Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 40v mies ja sain matchin 30 vuotiaan perusnätin naisen kanssa

Vierailija
26.08.2023 |

Kannattaako edes aloittaa keskustelua, kun tiedän jo nyt että ei kuulu vastausta

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tuossa menetät jos laitat viestin? Viisi sekuntia elämästäsi, vähemmän mitä meni aikaa tämän aloituksen tekemiseen. 

You miss 100% of the shots you don't take - Wayne Gretzky

Jääkiekko on peliä, Tinder on peliä, se mitä minä etsin ei ole peliä.

AP

Vierailija
42/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa karmea ajattelutapa. Koeta nyt ryhdistäytyä hyvä mies!

Et selkeästi tiedä kuinka pahaa jälkeä tinder tekee miesten mielenterveydelle ja itsetunnolle?

Mitä te siellä sitten teette? Itse en menisi tinderiin vaikka maksettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi tiedä kuinka pahaa jälkeä tinder tekee miesten mielenterveydelle ja itsetunnolle?

Mitä te siellä sitten teette? Itse en menisi tinderiin vaikka maksettaisiin.

Menin ihan kokeilun vuoksi, tiesin mitä oli luvassa mutta todellisuus oli vieläkin kamalampaa, ainakin tavalliselle tuntevalle miehelle, joka haluaa arvostaa naisia.

Vierailija
44/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tuossa menetät jos laitat viestin? Viisi sekuntia elämästäsi, vähemmän mitä meni aikaa tämän aloituksen tekemiseen. 

You miss 100% of the shots you don't take - Wayne Gretzky

Jääkiekko on peliä, Tinder on peliä, se mitä minä etsin ei ole peliä.

AP

Yhtälailla siinä jääkiekossa kuin elämässä ylipäätään pitää tarttua niihin mahdollisuuksiin, jotka eteesi tulee, jos et yritä ollenkaan niin et ainakaan tule saamaan haluamaasi. Etenkin tuommoinen tilanne kun viestin lähettäminen ei vaadi edes mitään vaivaa tai aikaa niin olisiko kyllä hölmöä olla lähettämättä viesti jos on naisesta kiinnostunut. Toki voi olla, että nainen ei ole kiinnostunut, mutta mitä sitten? Mitä enemmän yrittää niin sitä todennäköisemmin ennen pitkää löytyy sellainen, joka on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
45/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he siis eivät poistu sieltä? Ovat masokisteja?

Odottavat, että jos nainen on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloituksen.

Itse en naisena deittisovelluksessa aloita keskustelua. Joskus ekoja kertoja deittisovellusta käyttäessä vielä aloitin, mutta aloittamani keskustelut poistuivat pian osumista.

Sittemmin luinkin tästä joidenkin tyylistä, jossa kaikki vedetään oikealle, ja katsotaan sitten osumista, että mitä tuli tulokseksi.

Joten, pidän osumana vasta sitä, että mies aloittaa keskustelun.

Vierailija
46/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska nähdä oma aloitus! En laittanut viestiä vaan poistin Tinderin. Tulin lopputulokseen, että on parempi olla ilman parisuhdetta kuin etsiä sitä epäterveestä nettipalvelusta, joka aiheuttaa masennusta.

Olen nyt onnellisempi ja kohta lähdössä pienelle luontoreippailulle, eli yksin parempi kuin jossitellen!

AP

Siinä saattoi mennä elämäsi nainen huonon itsetuntosi vuoksi. Sitä voit jossitella siellä lenkillä.

Vierailija
47/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontevasti vaan tapaamaan. Jos eka treffi vaikuttaa onnistuneelta, ehkä kolmannella voit mainita perheen perustamishaaveen. Jos nainen ei innostu, uutta naista taustalla kehiin.

Vierailija
48/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on edes käyttää Tinderiä, jos ajattelee noin?

Öööö. Missä kohtaa tätä trollia mainittiin tinder???????

Vierailija
49/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska nähdä oma aloitus! En laittanut viestiä vaan poistin Tinderin. Tulin lopputulokseen, että on parempi olla ilman parisuhdetta kuin etsiä sitä epäterveestä nettipalvelusta, joka aiheuttaa masennusta.

Olen nyt onnellisempi ja kohta lähdössä pienelle luontoreippailulle, eli yksin parempi kuin jossitellen!

AP

Sairasta. Nelikymppisenä torpedoi omat mahdollisuutensa.

Toisin sanoen Ap etsi vain egoboostia, että joku olisi voinut olla kiinnostunut. Ei sen jälkeen tehnyt mitään asian hyväksi.

Vierailija
50/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siinä saattoi mennä elämäsi nainen huonon itsetuntosi vuoksi. Sitä voit jossitella siellä lenkillä.

Minä olen täysin sinut itseni kanssa, en antaisi moiselle edes ajatusta. Voisi se olla niinkin, että naisella meni unelmien poikamies sivu suun kun ei laittanut viestiä.

AP

Vierailija
51/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kuulu? Itse olen +50 mies ja löytynyt puoliso on 18v nuorempi.

Jos hän on ollut Tinderissä ja match, se tarkoittaa että hänen ikähaarukka osuu myös sun kohdalle.

Voimia puolisollesi. Oma mieheni oli 59, kun tapasimme, minä 51 ja risat. Siinä kohtaa kun hän lopetti työt, ikäero alkoi näkyä, ja nyt hän on köpöttelevä papparainen joka ei pysy teknologian kehityksessä perässä (vaikka on akateemisesti koulutettu), nukkuu päivät, lopun ajan löntystelee ympäriinsä ja kaikki kestää ihan jumalattoman pitkään. Minulla elämäni kiireisimmät vuodet työelämässä ja vapaalla haluan mennä ja nauttia elämästä. Sen takia olemme eroamassa. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan olevani lähes kuusikymppisen miehen kanssa ja nyt kun itse olen kuusikymppinen niin 78 vuotias mies olisi mahdoton ajatus.

Oma työtehosi taitaa olla jo merkittävästi heikentynyt, jos eläkeiän kynnyksellä on kiireisimmät vuodet.

Ainakin meidän organisaatiossa väkeä vähennetään säästösyistä koko ajan eli siitä se kiire syntyy, kun on vähemmän tekijöitä.

Vierailija
52/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ylipäätään olet siellä Tinderissä, jos et lähetä viestejä niille naisille, josta olet kiinnostunut? Tinderin tarkoitus on käsittääkseni, että niille matseille lähetetään myös viestiä jos niistä ollaan kiinnostuneita. Vai onko se Tinder sulle pelkkä kuvakirja, jota selailet?

Vierailija
53/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ylipäätään olet siellä Tinderissä, jos et lähetä viestejä niille naisille, josta olet kiinnostunut? Tinderin tarkoitus on käsittääkseni, että niille matseille lähetetään myös viestiä jos niistä ollaan kiinnostuneita. Vai onko se Tinder sulle pelkkä kuvakirja, jota selailet?

Hän varmaan pelkää, ettei keksi mitään järkevää sanottavaa ja miettii kuumeisesti mitä sanoo kunnes aikaa on kulunut liian pitkään ja tilaisuus on jo mennyt ohi.

Vierailija
54/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 40 ja minä 30. Tapasimme Tinderissä ja meillä on tulossa syyshäät. Kannattaako mun sanoa miehelleni, että ei tästä tulekaan mitään? Ei, koska hän mahtui ikähaarukkaani ja on unelmien mies. Ja ehkä osittain sen takia, että hän on alusta asti ollut halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen ja elämään aikuisten ihmisten arkista elämää elämänkumppaninsa kanssa. Siis minun.

Älä lannistu, vaan tykkäile viehättävistä naisista Tinderissä ja katso, voisiko se johtaa johonkin. Mieheni tykkäsi profiilistani vitsillä ja lähetti skeptisenä 1. viestin, ja minä ihastuin hänen persoonaansa jo viestittelyjen aikana. Tavattuani hänet hänen puhetapansa oli vähän erilainen kuin olin kuvitellut, mutta muutaman viikon päästä tiesimme molemmat, että tässä on potentiaalia loppuelämäksi. Ja nyt useamman vuoden jälkeen olemme edelleen varmoja toisistamme ja suhteestamme.

