Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta
Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009805787.html
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole opettaja/oppilas suhteesta muutakuin, että tuntevat sitä kautta toisensa. Viidenlapsen sinkkuäiti ja kohtuu hyväpalkkainen mies niin ei pieni ikäero haittaa. Naisen edelliset miehet olleet varmaan sitoutumiskyvyttömiä ja matalapalkkaisia. Sen jälkeen tuollainen rauhallinen hyvätuloinen mies on lottovoitto. Ikä on miinusta mutta eihän toi kovin vanhalta näytä.
mies on myös yh
Mitä mä just luin?
Fun fact, tuntemattomien halaaminen vuonna 2020 - extra white trash.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli 4 lasta tavattaessa, miehellä 2. Mitä vikaa siinä on, miksei kelpaisi. Miksi lapsimäärä laskisi tasoa?
Kysytkö tuota tosissasi? Tietenkin on ihan erilaista seurustella/olla naimisissa henkilön kanssa, jolla on 0 lasta tai esim yksi 17-vuotias lapsi kuin seurustella henkilön kanssa, jolla on neljä lasta
Kaksi monilapsista yh:ta ei sovi sun arvomaailmaan? Oletpa rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisopena en ikinä pystyisi seurustella entisen oppilaani kanssa, vaikka olisikin tilanne että oppilas olisi yli kolmekymppinen. Aivan puistattava ajatus.
Eipä sun tarvitsekaan.
Ranskan presidentti onkin piristävä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse opettajana pidin juttua ällöttävänä. Suhde on alunperin ollut valtasuhde jossa toinen on käyttänyt julkista valtaa (esim. arviointi) toista kohtaan ja toinen ollut oppilaana vielä lapsi niin en näe suhdetta terveenä. Itse en koskaan pystyisi moiseen.
Myös se pisti vähän hymyilyttämään että ollaan kuulemma kovia luonnossa liikkujia. Mutta niin vain kuvissa on molemmilla "teinilenkkarit" vaikka ollaan lumisessa metsässä. Itselläni on hiukan erilaiset kengät tuolaisissa oloissa.
Kaikesta ihmiset jaksaa omaa kruunuaan kiillottaa. Meinaat, että haastattelua varten otetuissa kuvissa ollaan samoissa vetimissä kuin oikealla harrastusreissulla?
Eihän noi mitään haastattelua varten otettuja kuvia ole!
Toihan on IS:n juttusarja mihin saa itse ilmoittautua ja laittaa omia kuvia mukaan. IS:n toimittaja sorvaa sitten jutun ja (todennäköisesti parhaimmat) kuvat laitetaan juttuun. Ei noita ole livenä haastateltu ja kuvattu!
Kohta pappa-iässä oleva mies ylpeänä esittää kun saanut kylän jakorasian itelleen.
Vaikea päättää kumpi noista on etovampi tapaus? ehkä ne on samalla tasolla
Kun he itse antoivat jutun lehteen, kommentoin. Viiden lapsen yh, päälle kolmikymppinen. Minusta tuollainen lapsilauma olisi tarvinnut oman isänsä tukea ja kasvatusta, kun noin monta lasta ovat yhdessä tehneet.
Sitten uuden miehen kanssa tehdään taas rakkauden hedelmä.
Aina näissä jutuissa, kun rahat ei riitä vuokraan, koulureppuun, Linnanmäelle ja milloin mitäkin, kyseessä on monen lapsen yh
Eikö sen lasten isän kanssa voisi olla niin kauan kun saa lapset elätettyä ja kasvatettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meijulla silarit?
Ja Mikalla joka kuvassa aurinkolasit.
Tämä on vahva wt/venkula-tavaramerkki. Veikkaanpa, että herralle iski joku päihdeongelma päälle jossakin vaiheessa elämää, kun ei ole enää opettaja. Toisin sanoen virka juotu tai vedetty hihaan, ehkä jopa linnatuomioitakin takana. Nyt jossakin akkuliikkeessä työnjohtajana..just joo.
Pitävät luonnossa liikkumisesta? Lumessa teinikengissä kengännauhat auki? Okei.
Hyvännäköinen pariskunta. Miehen päältä näkee se on panomies ja keho kielestä huomaa he sopii yhteen seksuaalisesti. Voi kestääkin.
Kuinka moni opettaja rupeisi suhteeseen entisen oppilaan kanssa ? Kaikesta ne lehdet kirjoittaa.
Olen törmännyt tähän ja voin kertoa että lapset on ripoteltu eri pesiin kuten käellä. Kivahan se on hemputella ja humputella kun ei ole huolta lapsukaisista. Lapsukaiset jatkavat tätä menoa sitten aikuisena. Valitettavasti periytyy elämäntapa...
Luin nämä palstan kommentit ennen kuin itse varsinaista lehtijuttua enkä taas voi ymmärtää sitä pahuuden määrää, mikä täällä jyllää.
Ihanan tuntuinen pariskunta omasta mielestäni ja varmaankin tarkoitettu toisilleen. Positiivisen oloisia, työssäkäyviä ihmisiä molemmat.
Juttu oli kivasti kirjoitettu ja toivon kaikkea hyvää heille molemmille yhteiseen tulevaisuuteen <3.
Opettajat nyt tykkää vähän nuoremmista....
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta. Oma entinen luokanopettajani alkoi seurustella nelivitosena parikymppisen tytön kanssa. Oli aina vähän omalaatuinen, jotenkin pervo katse.
Jumalavita! Yh-mutsilla ollut varaa kumitisseihin! Ja yksi kersa harrastaa luistelua, mikä on kalleimpia harrastuksia!
Mikä tossa nyt on kummaa, kolmikymppinen nainen ja viisikymppinen mies. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta. Oma entinen luokanopettajani alkoi seurustella nelivitosena parikymppisen tytön kanssa. Oli aina vähän omalaatuinen, jotenkin pervo katse.
Mun yksi miesope hinkkasi muniaan tyttöjen pulpettien reunaan, kun tuli "tarkastamaan" kokeen edistymistä.
Näin naisopena en ikinä pystyisi seurustella entisen oppilaani kanssa, vaikka olisikin tilanne että oppilas olisi yli kolmekymppinen. Aivan puistattava ajatus.