Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa, miten nuo terveyskeskuksen työntekijät ovat niin äkäisiä ja luotaantyöntäviä

Vierailija
25.08.2023 |

Mikähän työpaikka voi saada aikaan tuollaisen käytöksen ?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, meillä ovat ihan mukavia ja ystävällisiä.

Vierailija
2/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta..suurin osa aivan kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä metsä useimmiten vastaa niin kuin sinne huudetaan. Mutta jos ei ole aikoja antaa niin niitä ei ole. Terveyskeskuksen puhelinhoitajat saavat varmasti päivittäin kilokaupalla bullshittiä niskaan, vaikka ei ole heidän syynsä eikä heillä ole mitään mahdollisuuksia asiaan vaikuttaa.

Vierailija
4/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Katso peiliin ja mieti oliko oma käytöksesi asiallista.

Vierailija
5/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sikamaisen huono resurssointi ja liika työmäärä, huono johtaminen joka valuu alaspäin ja jatkuva stressi ja ahdistus siitä ettei selviä työmäärästä sen tekee :(

Vierailija
6/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Katso peiliin ja mieti oliko oma käytöksesi asiallista.

No kerro, miten minä käyttäydyin ja mitä minä kysyin, olit varmaan paikalla ?

Vierailija
7/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sikamaisen huono resurssointi ja liika työmäärä, huono johtaminen joka valuu alaspäin ja jatkuva stressi ja ahdistus siitä ettei selviä työmäärästä sen tekee :(

Kyllä, tässä tuli muutama pointti, mutta onhan se jo aivan käsittämättömän huono tilanne, mikäli soittaessa ja käydessä tulee sellainen olo, ettei enää sinne halua hakeutua tai kysyy jo puhelimessa varmuuden vuoksi toista henkilöä, ei kaikki, mutta aivan turhan moni on kuin perseeseen ammuttu karhu.

Vierailija
8/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa jo siitä asti kun näitä uusia säästötoimia alettiin toteuttaa kymmeniä vuosia sitten.

Vierailija
9/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koulutus ja pätevyys kunnossa. Ehkä eivät ole kuulleet sanaa "asiakaspalvelu ja sen laatu". Työvuorot, asiakkaat ja potilaat voivat olla raskaita, ei ennätä palautua vapaalla. Mutta voi olla myös, ettei työ kiinnosta, vapaa-aika menee baareissa, eikä lepoa tule riittävästi. Tai työkaverit ovat yhtä keljuja. Syitä on monia, mutta epäilisin tuota enimmäistä eli epäpätevyyttä.

Vierailija
10/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut käynyt terv.keskuksessa vuosiin ja yhtäkkiä jouduin tutkimukseen. Hoitaja soitti tuloksia ja alkoi ensimmäisenä huutaa ja tiuskia. Piti pyytää rauhoittumaan ja selittämään asia alusta saakka. Siitä räyhäämisestä ei saanut mitään selvää.

Tällaisia meillä täällä on töissä. Osastolla pakkopaidassa lääkittynä tuo pitäisi olla.

Vierailija
11/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on v-mäinen työ ja stressiä. He eivät välitä enää.

Vierailija
12/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on v-mäinen työ ja stressiä. He eivät välitä enää.

Mä vaihdoin työpaikkaan, jossa ei esim. työvuorotoiveita oteta hyvin huomioon ja johtaminen on huonoa. Lisäksi rakennusta piinaavat sisäilmaongelmat aiheuttavat monelle jatkuvaa sairastelua ja huonoa oloa töissä. On todella vaikeaa olla asiakkaalle mukava tilassa ja tilanteessa, jossa on oman terveytensä kustannuksella. Edellisessä työpaikassani en ymmärtänyt lyhytpinnaisia hoitajia, nyt ymmärrän.

Vierailija
13/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun terveyskeskus on Kalasatamassa. Aina olen saanut ystävällistä kohtelua sekä vastaanotossa sekä lääkäreiltä.

Terveisiä Kalasatamaan!

Vierailija
14/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen terveyskeskuksissa te oikein käytte? Kiireistä saattaa henkilökunta olla mutta eivät koskaan tylyjä.

Vierailija
15/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diginä kun hoitaa suurimman osan niin mukavaa on ja nopeaa.

Vierailija
16/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Korson spurguterveysasema otatti vuosia sitten verikokeet ja rtg-kuvia. Eivät lähettäneet erikoissairaanhoitoon, vaikka olisi kuulunut. Eikun, ainiin, lähettivät, mutta psykiatrialle!!!!

Siellä tk oli vit tui le va lääkäri kertomassa vain, että hän ei ole ennustaja eikä hänellä ole kristallipalloa. Psykiatrialla he kertoivat, että minulla on somatisaatiohäiriö tai hypokondria haistakaa pas ka

Vierailija
17/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät ole vieläkään tajunneet hankkia sairauskuluvakuutuksia? Ei homma toimi enää julkisella. Jos mulla on korva kipeänä, menen nettiin ja varaan ajan samalle päivälle korvalääkäriin. Palvelu on tehokasta, hyvää ja ystävällistä.

Vierailija
18/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät ole vieläkään tajunneet hankkia sairauskuluvakuutuksia? Ei homma toimi enää julkisella. Jos mulla on korva kipeänä, menen nettiin ja varaan ajan samalle päivälle korvalääkäriin. Palvelu on tehokasta, hyvää ja ystävällistä.

No, koska en saa sitä enää koska tuo pas ko jen pas ka tk lähetti minut psykiatrialle, ja minussa on fyysistä vikaakin. Mikään vakuutusyhtiö ei myönnä minulle vakuutusta, tai sitten maksut niin korkeita että ei kannata.

Vierailija
19/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi osui suht rauhallinen. Yleensä on riehuntaa ollut, liekö liikaa antoivat piik.

Vierailija
20/36 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittuneita! Ootteko seurannut yhtään uutisointia hoitajien tilanteesta?

- halojata päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän