähän kuin eräs tuttu mies, joka valittaa kun joutuu elarit maksamaan lapsesta, vaikka mies ei voi ikinä varmuudella tietää onko isä vai ei. Kyseinen lapsi on ulkonäöllisesti isänsä pienoismalli ja dna-testin voi tehdä ihan kuka vaan.
Olen pettänyt, MUTTA se parisuhde oli muutenkin jo eroa vaille finiitto. En tiedä lasketaanko sitä edes. Minulle ihan sama, jos tyttöystävä olisi siinä vaiheessa pettänyt.
Kunnollisessa suhteessa en petä enkä tule petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella yleisin reaktion on raivoaminen. Jos siis mies on itse ensin pettänyt, miksi hän raivoaa toiselle pettäjälle?
Kohtele niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan pätee varmaan tähän .
Vai onko se eri asia? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pettänyt miestä sen jälkeen, kun olen sanut selville, että hänellä on toinen ihastus. En tätä viitsi erikseen kertoa, kai se sen tajuaa muutenkin.
Se on ihan oikein, niin minäkin teen. Olen tasa-arvon kannattaja ja suhteessa ei ole toisella enemmän oikeuksia kuin toisella, niitä on yhtä paljon.
Alapeukuista päätellen palstalaisten enemmistö ei kannata tasa-arvoa.
Johtopäätös ja lopputulema: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia ja onhan tyttö muutenkin uhri.
No minä vietin viimeyön vieraan miehen kanssa. En aio kertoa avokille, joka on nyt poikien reissussa. On tuo mua pettänyt ja kerran tunnustanutkin. Tasaan vaan tilit näin.
Johtopäätös ja lopputulema: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat teistå tasa-arvoisen asepalveluksen vonkaajista äänestätte puolueita, joiden puolueohjelmaan se ei kuulu. Siksi alapeukku. Asioita ei muuteta mammapalstalla vaan eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
No minä vietin viimeyön vieraan miehen kanssa. En aio kertoa avokille, joka on nyt poikien reissussa. On tuo mua pettänyt ja kerran tunnustanutkin. Tasaan vaan tilit näin.
You go girl! Vähän sama tilanne, mutta mulla ihan vakirakastaja näille viikonlopuille kun mies poissa.
Kai meissä miehissä on ihan dnassa sellanen luolamies asenne et nainen on miehen omaisuutta mut ei päinvastoin