Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vastoinkäymisiä sinulla on elämässä ollut?

Vierailija
20.09.2010 |

Ikäsi?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3 vuotta ollut syöpä eikä loppua näy

-vammainen lapsi ja siihen liittyvä taistelu, että lapsi on todella vammainen

Nämä niin isoja koettelemuksia, että isän alkoholisimi ei tunnu missään eikä 3 eroa yms

Ikää 38 vuotta

Vierailija
62/81 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla avautumaan oman elämäni vastoinkäymisistä, mutta ketjun luettuani tajusin, ettei minulla oikeastaan niitä ole ollut kun vertaa moniin muihin.

Minullahan on ollutkin aika hyvä elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien avioero kun olin noin 10v -> äiti ei ikinä selvinnyt, masentui täysin ja muuttui täysin saamattomaksi. Minulla ei siis ole ollut normaalia äiti-tytär suhdetta ikinä.

Uskomaton määrä sydänsuruja, vaikka olenkin sievä hyväkroppainen nuori nainen. Mies, johon todella rakastuin, jätti täysin puun takaa ja otti uuden, todella oudon naisen. Muutenkin miehet kohtelevat minua erittäin huonosti, vaikka olen fiksu ja kiva ihminen. En vain ymmärrä miksi.

Todella läheisen perheenjäsenen kuolema, joka tuli odottamatta. Muutti kaiken.

Melko vasta todettu fyysinen sairaus, joka vaikeuttaa jokapäiväistä elämää sekä luultavasti pahenee tulevaisuudessa. Ei kuitenkaan tappava.

Ahdistus, joka alkoi suurten elämänmuutosten myötä.

Vierailija
64/81 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minua on oma isäni kohdellut väkivaltaisesti ja samoin miesystävä. Kaikki vastoinkäymiseni ovat siis olleet miesten aiheuttamia. Tällä hetkellä ei ole ongelmia. 38 v.

Vierailija
65/81 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 27-vuotias.

Sitä joskus ihmettelee, kun muut sanovat, että miksen tee sitä tai tätä tai valitan tms. kun eivät tiedä musta mitään. Sanovat vaan, että kun mulla on kaikki niin hyvin tms. Miten ne voi niin päätellä? Siihen perään saattaa vielä tulla selitys siitä, kuinka heillä on vaikeaa... Ihan niinkuin ei muillakin voisi olla.

Eikä ihmiset tajua, että jotkut reagoi eri asioihin eri lailla. Toisen kamala kokemus voi toiselle olla ihan siedettävä ja päin vastoin.

Vierailija
66/81 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v

syömishäiriöt ja äiti joka pahoinpiteli koko lapsuus ja nuoruusajan

väkivaltainen aviomies joka ensin pahoinpieli mua ja sitten lapsen

vakava sairauskohtaus johon melkein kuolin ja vatsassa oleva kuopus myös

nyt olen halvaantunut(toinen puoli)köyhyydessä koska töitä en voi enää tehdä,pahinta kun apua en ole saanut lapsen asioihin,exä täyskahjo,narsisti ja pääsee kaikesta kuin koira veräjästä,uus eukkosa komppaa sen valheita.

Kiitollinen olen kaikesta hyvästä mitä yhtään tullut,mutta lapsen takia koen suurta tuskaa

Vierailija
67/81 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päässyt elämässä aika helpolla, mutta silti kaikenlaista löytyy, ikää nyt 40+:

- koulukiusaamista ala- ja yläasteella

- vanhempien erokriisi

- hylkäämiskokemuksia poikaystävien taholta

- sitkeä ja pitkällistä hoitoa vaativa sukupuolitauti

- irtisanominen

- miehen masennus, vaikea parisuhde

- lapsen neurologinen sairaus ja erityislapsen vaikeahoitoisuus, taistelu tuista

- huoli omasta terveydestä, vaikeita sydämen rytmihäiriöitä

- alkoholiongelma (suurkulutus, ei ihan deekis)

Vierailija
68/81 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän alkoholiongelma varjosti koko lapsuutta, koulukiusaaminen, hyväksikäyttö, 5 keskenmenoa, äidin syöpä, omat mielenterveysongelmat,huonosti nukkuvat lapset, yhdellä lapsella adhd, toisella laaja-alaiset oppimisvaikeudet, ero kertaa 2. Nyt alkaa pään lisäksi myös kroppa oireilla.

Ikää 30v

Vierailija
69/81 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, silti otan osaa tähän keskusteluun. Nyt alkaa olla semmoinen sietokyky aikatavalla loppuun poltettua. Kolmesta alaikäisestä lapsesta yhdellä vuoden sisään diagnosoitiin pysyvä sairaus, hän oli kahdessa onnettomuudessa ja hänellä on ollut kolme vakavaa infektiota. Toisella lapsella samasta sairaudesta epäily kuin tällä ykkösellä. Vammautumista myös oman lajin parista, tutkimukset meneillään. Kolmas lapsi tutkimuksissa myös koska terveydentilassa on häikkää. Puoliso tykkää harrastaa henkistä väkivaltaa, kun on varmaan niin väsynyt tilanteeseen.  Ottaa päähän tyhjän valittajat.

Vierailija
70/81 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa koulukiusaamista

köyhä lapsuus mutta hyvä koti onneksi

Pari pahaa loukkaantumista

Pari jäätävää kipusairautta

4 keskenmenoa

1 avioero

suuren rakkauden menetys

vanhempien kuolemat

isoja taloudellisia menetyksiä

kipujen aiheuttama vakava masennus ja työkyvyttömyys

nyt lähes liikuntakyvytön, pitäisi päästä polvileikkaukseen

No kaikesta on selvitty ja elämä pääodin oikein hyvää

Vierailija
71/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naurata kirjoitti:

Vanha ketju, silti otan osaa tähän keskusteluun. Nyt alkaa olla semmoinen sietokyky aikatavalla loppuun poltettua. Kolmesta alaikäisestä lapsesta yhdellä vuoden sisään diagnosoitiin pysyvä sairaus, hän oli kahdessa onnettomuudessa ja hänellä on ollut kolme vakavaa infektiota. Toisella lapsella samasta sairaudesta epäily kuin tällä ykkösellä. Vammautumista myös oman lajin parista, tutkimukset meneillään. Kolmas lapsi tutkimuksissa myös koska terveydentilassa on häikkää. Puoliso tykkää harrastaa henkistä väkivaltaa, kun on varmaan niin väsynyt tilanteeseen.  Ottaa päähän tyhjän valittajat.

Etpä sinä sitä päätä mikä on tyhjästä valittamista.

Vierailija
72/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla tulee olemaan vastoinkäymisiä siksi kun et jätä miesasiakasta [sukunimi] rauhaan.

niinhän se oli kuten tuolla salillakin se mainittiin.

Vierailija
73/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema ja tukku kaikkea pienempää paskaa.

M52

Vierailija
74/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa lapsuus

Jäin kiinni henkirikoksesta

Vierailija
75/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuolema, kun lapseni oli vauva. Lapseni ollessa ihan pieni myös suurin tukeni ja turvani kuoli. 

Vierailija
76/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudeton lapsuus.

Pahasti päihdeongelmainen aikuinen poika, joka on pilannut kaiken meiltä kaikilta.

Vierailija
77/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä vanhempien ero

Vierailija
78/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikilla ei ole mitään resilienssiä

Vierailija
79/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitään pahoja. Sukulaisilla ollut ongelmia mutta en ole niitä omiksi ongelmiksi ottanut. Jokainen vastaa itsestään enkä vastaa vanhempani teoista. Olen perus optimisti. Huomenna maailma hymyilee taas.

80/81 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minähän en ala niitä sisäsiittoisille kertomaan ku ette osaa mitään muuta kuin kiusata mua ettekö tajua että se tuntuu pahalta todella pahalta

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