Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perskuleen kaksplussa

19.12.2006 |

Nyt ois kaikki lapsen ihanasti untenmailla, ja tosi rauhallista. Kaikki vetelevät sikeitä ja ovat saaneet kiinni untenpäästä.

(normaalisti kuopus huutaa pitkin yön)

No, nyt ois mullakin aikaa palstailla yms, tärkeät asiat netissä kun olen hoitanut pois jo päivällä. Mutta v.ittustnaprkle, plussa ei aukee :DD :S >:(

Olen todella vihainen.

Aamulla ei ole aikaa, Päivällä ei ole aikaa, ja tosi harvoin illallakin on aika... nyt sitä aikaa ois, mutta eieieieieieieieiiii >:(

Niin, ja aikaa todellakin on. Jos joku lapsista alkaa kitiseen niin mies on luvannu mennä kattomaan, jotta mä saan tän illan/yön " vapaaksi" .

Mut ei! Ei mulla ollu muita suunnitelmia kuin plussailla.

Tännekkin pitäis perustaa osio " Kaksplussalaiset" , jonne katkon aikana me plussalaiset voitais mennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin lahjojen paketointi kesken, mutta kun jäi tosi hyvä ketju lukematta ja merkkaamatta. Julkkiksen vaimo juttu.

*maijon*

Vierailija
2/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla tosin lahjojen paketointi kesken, mutta kun jäi tosi hyvä ketju lukematta ja merkkaamatta. Julkkiksen vaimo juttu.

*maijon*

Sama hår, ois kiinnostanu se julkkiksen vaimo ketju, eikä tullu merkattuakaan. |O (juu, joitain hymiöitä jääny... :whistle: ) ja plussalaiset kyllä tajuaa... :whistle:

*nijapi*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä ehdin merkata sen.

Mulla ois kans lahjojen paketointia, Seitsemän lapsenlahjat + miehelle pari lahjaa. Hikistä hommaa.

terv, Incinta

Vierailija
4/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kolme tenavaa nukkuis ja aikaa olis.... ja meittin yht' äkkinen nettipimentokin loppui (prkleen elisa :headwall:) niin ei pääse palstaileen...alkaa tuleen vierotusoireita jo *reps* =D

*Pinki*

Vierailija
5/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pus*

ja muuten plussa toimii taas...tosin viiveellä... :whistle:

*Pinki*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän