Ikimuistoisin orgasmisi?
Mulla se kun rakasteltiin silloisen kundini kanssa luonnossa. Oli mun syntymäpäivä ja se halus yllättää mut. Aurinko paisto,kesäilta, mutta ikimuistoisista on kun mä tulin (ja kovaa) lokki pasko mun mekolle 😆 eipä siinä vaiheessa ajatellu muuta kun että shit happens jatketaan hommia.
Rehellisiä vastauksia kehiin!
-N 28
Kommentit (26)
Laivalta tutun varatun naisen kanssa jatkoimme whatsapissa tarinointia. Ollessani saunassa hän sattui viesteissään käymään kuumana ja tyydyttelimme samalla viestitellen. Hän tuli ensin ja lopulta minäkin heitin sellaisen lastin pukuhuoneen pöydälle, että jalat lakkasi kantamasta. Laitoin vielä kuvan tästä, siinä riitti ihmettelemistä molemmille. Vieläkin ihmettelen sitä sperman määrää.
Se oli suihinotto parikymppisenä jonka sain varmaan 15-20 vuotta vanhemmalta naiselta. En ollut ikinä sitä ennen enkä sen jälkeen lauennut niin voimakkaasti.
Kyllä se on eka kimppa vieraiden miesten kanssa.
Ensin molemmat oli mun kans yhdynnässä,eivät vielä tulleet .
Sitten jouduin tain pääsin eka kerran kahden miehen väliin.
Pylly korjattiin samalla.
Sain useita orkkuja ja miehet vaan jatkoivat.
Kun pillussa oleva sai lastit sisään alkoi pyllyssäkin haukkomaan henkeä ja öriseen..
Mulla tuli iso orkku,silloin peppukin täyttyi spermasta.
Olin varmaan ehkä 17v, ja aikaslailla ensimetrejä ottamassa näissä kuvioissa.
Muutamia hataria yhdyntöjä ja muuta säätöä oli jo plakkarissa.
Ja silloisen poikaystävän mökille mentiin ja saunassa sain elämäni ekaakertaa suuseksiä, olin todella hämmentynyt ja jopa ehkä häpesin alapäätäni tai jotain muuta tyhmää.
Mutta se kokemus mitä siitä sain, todella nopeasti pääsin orkun reunalle (olin siis omin käsin harjoitellut, joten tiesin mitä orgasmi on) ja tää kundi todella osasi pitää minua reunalla, pitkittää mun laukeamista ja sitten kun se lähti irti, huusin enemmän kuin ikinä, en tiedä mistä se tuli, mutta ihanaa oli.
Harmittaa lukea näitä kun omat ikimuistoiset orgasmit ovat tulleet täysin varoittamatta ihan tylsässä arkipanossa tai runkatessa ilman mitään selvää syytä.
Hyvä esimerkki on parin kuukauden takaa. Minä hyväilin vielä vaimon rintoja ja sisäreisiä esileikkinä ja tämä puolestaan kiveksiä sekä liikutteli kiusoitellen esinahkaa edestakaisin parilla sormella mitä ei voi edes runkkaukseksi kutsua.
Yhtäkkiä terska muuttui aivan älyttömän herkäksi ja tämä hellä hyväilykin tuntui niin mielettömän hyvältä että minun oli pakko alkaa työnnellä lantiolla kalua käteen. Vaimo onneksi huomasi tämän ja puristi kalua kunnolla runkaten työntöjeni tahdissa.
Suunnilleen parissa minuutissa työntelin jo jalat sätkien vaimon käteen ja laukesin selkä kaarella niin että spermat ruiskuivat ympäri sänkyä ja silmissä näkyi tähtiä.
Vaimo toteaa avoimen hämmennyksen vallassa että tämä menikin sitten tällä kertaa näin. Normaalisti en tule alle vartissa runkkaamalla ja pahimmillaan se menee sellaiseksi väkisin yrittämiseksi että kalu lerpahtaa kun en saa lauettua.
Laivalta tutun varatun naisen kanssa jatkoimme whatsapissa tarinointia. Ollessani saunassa hän sattui viesteissään käymään kuumana ja tyydyttelimme samalla viestitellen. Hän tuli ensin ja lopulta minäkin heitin sellaisen lastin pukuhuoneen pöydälle, että jalat lakkasi kantamasta. Laitoin vielä kuvan tästä, siinä riitti ihmettelemistä molemmille. Vieläkin ihmettelen sitä sperman määrää.