Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 40v mies ja sain matchin 30 vuotiaan perusnätin naisen kanssa

Vierailija
26.08.2023 |

Kannattaako edes aloittaa keskustelua, kun tiedän jo nyt että ei kuulu vastausta

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä ja ruokakaupassa tuntemattomien lähestyminen on creepyä, mutta dettiapissa soveliasta. Laita siis viestiä tinderissä. 

Vierailija
22/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lenkillä tai ruokakaupassa voi kysäistä naiselta, onko hän vapaa ja antaa vaikka käyntikortin ja pyytää ottamaan yhteyttä, jos hän haluaisi lähteä treffeille joskus. Itse olisin sinkkuna ilahtunut tällaisesta toiminnasta kovasti. (Toki nytkin ilahdun, jos minua pidetään viehättävänä edelleen muidenkin kuin mieheni silmissä.) Jos Tinderissä on liian ulkonäkökeskeistä, tee rohkeasti kohteliaita aloitteita naisille kadulla tai tapahtumissa.

Ei, ei, ei! En tiedä miten reagoisin, jos joku tekisi noin, loksahtaisiko leuka vai purskahtaisinko nauruun. Jos kaupassa tai muualla näkee kiinnostavalta vaikuttavan naisen, niin voi kokeilla hakeutua hänen juttusilleen. Jos juttu luistaa ja nainen ilmiselvästi viihtyy, niin sitten voi kysyä, haluaisiko hän lähteä jatkamaan juttua kahville tai tavata myöhemmin. Mutta ei missään tapauksessa mennä kysymään ventovierailta ihmisiltä heidän parisuhdestatustaan ja tyrkyttämään käyntikorttia :-DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä ja ruokakaupassa tuntemattomien lähestyminen on creepyä, mutta dettiapissa soveliasta. Laita siis viestiä tinderissä. 

Ei se creepyä ole, itse juttelen usein vieraiden ihmisten kanssa eri tilanteissa, niin naisten kuin miesten.- Mutta creepyä on udella parisuhdestatusta ja ehdottaa treffejä ihmiselle, jonka kanssa ei ole edes jutellut.

Vierailija
24/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kirjoita toki. Sekin, että hän on mielestäsi perusnätti.

Vierailija
25/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelepa isäsi kanssa siitä miten hän tutustui äitiisi.

Vierailija
26/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka isäni on, eikä tiedä oikein äitikään.

Vierailija
27/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsäsit pappa tautisen villin naisen kanssa.

Vierailija
28/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla vaivalla olisi vastannut mätsilleen kuin kirjoittanut tänne.

Vierailija
29/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä iässä, että on valmis perustaa perhettä. Tottakai laitat viestiä.

Vierailija
30/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla vaivalla olisi vastannut mätsilleen kuin kirjoittanut tänne.

Sinulla meni aloituksen pointti ohitse. Täällä AP sai vastauksia ja itseluottamusta, Tinderissä ei mitään ja niskoilleen taas riittämättömyyden tunnetta koska ei osu miesihanteeseen.

Vierailija
31/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lenkillä tai ruokakaupassa voi kysäistä naiselta, onko hän vapaa ja antaa vaikka käyntikortin ja pyytää ottamaan yhteyttä, jos hän haluaisi lähteä treffeille joskus. Itse olisin sinkkuna ilahtunut tällaisesta toiminnasta kovasti. (Toki nytkin ilahdun, jos minua pidetään viehättävänä edelleen muidenkin kuin mieheni silmissä.) Jos Tinderissä on liian ulkonäkökeskeistä, tee rohkeasti kohteliaita aloitteita naisille kadulla tai tapahtumissa.

Ei, ei, ei! En tiedä miten reagoisin, jos joku tekisi noin, loksahtaisiko leuka vai purskahtaisinko nauruun. Jos kaupassa tai muualla näkee kiinnostavalta vaikuttavan naisen, niin voi kokeilla hakeutua hänen juttusilleen. Jos juttu luistaa ja nainen ilmiselvästi viihtyy, niin sitten voi kysyä, haluaisiko hän lähteä jatkamaan juttua kahville tai tavata myöhemmin. Mutta ei missään tapauksessa mennä kysymään ventovierailta ihmisiltä heidän parisuhdestatustaan ja tyrkyttämään käyntikorttia :-DDDD

Olen nainen ja kun olin nuorempi (ja itsevarmempi), menin tuosta vaan jututtamaan komeita miehiä. Yleensä he tarjosivat minulle käyntikorttinsa niin ei itse tarvinnut antaa omaansa. Voi mennä tuntemattomienkin juttusille, kunhan on geimii 😂

Vierailija
32/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 40 ja minä 30. Tapasimme Tinderissä ja meillä on tulossa syyshäät. Kannattaako mun sanoa miehelleni, että ei tästä tulekaan mitään? Ei, koska hän mahtui ikähaarukkaani ja on unelmien mies. Ja ehkä osittain sen takia, että hän on alusta asti ollut halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen ja elämään aikuisten ihmisten arkista elämää elämänkumppaninsa kanssa. Siis minun.

Älä lannistu, vaan tykkäile viehättävistä naisista Tinderissä ja katso, voisiko se johtaa johonkin. Mieheni tykkäsi profiilistani vitsillä ja lähetti skeptisenä 1. viestin, ja minä ihastuin hänen persoonaansa jo viestittelyjen aikana. Tavattuani hänet hänen puhetapansa oli vähän erilainen kuin olin kuvitellut, mutta muutaman viikon päästä tiesimme molemmat, että tässä on potentiaalia loppuelämäksi. Ja nyt useamman vuoden jälkeen olemme edelleen varmoja toisistamme ja suhteestamme.

Ei ei ei, älä tee. Tuo on lähinnä pelottavaa ja creepyä!!

Vierailija
33/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasivat ala-asteelle mennessä. Ei paljon auta parinhaussa myöhemmin se tieto nykyaikana...

Vierailija
34/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa karmea ajattelutapa. Koeta nyt ryhdistäytyä hyvä mies!

Et selkeästi tiedä kuinka pahaa jälkeä tinder tekee miesten mielenterveydelle ja itsetunnolle?

Miksi he siis eivät poistu sieltä? Ovat masokisteja?

Odottavat, että jos nainen on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloituksen.

Ja sitten samaan aikaan kertovat joka paikassa kuinka miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle jotta saisivat edes jonkun osuman, ja valittavat kuinka niitä osumia tulee vain epäkiinnostavien naisten kanssa. Miksi yksikään nainen laittaisi silloin ekaa viestiä?

Vierailija
35/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kun olin nuorempi (ja itsevarmempi), menin tuosta vaan jututtamaan komeita miehiä. Yleensä he tarjosivat minulle käyntikorttinsa niin ei itse tarvinnut antaa omaansa. Voi mennä tuntemattomienkin juttusille, kunhan on geimii 😂

Boldasin sen ratkaisevan eron. On aivan eri asia "mennä jututtamaan" eli jutella, seurustella jonkun kanssa hetken aikaa ja sen päätteeksi vaihtaa yhteystietoja kuin mennä kysymään joltain, onko tämä sinkku ja lykätä käyntikortti.

Vierailija
36/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kuulu? Itse olen +50 mies ja löytynyt puoliso on 18v nuorempi.

Jos hän on ollut Tinderissä ja match, se tarkoittaa että hänen ikähaarukka osuu myös sun kohdalle.

Voimia puolisollesi. Oma mieheni oli 59, kun tapasimme, minä 51 ja risat. Siinä kohtaa kun hän lopetti työt, ikäero alkoi näkyä, ja nyt hän on köpöttelevä papparainen joka ei pysy teknologian kehityksessä perässä (vaikka on akateemisesti koulutettu), nukkuu päivät, lopun ajan löntystelee ympäriinsä ja kaikki kestää ihan jumalattoman pitkään. Minulla elämäni kiireisimmät vuodet työelämässä ja vapaalla haluan mennä ja nauttia elämästä. Sen takia olemme eroamassa. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan olevani lähes kuusikymppisen miehen kanssa ja nyt kun itse olen kuusikymppinen niin 78 vuotias mies olisi mahdoton ajatus.

Oma työtehosi taitaa olla jo merkittävästi heikentynyt, jos eläkeiän kynnyksellä on kiireisimmät vuodet.

Vierailija
37/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kuulu? Itse olen +50 mies ja löytynyt puoliso on 18v nuorempi.

Jos hän on ollut Tinderissä ja match, se tarkoittaa että hänen ikähaarukka osuu myös sun kohdalle.

Voimia puolisollesi. Oma mieheni oli 59, kun tapasimme, minä 51 ja risat. Siinä kohtaa kun hän lopetti työt, ikäero alkoi näkyä, ja nyt hän on köpöttelevä papparainen joka ei pysy teknologian kehityksessä perässä (vaikka on akateemisesti koulutettu), nukkuu päivät, lopun ajan löntystelee ympäriinsä ja kaikki kestää ihan jumalattoman pitkään. Minulla elämäni kiireisimmät vuodet työelämässä ja vapaalla haluan mennä ja nauttia elämästä. Sen takia olemme eroamassa. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan olevani lähes kuusikymppisen miehen kanssa ja nyt kun itse olen kuusikymppinen niin 78 vuotias mies olisi mahdoton ajatus.

Niin että ei se sitten aitoa rakkautta ollutkaan... No, vanhenet vielä itsekin...

Vierailija
38/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat milleniaaleja, eli samaa sukupolvea. Itsekin olen kolmekymppinen nainen ja ihan hyvin voisin kiinnostua 40v miehestä. Ei se ikäero lopulta niin valtava ole.

On se siinä kohtaa, kun toinen jää eläkkeelle ja toisella on vielä toistakymmentä vuotta työelämää jäljellä.

Tuohan on sille työssä olevalle mukava tilanne, kun toinen hoitaa kotityöt. Itse voi keskittyä töihin ja tulla päivän jälkeen valmiiseen pöytään.

Vierailija
39/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä oma aloitus! En laittanut viestiä vaan poistin Tinderin. Tulin lopputulokseen, että on parempi olla ilman parisuhdetta kuin etsiä sitä epäterveestä nettipalvelusta, joka aiheuttaa masennusta.

Olen nyt onnellisempi ja kohta lähdössä pienelle luontoreippailulle, eli yksin parempi kuin jossitellen!

AP

Vierailija
40/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä tuossa menetät jos laitat viestin? Viisi sekuntia elämästäsi, vähemmän mitä meni aikaa tämän aloituksen tekemiseen. 

You miss 100% of the shots you don't take - Wayne Gretzky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän