Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisten keskiviikko!

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten siihen oikeaan asiaan..=)

Tervetuloa uusille! Mukava saada lisää porukkaa joukkoon!

Me ollaan täällä kotona.. Viime yönä nousi kuume pojalle.. Ihan hyvä, että nousi nyt niin jospa paranis kunnolla sitten. Perjantaina pitäs lähteä sinne reissuun, vaikka voihan sitä onneks siirtää muutamalla päivällä, jos on tarvis.

Sit kysyisin teiltä, että oletteko herkempiä olleet viime aikoina? Mä saatan alkaa itkemään vaikka mistä asiasta.. Viikonloppuna oli mun ystävä meillä, ja mies sitten sanoi minulle mielestäni vähän ilkeästi. No, itkuhan siitä tuli ja piti pakottaa ittensä etten ala ihan ääneen märsäämään! Onneks ystävä on tosi läheinen ettei haittaa, mut laitto vaan ärsyttämään ettei onnistunu tapella itkua vastaan, se vaan tuli.

Musiikki saa entistä herkemmäksi, oltiin kauneimmis joululauluis tuossa vähän aikaa sitten. Heti alussa meinasin alkaa itkemään, siellä sain onneks ajateltua jotain muuta..=)

Nyt jatkan aamupalaa..

miitu78 rv 20+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu hieman samanlaiset fiilikset näin joulun alla.. Alku raskaudessa säästyttiin melko vähiltä tunne purkauksilta,mitä nyt hieman välillä tuli sanottua pahanen sana miehelle huomaamatta (lopetettiin molemmat tupakointi!)

Mut nyt on sit päästy siitäkin paheesta! Jess!

Niin se aika vaan meneee ja nyt ois sit ensinmäinen joulu ihkaomassa kodissa.

Mies käy tekemässä pitkää 2vuorotyötä ja minä nökötän päivät kotona ihmetellen ja lepäillen.

Pakko myöntää että vieläkään ei oikeen oo semmosta kunnon joulu fiilistä. (apua)

Tänään ostamaan loput lahjat ja sit touhuamaan pikkuhiljaa..jospa se tunne sieltä tulee.

Toissa iltana istuskelin yksikseni ja lueskelin kirjaa.Telkkarista tuli joku ohjelma missä soi niitä ihania joululauluja, niin itku vaan tuli :)

Kaikki ihanat muistot ala-asteen joulujuhlista ja menneistä jouluista,tuli niin omituinen olo,kun alko miettimään että nyt sitä vietetään joulua jo omassa kodissa masun pyöristyessä ja odotellessa niitä ihania jokapäiväisiä " minäkin olen täällä potkuja" :)

Mutta nyt on valuttava kurkkaamaan peilistä ja valmistumaan siihen kamalaan jouluruuhkaan ja ihmis hälinään :)

-jutta ja nykörö rv:24+2

Vierailija
4/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan, yksin kerrankin. Tyttö on eskarissa ja poika harjottelee päiväkodissa olemista. Ihanaa kun on kerrankin rauhallista =)

Pari joululahjaa on vielä paketoimatta muuten sais mun puolesta joulu jo tulla ja mennäkkin niin pääsisin taas ultraan joka on ens viikon perjantaina. Sitten jo alkaakin työt.

Ukon kanssa keskusteltiin josko ostettais kolmeks kuukaudeks kakkos auto, mut ei se siihen oikein lämmennyt ennenkuin tänään kun rämpi pyörällä töihin ja polki myös alamäet =) saas nähä kierteleekö autokauppoja illalla.

Tytön labravastauksia soittelin juuri ja nyt näyttää siltä että kilpirauhasen toiminnassa on jotain häikkää. Lääkäriin mentiin kyllä migreenioireiden takia mutta tämmöisiä löydöksiä tulikin. Nyt ootellaan lääkärin soittoa ja katotaan sitten mitä jatkossa. Toivottavasti soittaa pian, mä kun olen aika stressaaja.

Vierailija
5/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet, teitä ilmeisesti tullut? Mä pysy enää mukana,kun meitä niiin paljon =) (hyvä juttu)

Miitu, minäminäminä! Olen muutenkin herkkis ja nyt sit oikein kunnolla.. =)

itkin muksun isin luo lähtöä vaik ennen en. Ja eilen kun katoin 4d dokumenttia, itkin silmäni turvoksiin..

Kun laitettiin muksun kans joulua ja laulettiin joululauluja,kyyneleet tuli.. Ja täs vain tosi pieni osa itkun aiheuttajia =)

Eilen sit rikoin ostopuheeni ja ostin keltaiset pupu kitasubodyn ja potkarit <3 sopii tuli kumpi tahansa.

Mitäs muita kyselyä ollu.. Ainaki hiuksista ja kynsistä.

Hiukset rasvottuu ja lähtee,mut kynnet pysyny samana,eli lujat on.

Enää viikko ultraan ja toivon et toukka näyttää haaransa =)

rv 19 tasan.

Vierailija
6/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indika ja Oolovi tervetuloa! Oolovi, toivottavasti istukkasi siirtyy pois kohdunsuulta ja saat rauhallisemman odotusajan.

Rinnoista täällä oli juttua eilisessä pinossa. Mulla on rinnat varsinkin herätessä tosi turvoksissa (ei joka aamu) ja sitten kun nousen niin ne oikein alkaa kihelmöimään. Tuntuu kun jotain nestettä kulkisi kudoksissa. En tiedä mitä oikeasti tapahtuu :)

Olin eilen siellä neuvolassa. Sydänäänet kuului ihanasti. Poika ja mies olivat mukana. Pojalla oli siis oma neuvola samalla kertaa. Tähän asti en ole ollut varma noista liikkeistä, mutta nyt tuli oikein todistettua että tunsin oikein. Tunsin yht' äkkiä sellasen pukkasun kohti tätin anturia ja laitteesta kuului kunnon tömähdys. Täti itse sanoi, että nyt se vauva potkaisi.

Neuvolatäti oli vähän ihmeissään miksen ollut jo viime viikolla soittanut supistuksista. Ja mä kun olin ajatellut kerrankin olla kärsivällinen ja olla soittamatta heti :) Ei saanut mulle enää tälle viikolle aikaa neuvolalääkäreille (jotka on siis samoja kun meidän terveyskeskuksessa), joten määräsi heti aamulla terveyskeskukseen. Menin sinne tänään aamulla ja tietysti siellä oli päivystävä lääkäri sairastunut. No, sain onneksi ajan parin tunnin päähän, joten ei kun bussilla kotiin ja tunnin päästä takaisin :) Sairaslomaa tuli tammikuun alkuun asti eli 3 viikkoa. Siihen päivään asti, kun mulla on se rakenneultra ja kohdunkaulan tarkistuskäynti siellä Naikkarilla.

Nyt saan siis lepäillä täällä kotona. En ole saanut vielä pomoa kiinni ja saa nähdä mikä vastaanotto tällä kertaa tulee. Viimeksihän hän esitti oikein ymmärtäväistä puhelimessa ja sitten oli selän takana haukkunut työkavereille.

Ymmärtääkö teistä joku oikein hyvin verenpaineiden päälle? Mulla oli paineet 122/64. Edellisellä kerralla oli 108/64 eli yläpaine oli noussut. Täti katteli lukuja kauheen mietteliäästi ja kysyin onko niissä jotain vikaa. Kuulemma ihan hyvät arvot, mutta jotenkin hän vaikutti mietteliäältä. Tietääkö siis joku onko tollasella paineen nousulla jotain merkitystä?

No, niin jätän vähän tilaa muillekin.

Laru rv 17+0

Vierailija
7/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä rakenneultrassa selvisi, että meille taitaa olla kolmas poika tulossa! Hyvin esitteli haaroväliään, saimme kuvankin vehkeistä muistoksi :)

tölökki 20+4

Vierailija
8/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä ollut lumet sulaneet ja pientä pakkastakin oli, vaikka lupasivat 0 keliä, jee! Kun nyt lumet pysyis jouluattoon asti, niin olisin tyytyväinen :)

Käytiin eilen katsomas sitä pientä kääröä, pojalla oli jo kuukauden veraan ikää ja aivan syötävän suloinen pakkaus oli. Pikku-ukkomme ei ollut yhtään mustasukkanen, vaikka hellinkin pientä kääröä. Iivari olis vaan tökkinyt vauvaa korvaan ja silmää ;)

Onnea Tölökille pojasta! Ja Huuhelille tytöstä :)

Miitu kuseli tunteenpurkauksista; täällä on kans yks joka itkee ihan pienistäkin asioista, kaverini ilmoitti olevansa raskaana ja itkuhan siitä tuli, samoin tuo Pikku-Tyypin mainitsema 4d dokkari sai tipan linssiin ( katsoin viime viikolla ekan jakson )

Tukasta ja kynsistä ollut asiaa; täällä tukka kiiltää ja on taas paksumman olonen, tosin lähtee taas 3-6 kk:ta synnytyksestä tuppoina pois :( Kynnet lohkeilee :(

Kahvia en juo ollenkaan, joten siihen en osaa kommentoida mitenkään...

Daimille hyvät joulut! Ja toki muillekkin jotka johonkin reissuun lähtevät, eivätkä koneelle enään ehdi :)

Tänään ostin Uffilta uudelle tulokkaalle kevät haalarin, sellaisen ihanan baddingtonin :) ja sit on se puuvillamyssy, siinä kaikki hankinnat toistaiseksi ja poika kun sieltä taas tulee ei mitään tarviikkaan hankkia, kun Iivarin jäljiltä on kaikkea...

Liikkeet tuntuu jo masun päällekkin ja alkaneet tuleen tiettyinä aikoina :)

Hyvät voinnit kaikille ja lumista joulun odotusta!

Onnipapunen, Käpy 20+1 & " iivari" 1v4kk

Vierailija
9/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uhkaavasti alkaa loskaantua:( Oltiin koiran kanssa ulkona heittelees lumipalloja.

Mulla ainakin on tunteet ihan pinnassa. Äsken tuli radiosta se YÖ:n biisi,(en muista nimeä) jossa laulettiin ihmisen pojasta ja sen kasvamisesta ja mitä kaikkee vanhemmat toivoo sen varalle. Oli pakko lopettaa tiskaus ja istuu pöydän ääreen kuunteleen ja itkeen. Sit taas välillä osaan olla vähän liiankin kipakka:)

Joudutteko muut ravaan vessassa jatkuvasti? Musta tuntuu, että koko ajan sais istuu pissalla. Töissä ei niin mukavaa, kun asiakkaat eivät vielä näe musta (väljät työvaatteet), että jatkuvan poistumisen syy on raskaus ja sitten kun se joulumielikin on jollain kadoksissa saa kuulla tyytymätöntä mutinaa.

No, enää pari päivää ja sit pakataan koira, kimpsut ja maha autoon ja huristetaan joulun viettoon mun vanhempien luo Raumalle. Olen toivonut lahjaksi mamahousuja, kun enää yhdet vanhat housut mahtuu päälle.

Jos en ennen aattoa pääse koneelle, toivotan kaikille oikein hyvää joulua, syökää hyvin ja varsinkin suklaata. Eikä joulustressejä kellekkään:)

Vierailija
10/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut uskoa eilen illalla, kun pikkuinen siellä masussa potkiskeli, pari kertaa jopa niin, että tunsin kädellä vatsan päältäkin! Yöllä sitten se siellä mökelsi niin kummallisessa asennossa että vatsan päälle näkyi ja tuntui sellainen möhkylä, hetikohta se sitten katosikin! Tänäänkin olen tuntenut liikkeitä (niitä pulpauksia) ja parit potkut ja muljaukset. Pakko se on uskoa! :D On se vaan jännän tuntoista, ja juuri silloin menee kohtukin ihan kovaksi kun se möyryää. Tuo kai ei ole vaarallista..?

Voi että sitä toivoo, että kaikilla menisi kaikki hyvin, tuntuu jotenkin entistä " lähemmältä" tuo vaaveli, kun tuntee sen olemassaolon. :' )

Noista tunteista, itsellä ei kovasti muutosta ole tapahtunut. Ihan normaali olotila, paitsi hermostun herkästi. Juuri tässä miehelle tiuskin..

Noh, huomenna valmistujaiset, ja sit saa ihanat täytekakku-kahvit. Vähän jännittää kyllä!

Hyviä vointeja kaikille!

sämpylä 17+1

Vierailija
11/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä minäkin toivottamaan reissuun lähtijöille OIKEIN PAKSUA JA HYVÄÄ JOULUA =D

hyvä ystäväni valmistui tänään sairaanhoitajaks ja ny on kakkua maha täynnä =) se mitä sinne mahtuu vaavelin kans.

Seuraavat kakut saakin 9pvän päästä ku tulee taas vuosi itelle lisää.

Vierailija
12/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA uusille minunkin puolesta :D ja reissuun lähtijöille toivottelen myös oikein ILOISTA JOULUA!!!!!!!syökää ja voikaa hyvin:)

MIITU kyseli tunnepuolta....en tiedä oonko niin herkempi ,vielä ainakaan,mutta varmaan tulee sekin vaihe vielä. viime raskaudessa kyllä itkeä vollotin todella helposti ja loukkaannuin puheista herkästi ja aina sai itkua pidellä:( ja vauvan syntymän jälkeen itku oli myös herkässä. nyt on enempi sellasta loukkaantumispuolta et otan helposti " itteeni" toisten puheista ja sanomisista....alkaa ärsyttämään välillä tosi paljon jonkun puheet! eilenkin meinasin ihan hermostua siskoon ja yhteen kaveriin kun oltiin sielä ostoksilla. välillä tuli sellasta kommenttia et HUH HUH...ajattelin et tollasia nuo lapsettomat ihmiset on...heh :D yritän kuitenkin välttää hermostumasta pienistä etten sanois jotain ja väittely alkaa siitä seurauksena. aika äkkiä kuitenkin nää tunteet sit tasaantuu....johan taas on siskon kans tänään juteltu ja oon pariin otteeseen sielä ollut. sielä oli vähän juhlia kun sisko vietti valmistujaisiaan.nam kakkuakin oon syönyt ihan liikaa!! mut kyllä tosiaan tuo tunnepuoli varmaan jollain lailla sit reistaileekin,kun oikein ajattelee...;)

LARULLE lepoa lepoa ja hyvä että sait sairaslomaa...ei tarvi työasioilla itteään rasittaa!!

TÖLÖKILLE onnittelut POJASTA<3

omaan napaan ei oikein uutta kuulu....olo on kaikin puolin hyvä paitsi tää kauhea kiire...ei sais ottaa paineita,mutta väkisinkin koko ajan mietin siivousta ja noita viimesien laatikoiden tekoa. äsken kuorin perunoita huomista varten,teen illalla perunalaatikkoa.

mutta nyt taas pitääkin mennä....poika yrittää nukahtaa,mut ei kuulosta siltä et alkais nukkua!! voikaahan hyvin kaikki:)

Vierailija
13/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon varmasti maailman huonoin kirjottaja.. ja väsynein.. vali vali taas:))

oon ollu nyt tämän viikon töissä vielä 10-18 ja nää illat jää niin lyhysiksi. Sori kun olitte joutuneet venttailemaan mun ultrakuulumisia.. mää oon vähän tämmönen hössääjä.. asiat vain unohtuu:) menin tässä yks päivä isän luo näyttään ultrakuvia ja viemään hääkutsua.. kun pääsin isän luo..molemmat olivat unohtuneet:)) eli näin meillä..

Nyt on muutenkin väsy kun töissä on huippukiire ja hää/jouluhössäykset päälle, mutta onneksi olo on hyvä ja pieni potkii niin ettei mitään määrää:)) Paljon onnea muillekkin liikkeitä pikkuhiljaa tunteville:)

ja uusille ultraajille paljon onnea:) tyttökin oli tullut joukkoon:)) ONNEA!

Uusille tulokkaille (ei voi tällä muistilla nimiä muistaa) paljon tervetuloa!!

Larulle piti mainita tuosta verenpaineesta. Edelleen ne on oikein hyvät.. meillä koulussa annetaan " ideaali" paineiksi 120/60 eli just sulla on sopivat. Vaikka sulla on muutenkin matalat, niin ei tuo nousu mitään merkkaa.. alkoi terkkaa vissiin vaan mietityttää että jos ne nousee samaa tahtia jatkossakin.. mutta älä huolehdi:) siihen vaikuttaa niin moni asia..jopa eilispäivän ruokavalio, joten kaikki on hyvin:) Vasta tuolla 150-160/80-90 saat alkaa miettimään:)

Voi kaikki on ostellu jo vauvalle kaikkea.. minä en vielä mitään. Paitsi sai vauva kaverilta lahjaksi jo ekan pupun:) ihanan keltaisen, joten käy kummalle vain.

Paljon olis asiaa mutta pakko alkaa nukkumaan, jotta jaksaa huomenna taas seistä 8h ilman ruoka- tai muitakaan taukoja ja istumishetkiä:( ihmisen kiusaamista.

Kirjottelen taas heti kun saan seuraavan hetken koneella.

Leivoin muuten äsken pipareita:) nami!!!

Mirage 19+4 kai..en oo ehtiny pysyä perässä. Neuvolakorttiin ei vaihdettu laskettua aikaa kuitenkaan, vaikka sanottiin että se siirtyy 8päivään. Pysyi 11.5

ai niin joo..oon myöskin älyttömän itkuherkkä.. en oo aikoihin itkeny niin ku tuli nyt ne 4D dokumentit niistä lastenkodeista ym.. voi kamala:(( jopa vaippamainokset itkettää;)

Vierailija
14/14 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole ehtinyt kirjottamaan kun on yövuoro viikko menossa. Viime yönä suunnittelin pinon aloittamista aamuyön tunteina mut en saanu aikaiseksi. Vielä tämä ja ensi yö, sitten alkaa LOMA!!!!

Onkohan paikalla enää yhtään toukokuista joka ei tunne liikkeitä? Täällä ei vielä tunnu ja alkaa jo mietityttämään. Esikoisesta aloin näihin aikoihin tuntea ja eikös sitä sanota että toisen liikkeet pitäisi tuntea aikaisemmin. Edellisestä neuvolasta on ikuisuus ja seuraavaan kertaan toinen ikuisuus.

Voi kun moni jo tietää kumpi on tulossa! Onnittelut kaikille hyvistä ultra-kuulumisista! Täälläpäin on kai sairaalassa tehty periaatepäätös ettei sukupuolta kerrota, joten itse kai jännitän loppumetreille asti. Itselläni on poika-olo, en tiedä miksi. Aina olen ajatellut että meille tulee 2 tyttöä. Mitenhän poikaa osaisi hoitaa?! Joka kerta kun vaihdan siskon pojalle vaippaa, kauhistun että mikä kamala kasvain tän lapsen jalkovälissä on! Siihen näkyyn en tunnu ikinä tottuvan :)

Jaahas, taidan taas tehdä kierroksen. Yksin valvominen on puuduttavaa! Mukavaa joulun odotusta kaikille!

T:Moskuliini 17+1