Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen sinkkukaverini tuskailee kun on haastavaa löytää lapsetonta kumppania.

Vierailija
26.08.2023 |

Kaikilla vapailla naisilla on lapsia. Kysyin miksi sellainen ei kelpaa.
Hän kertoi ettei ota riskiä koska oletettavasti kiintyy myös hänen lapsiin.
Koska silloin mahdollisessa erotilanteessa hänellä ei ole mitään "oikeutta" lapsiin, ja tällöin hän ei eroaisi pelkästään yhdestä vaan useammasta ihmisestä.
En ole koskaan ajatellut tuolta kantilta...

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsetonta miestä mulle, kiitos. 

Joo, lapsellisten olisi suotavaa pariutua keskenään ja jättää lapsettomat uusperhesekoilunsa ulkopuolelle.

Vierailija
42/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomien määrä kasvaa koko ajan, eiköhän löydy lapseton hänellekin.

Hän haluaisi kyllä lapsia, mutta omia. On jo pitkään halunnut, ehkä siksi tuo kiintymyshuoli onkin mielessä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän siis olettaa heti alkuun, että tulee eroamaan. Mitä järkeä on lähteä parisuhteeseen, jos oletuksena on eroaminen? Kannattaa pysyä sinkkuna. 

On vaan realisti. Montako ei-eronnutta ihmistä tunnet? Ja tuskin kaikki sinkkuäiditkään on leskiä.

Vierailija
44/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia syntyy Suomessa ennätysvähån mutta kaverisi ei lapsetonta naista löydä? Totuus on, että kauniimmilla naisilla on yleensä tuossa iässä lapsia, kannattaisiko kaverisi katsoa niitä vähemmän haluttuja lapsettomia naisia.

Vierailija
45/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kovin pitkään sinkku, kyllähän niillä oman ikäisillä naisilla lapsia on. Jos aikoo lapsia itse synnyttää, ei voi sinkkuilla kymmeniä vuosia.

Vierailija
46/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, mä kun nimenomaan haluaisin miehen jolle mun lapseni ois yhtä tärkeä. Ja JOS ero tulisi saisi mielihyvin viettää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
47/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap oikeasti se lapseton naista ikuisesti etsivä mies 37, joka aina päätyy haukkumaan yh:t?

Vierailija
48/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siis olettaa heti alkuun, että tulee eroamaan. Mitä järkeä on lähteä parisuhteeseen, jos oletuksena on eroaminen? Kannattaa pysyä sinkkuna. 

Moni parisuhde päättyy eroon nykyään. Tässähän on ollut pitkiäkin keskusteluja avioehdoista ym. varautumisista eroon.

Eroon varautuminen on ihan ok, kun katsoo tilastoja, mutta se, että kuitenkin erotaan oletuksena on kummallinen. 

Ei kai kukaan tuollaista "kuitenkin erotaan" ole missään sanonut. Hyvä on miettiä asiat monelta. Kunpa useampi vanhempi niin tekisi, eikä pakottais lapsia leikkimään kotia ties kuinka monen uuden puolisoehdokkaansa kanssa.

Vierailija
49/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia syntyy Suomessa ennätysvähån mutta kaverisi ei lapsetonta naista löydä? Totuus on, että kauniimmilla naisilla on yleensä tuossa iässä lapsia, kannattaisiko kaverisi katsoa niitä vähemmän haluttuja lapsettomia naisia.

Ei kai se sitten ole helppoa niitä löytää. Näin hän kertoi, en minä tiedä miten nykyään pariudutaan :)

Ap

Vierailija
50/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että, mä kun nimenomaan haluaisin miehen jolle mun lapseni ois yhtä tärkeä. Ja JOS ero tulisi saisi mielihyvin viettää aikaa hänen kanssaan.

Jos kaikki ajattelisi kuin sinä, niin ongelmaa ei varmaan olisi.

Vierailija
51/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne mieslapsipojat yleisimmin löydy sieltä lapsiperheistä. Itsellinen mies joutuu itse hoitamaan asiansa, mutta kas kummaa kun pariutuu ja tulee isäksi, niin on siellä jonon jatkona lastensa kanssa naisen hoidettavana.

Vierailija
52/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ap oikeasti se lapseton naista ikuisesti etsivä mies 37, joka aina päätyy haukkumaan yh:t?

En hauku ketään, hauska ajatuksenkulku. Minä olen jo lapseni tehnyt ja maailmalle saattanut :)

Ap

Vierailija
53/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, niin varmaan. On hyvin tyypillistä, että suhteet päättyy siihen, että mies hyppää vauhdissa uuteen suhteeseen ja jättää edellisen. Etköhän vetäisi herneet nokkaan ja välit poikki.

Vierailija
54/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äläpä jaksa. Kaduttaako omat valinnat, kun lapsettomat noin raivostuttaa? Vai onko vähän naisvihaa sulla?

Vierailija
55/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy niille miehille, jotka viettää sinkkuelämää ison osan aikuisiästään eivätkä osaa ajatella yhtään pidemmälle kun on niin kiva lennellä kukasta kukkaan. Sitten havahtuvat neljänkympin jälkeen siihen, että oma perhe oliskin aika kiva juttu. Omanikäiset naiset on kuitenkin jo toisella tai kolmannella kierroksella ja lapset jo tehty tai niitä ei edes haluta, joten ainoa keino saada perhe olisi ottaa vaimoksi joku 10-20 vuotta nuorempi, ja kaikki ei sellaista halua.

Tunnen yhden tällaisen miehen. Hän on aivan hyvä mies, hyvässä ammatissa jne., mutta ikää on jo n. 45v eikä halua ns. valmista pakettia perheekseen.

Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Miehet, jos haluatte lapsettoman naisen, älkää tuhlatko aikaanne vaan etsikää sellainen jo nuorena.

Vierailija
56/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaveri kirjolla.

Vierailija
57/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äläpä jaksa. Kaduttaako omat valinnat, kun lapsettomat noin raivostuttaa? Vai onko vähän naisvihaa sulla?

Missä luet raivoa lapsettomia tai vihaa naisis kohtaan? Naurattaa vaan, kun mies37 kuvittelee nykyään olevan kovin vaikeaa löytää lapsetonta naista, vaikka oikeasti se on historiallisen helppoa.

Vierailija
58/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä lähempänä 40 v miehet jotka haluavat perustaa perheen eivät edes etsi oman ikäisiä, vaan reilusti nuorempia.

Itsekin olen pitkästä suhteesta eronnut ja lapseton 38 v. nainen, ja olisin vielä valmis yrittämään lasta, mutta en löydä oman ikäistä tai edes yli nelikymppistä miestä joka olisi minusta kiinnostunut parisuhdemielessä. Heille olen auttamatta liian vanha.

Lisäksi näyttää olevan vallalla sellainen käsitys, että kaikki parisuhteet jotka päättyvät eroon olisivat jotenkin riitaisia tai niin kuin ap:n kaveri pelkää, että näihin mahdollisiin lapsiin ei voisi enää pitää mitään yhteyttä. Ei lähtökohtaisesti kerro mielestäni kovin aikuismaisesta suhtautumisesta elämään.

Vierailija
59/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mies en todellakaan koskisi naisiin jotka ovat yksinhuoltajia.

Kertoo aika paljon naisesta jos sillä on yhden jos toisen ukon kanssa jo lapsia.

Sama on miesten kanssa, aika paljon kertoo se jos on lapsia ties kuinka monen naisen kanssa.

melkonen sonni.

Vierailija
60/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luet raivoa lapsettomia tai vihaa naisis kohtaan? Naurattaa vaan, kun mies37 kuvittelee nykyään olevan kovin vaikeaa löytää lapsetonta naista, vaikka oikeasti se on historiallisen helppoa.

Syy ettei hän löydä on ihan siinä, että tämänkin viikonlopun hän käyttää tällä palstalla sen sijaan, että olisi paikoisssa, joissa tapaa naisia.