Myös lenkillä tai ruokakaupassa voi kysäistä naiselta, onko hän vapaa ja antaa vaikka käyntikortin ja pyytää ottamaan yhteyttä, jos hän haluaisi lähteä treffeille joskus. Itse olisin sinkkuna ilahtunut tällaisesta toiminnasta kovasti. (Toki nytkin ilahdun, jos minua pidetään viehättävänä edelleen muidenkin kuin mieheni silmissä.) Jos Tinderissä on liian ulkonäkökeskeistä, tee rohkeasti kohteliaita aloitteita naisille kadulla tai tapahtumissa.

Ei ei ei, älä tee. Tuo on lähinnä pelottavaa ja creepyä!!

Kerro nyt mikä lähestymisyritys ei ole creepyä?

Vierailija
55/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten samaan aikaan kertovat joka paikassa kuinka miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle jotta saisivat edes jonkun osuman, ja valittavat kuinka niitä osumia tulee vain epäkiinnostavien naisten kanssa. Miksi yksikään nainen laittaisi silloin ekaa viestiä?

Mikä harhaluulo tämä on, että miehet pyyhkisivät kaikki nsiset tinderissä oikealle?

Minä annan tykkäyksen ehkä yhdelle 30-50 naisesta. Tykkäyksiä saan tasaisesti noin 10-20 välillä. Matchejä ei ole silti kuin harvoin, en maksa goldista.

Vierailija
56/67 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten samaan aikaan kertovat joka paikassa kuinka miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle jotta saisivat edes jonkun osuman, ja valittavat kuinka niitä osumia tulee vain epäkiinnostavien naisten kanssa. Miksi yksikään nainen laittaisi silloin ekaa viestiä?

Mikä harhaluulo tämä on, että miehet pyyhkisivät kaikki nsiset tinderissä oikealle?

Minä annan tykkäyksen ehkä yhdelle 30-50 naisesta. Tykkäyksiä saan tasaisesti noin 10-20 välillä. Matchejä ei ole silti kuin harvoin, en maksa goldista.

Koska tuota tapahtuu. Kun menen naisena deittisovellukseen, tulee tykkäyksiä ihan hetkessä sata täyteen. En ole tinderissä, mutta yhdessä toisessa deittisovelluksessa.

Oikeastaan näitä "supertykkäyksiä" pidän oikeina tykkäyksinä, vaikkakin niissäkin varmasti vahinkotykkäyksiä on joukossa.

Vierailija
57/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan jopa perusnätti

Vierailija
58/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hymyilyttää tämän aloituksen sävy. Perusnätti = ei sellainen kaunis nainen jonka olisin oikeasti halunnut

Vierailija
59/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on ollut Tinderissä ja match, se tarkoittaa että hänen ikähaarukka osuu myös sun kohdalle.

Hyi sun haarukkaasi, mihin tähtäät.

Vierailija
60/67 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia puolisollesi. Oma mieheni oli 59, kun tapasimme, minä 51 ja risat. Siinä kohtaa kun hän lopetti työt, ikäero alkoi näkyä, ja nyt hän on köpöttelevä papparainen joka ei pysy teknologian kehityksessä perässä (vaikka on akateemisesti koulutettu), nukkuu päivät, lopun ajan löntystelee ympäriinsä ja kaikki kestää ihan jumalattoman pitkään. Minulla elämäni kiireisimmät vuodet työelämässä ja vapaalla haluan mennä ja nauttia elämästä. Sen takia olemme eroamassa. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan olevani lähes kuusikymppisen miehen kanssa ja nyt kun itse olen kuusikymppinen niin 78 vuotias mies olisi mahdoton ajatus.

No shit. Vanhenee itsekukin uliuu, mutta se hänelle yhä liian vanha vanhenee myös armotta vanhenemistaan.

Niin että ei se sitten aitoa rakkautta ollutkaan... No, vanhenet vielä itsekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä