Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia äidillistä huolehtimista, jos skitsoilee, että isommankin lapsen kädet ja pää paleltuu? Nimittäin muistan

Vierailija
26.08.2023 |

kun vielä aikana isonakin, ehkä 10-12v, heti kesän vähän viilennettyä (sanoisin että puhutaan jostain 10-15 asteesta, mutta en nyt ihan tarkkaan sitä muista), minun piti ruveta käyttämään pipoa ja sormikkaita, vaikka itsellä ei ollut yhtään kylmä. Kun valitin, että en halua tai tarvi, perustelu oli vaan, että nehän on ihan tollaset ohuet (siis ihan tavalliset neulesormikkaat ja puuvillapipo). Ja vanhemmilla itsellään ei ollut kuin vasta sitten kun oli oikeasti kylmää.

Tuli vaan mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan.

Vierailija
2/5 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko niitä omia lapsia?

Jos ei, niin tiedät vastauksen lapsia saatuasi ja heidän varttuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kummityttö on 10 ja hänellä oli juuri yhtenä viileänä aamuna trikoopipo ja neulesormikkaat, vaikka itse en vielä olisi itselleni laittanut. Varmaan aika normaalia, että lapselle laitetaan ennen kuin aikuiselle näitä.

Vierailija
4/5 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sellainen muistikuva, että tuon ikäisenä oli niin, että muut ns. talvivaatteet vietiin kesäksi varastoon, mutta muutamat neulesormikkaat ja pipot jäi eteiseen ja ne oli käytösssä myös kesällä jos oli kylmempää.

Vierailija
5/5 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 32v ja äiti joskus edelleen muistuttelee lämpimästä pukeutumisesta...