Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta

Vierailija
26.08.2023 |

Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009805787.html

Kommentit (455)

Vierailija
81/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa vauvalla rokkisormet. Annan siunauksen tälle yhteiselolle.

Vierailija
82/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tossa on oikeesti vaan naisen puolesta jokin psykologinen nyt sain sinut takaisin-mania ja miehen puolelta ~20 v nuorempi nainen aina kelpaa. Ja varsinkin juurikin tämä valta-asema. Kiinnitin myös huomiota tuohon naisen huonommuuden tunteeseen. Jostain se on saanut alkunsa eikä vaan itse ole ajatellut olevansa epäonnistunut ja kouluttamaton duunari. Varmaan jossain riidan yhteydessä mies vaan tokaissut että kuka tässä on johtaja 🤮 ja lehdille esittää olevansa ymmärtäväinen ja arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muisti, molemmilla. Eipä tulis mieleen kysellä somessa ala-asteen lyhytaikaisen opettajan perään jos näkis sen vilahtavan kadulla. En tosin niitä kyllä muistakaan.

Pienellä paikkakunnalla muistetaan.

Niin justiin, niinku tuolla Helsingissä.

Vierailija
84/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opettajana pidin juttua ällöttävänä. Suhde on alunperin ollut valtasuhde jossa toinen on käyttänyt julkista valtaa (esim. arviointi) toista kohtaan ja toinen ollut oppilaana vielä lapsi niin en näe suhdetta terveenä. Itse en koskaan pystyisi moiseen.

Sitä vaan miettii miksi nämäkin ihmiset on halunnut tuoda heidän erikoisen suhteen lehtien sivuille kaiken kansan luettavaksi. Jutussa useamman kerran toistetaan kuinka he ovat toisilleen todenneet että en ikinä olisi uskonut että sinun kanssa olen suhteessa. Että he itsekin ovat hyvinkin tietoisia että kerran oltiin opettaja-oppilas suhteessa ja nyt sängyssä. Itse pystyisin tähän asetelmaan vain sellaisessa tilanteessa jossa itse olen ollut aikuinen, kun kyseinen henkilö on ollut "opettaja". Eli esimerkiksi yliopistossa ollessa. Tuolloin ei enää ole samanlaista valta-asetelmaa henkilöiden välillä, kuin näiden tilanteessa kun toinen on ollut ala-asteikäinen ja toinen opettaja. 

Myös se pisti vähän hymyilyttämään että ollaan kuulemma kovia luonnossa liikkujia. Mutta niin vain kuvissa on molemmilla "teinilenkkarit" vaikka ollaan lumisessa metsässä. Itselläni on hiukan erilaiset kengät tuolaisissa oloissa.

Vierailija
85/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka kuvassa pitää nuoleskella tai kouria kuin teinit?

Lisäksi kuvista välittyy se, että mimmi on vaivaantunut, pyrkii loitommaksi miehestä joka on yli-innokas.

Tulee mieleen sellaiset Facebook päivitykset missä julistetaan kaikille ultimaattista rakkautta ja sitten erotaan viikonlopun jälkeen

Annan tälle suhteelle enää puoli vuotta.

Vierailija
86/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse opettajana pidin juttua ällöttävänä. Suhde on alunperin ollut valtasuhde jossa toinen on käyttänyt julkista valtaa (esim. arviointi) toista kohtaan ja toinen ollut oppilaana vielä lapsi niin en näe suhdetta terveenä. Itse en koskaan pystyisi moiseen.

Sitä vaan miettii miksi nämäkin ihmiset on halunnut tuoda heidän erikoisen suhteen lehtien sivuille kaiken kansan luettavaksi. Jutussa useamman kerran toistetaan kuinka he ovat toisilleen todenneet että en ikinä olisi uskonut että sinun kanssa olen suhteessa. Että he itsekin ovat hyvinkin tietoisia että kerran oltiin opettaja-oppilas suhteessa ja nyt sängyssä. Itse pystyisin tähän asetelmaan vain sellaisessa tilanteessa jossa itse olen ollut aikuinen, kun kyseinen henkilö on ollut "opettaja". Eli esimerkiksi yliopistossa ollessa. Tuolloin ei enää ole samanlaista valta-asetelmaa henkilöiden välillä, kuin näiden tilanteessa kun toinen on ollut ala-asteikäinen ja toinen opettaja. 

Myös se pisti vähän hymyilyttämään että ollaan kuulemma kovia luonnossa liikkujia. Mutta niin vain kuvissa on molemmilla "teinilenkkarit" vaikka ollaan lumisessa metsässä. Itselläni on hiukan erilaiset kengät tuolaisissa oloissa.

Sinä et pystyisi.

Sinulla olisi erilaiset kengät.

Newsflash, me kaikki emme ole kuin sinä.

Vierailija
87/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Unelmahäät-pari. Häät hirviseurantalolla, paljon viinaa Virosta, morsiamella ryntäiltä tippuva olkaimeton häämekko, sulhasella rokkikukkoasu ja arskat, kiljuvia kakaroita kirkossa ja yhteiset häätatskat parille.

Vierailija
88/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Jo kuvat on oksettavia, esim. Sivu kuva jossa suutelevat, niin rintaa pitää näkyä tottakai...

Voi tätä kateuden määrää paljaasta ihosta, joka ei roiku.

Vierailija
89/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disguisting

Vierailija
90/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi toimia? Kumpikin on elämässä oppineet yhtä sun toista. Kummallakin on suhteeseen ja lapsille vielä paljon annettavaa. Mitä ikäero meinaa aikuisten välisessä rakkaudessa? Eikö toisesta saa viehättyä myös ulkoisten eukkojen vuoksi?

Miksi olla kateellinen toisten vieraiden ihmisten onnesta? Miksi kateus on hyvellistä? Mitä onnistumisia sinun parisuhteisiin kuuluu? Saisiko niistä kertomusta lehteen joka kiinnostaisi muitakin?

Miksi ei voi iloita onnellisten puolesta?

Vierailija
91/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tossa on oikeesti vaan naisen puolesta jokin psykologinen nyt sain sinut takaisin-mania ja miehen puolelta ~20 v nuorempi nainen aina kelpaa.

Ei muuten kelpaa. Harvoin näillä bimboilla on mitään toimintaa kaulan yläpuolella.

Vierailija
92/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meijulla silarit?

Ja Mikalla joka kuvassa aurinkolasit.

Fingerporissa on saman näköinen hyypiö. Yäk.

Vierailija
93/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kerrotaan että heillä oli suhde koulussa? Nyt taidat kehitellä ihan omia herttasarjajuttuja.

Vierailija
94/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disguisting

Älä kirjoita väärin.

Vierailija
95/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sano muuta kun iso ikäero ja 8 lapsen uusperhe kuulostaa katastrofilta.

Vierailija
96/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noiden aurinkolasien kanssa mieleen se ykä-sonni youtubessa. Jäiks.

Vierailija
97/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pariskunta tykkää liikkua luonnossa yhdessä."

Siksi heillä varmaan on kuvassa kunnon vaelluskengät?

Vierailija
98/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu ja kuvien perusteella nainen perääntymässä ja hakemassa hajurakoa ukkoon, joka puskee päälle.

Vierailija
99/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ällöä tässä jutussa oli se, että toisella on jo ennestään viisi lasta ja toisella kaksi, mutta silti piti vielä hankkia yksi lapsi lisää. Varsinkin kun mies on jo 5-kymppinen.

Ja tässä maassako onkin nyt jo liikaa lapsia??

Vierailija
100/455 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sano muuta kun iso ikäero ja 8 lapsen uusperhe kuulostaa katastrofilta.

Miksi? Mies on hyvässä ammatissa ja hyvä perheenelättäjä. On kokemusta lapsista ja osaa olla niiden kanssa. On varmaan juoksunsa juossut toisin kuin nuoret kiimaiset kollit jotka on jättäneet naisen lapsineen yksin pärjäämään. Nainen on verevä ja jaksaa tehdä raskasta fyysistä työtä ja hoitaa lapsensakin hyvin.

Kateellisten panettelua vain?