oon 40v mies ja sain matchin 30 vuotiaan perusnätin naisen kanssa
Kannattaako edes aloittaa keskustelua, kun tiedän jo nyt että ei kuulu vastausta
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vähän hymyilyttää tämän aloituksen sävy. Perusnätti = ei sellainen kaunis nainen jonka olisin oikeasti halunnut
Loistava esimerkki siitä miten yksinkertainen perusriviputkiaivomies välittömästi suunsa avattuaan puhuu läpiä päähänsä, ohi suunsa ja sabotoi lopullisesti omat mahdollisuutensa. Surettaisi kai ellei vain säälittäisi.
Eipä liikoja kipinöi munissa nämä jutut
Ei se pelkkä "match" tarkoita vielä yhtään mitään. Simppelisielut kohkaavat mätcheistä eivätkä muuhun kykene.
Tuu nyt pois sieltä tinteristä. Mitä sä siellä teet? Ei siellä oo mitään nähtävää. Ja eikö tuo oo jo vähän liian vanha kaiken lisäksi. Jatkat nyt vaan sitä onnellista poikamies elämää ja kaikki on taas hyvin. Jos nyt sitten käytte muutaman kerran treffeillä esittämässä jotain ja vääntämässä tikusta asiaa, niin tekeekö se sinut muka onnelliseksi? No ei tee, saat olla saletti. Huonolla tuurilla se eukko kerkee kantaan jopa vaatekassit sun kämpille ja myllätä sun elämästä kaiken uuteen uskoon. No aloita siitä sitten taas kaikki alusta. Hirvee homma.
Miksi mainitset iät? Onko 30 v nainen mielestäsi muka liian nuori sinulle? Itse kun olin viimeksi 32-vuotiaana Tinderissä, puolet matcheistani oli haarukassa 18-20, enimmäkseen vähintään keskinkertaisen näköisiä, myös useampi aidosti kaunis ja hyväkuntoinen tapaus. Ikäfiltterini ylimmäisraja oli yleensä 22 tai 23 v. 30 v nainen on minulle jo aivan liian vanha, kun nuorempaakin olisi tarjolla.
Matchi on matchi ja jos nainen on kiinnostava niin ei muuta kuin viestiä menemään. Jos nainen ei vastaa, niin se on hänen häpeänsä ja sitten siirrytään eteenpäin. Älä ole pessimistinen vässykkä.
No shit. Vanhenee itsekukin uliuu, mutta se hänelle yhä liian vanha vanhenee myös armotta vanhenemistaan.