Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 40v mies ja sain matchin 30 vuotiaan perusnätin naisen kanssa

Vierailija
26.08.2023 |

Kannattaako edes aloittaa keskustelua, kun tiedän jo nyt että ei kuulu vastausta

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kuulu? Itse olen +50 mies ja löytynyt puoliso on 18v nuorempi.

Jos hän on ollut Tinderissä ja match, se tarkoittaa että hänen ikähaarukka osuu myös sun kohdalle.

Voimia puolisollesi. Oma mieheni oli 59, kun tapasimme, minä 51 ja risat. Siinä kohtaa kun hän lopetti työt, ikäero alkoi näkyä, ja nyt hän on köpöttelevä papparainen joka ei pysy teknologian kehityksessä perässä (vaikka on akateemisesti koulutettu), nukkuu päivät, lopun ajan löntystelee ympäriinsä ja kaikki kestää ihan jumalattoman pitkään. Minulla elämäni kiireisimmät vuodet työelämässä ja vapaalla haluan mennä ja nauttia elämästä. Sen takia olemme eroamassa. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan olevani lähes kuusikymppisen miehen kanssa ja nyt kun itse olen kuusikymppinen niin 78 vuotias mies olisi mahdoton ajatus.

Niin että ei se sitten aitoa rakkautta ollutkaan... No, vanhenet vielä itsekin...

No shit. Vanhenee itsekukin uliuu, mutta se hänelle yhä liian vanha vanhenee myös armotta vanhenemistaan.

Vierailija
62/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hymyilyttää tämän aloituksen sävy. Perusnätti = ei sellainen kaunis nainen jonka olisin oikeasti halunnut

Loistava esimerkki siitä miten yksinkertainen perusriviputkiaivomies välittömästi suunsa avattuaan puhuu läpiä päähänsä, ohi suunsa ja sabotoi lopullisesti omat mahdollisuutensa. Surettaisi kai ellei vain säälittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä liikoja kipinöi munissa nämä jutut

Vierailija
64/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä "match" tarkoita vielä yhtään mitään. Simppelisielut kohkaavat mätcheistä eivätkä muuhun kykene.

Vierailija
65/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu nyt pois sieltä tinteristä. Mitä sä siellä teet? Ei siellä oo mitään nähtävää. Ja eikö tuo oo jo vähän liian vanha kaiken lisäksi. Jatkat nyt vaan sitä onnellista poikamies elämää ja kaikki on taas hyvin. Jos nyt sitten käytte muutaman kerran treffeillä esittämässä jotain ja vääntämässä tikusta asiaa, niin tekeekö se sinut muka onnelliseksi? No ei tee, saat olla saletti. Huonolla tuurilla se eukko kerkee kantaan jopa vaatekassit sun kämpille ja myllätä sun elämästä kaiken uuteen uskoon. No aloita siitä sitten taas kaikki alusta. Hirvee homma.

Vierailija
66/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitset iät? Onko 30 v nainen mielestäsi muka liian nuori sinulle? Itse kun olin viimeksi 32-vuotiaana Tinderissä, puolet matcheistani oli haarukassa 18-20, enimmäkseen vähintään keskinkertaisen näköisiä, myös useampi aidosti kaunis ja hyväkuntoinen tapaus. Ikäfiltterini ylimmäisraja oli yleensä 22 tai 23 v. 30 v nainen on minulle jo aivan liian vanha, kun nuorempaakin olisi tarjolla.

Vierailija
67/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchi on matchi ja jos nainen on kiinnostava niin ei muuta kuin viestiä menemään. Jos nainen ei vastaa, niin se on hänen häpeänsä ja sitten siirrytään eteenpäin. Älä ole pessimistinen vässykkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi