Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten tämä IS-kolumni Marinista pitää tulkita?

Vierailija
25.08.2023 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa oli keskitytty tuohon marinin viestinnän ristiriitaisuuteen, seuratkaa minua minua minua. Mutta uutisoikaa vain valitsemani asiat.

Pahinta jälkeä tulee tekemään tuo itsekkyys, miten jätti demarit hävittyään vaalit pois hallituksesta. Voisi katsoa peiliin, ennen kuin arvostelee hallitusta, koska paikka olisi ollut tarjolla.

Eikä pelkästään demareita jättänyt pulaan, vaan myös koko vasemmiston+rkp:n  ja heidän äänestäjänsä. Nyt olisi paljon inhimillisempi hallitusohjelma tiedossa jos Marin ei olisi sanonut keväällä, että mä en leiki sit ollenkaan jos mä en saa päättää!

Joo kyse ei ole siitä, vaan siitä, että sdp ei jaa samaa arvomaailmaa ps kanssa.

Vierailija
22/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lehtolan pitänyt olla pahasti vihervasemistolaistunut palstapersujen mielestä? Näin ainakin muistan heidän ulisseen tämän kolumnin julkaisun yhteydessä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009791622.html

Tätä kirjoitusta voi pitää sarkasmina, joka on Lehtolan tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kymmenes aloitus tänään.

Ehkä päästään sataan, kun ilta tulee.

Mutta Lehtola on hyvä.

Persuista hän kirjoitti näin:

"Media on syypää siihen, millaisia olemme. Jos media ei olisi keskittynyt eilisen turhiin muistoihin, olisimme voineet jo heikentää työelämää, unohtaa vähäosaiset marisijat ja lopettaa turhat terveyskeskukset (kaikki me kuolemme kuitenkin!), mutta nyt aika on kulunut omissa kyyneleissä kylpiessä."

Vierailija
24/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä jotain muutakin kuin pelkkää hehkutusta Marinin kesätyylistä. Onhan se ristiriitaista, että Marin pitää itse itseään jatkuvasti esillä ja hakee huomiota, mutta samalla valittaa että häntä ei jätetä rauhaan. Narsisti tuskin kestäisi sitä, että hän ei oikeasti saisi enää huomiota.

No minusta ei ole lainkaan hankala ymmärtää että julkisuudessa oleva ihminen kuitenkin toivoo että häneen kohdistuva julksuus olisi jollain tavalla asiallista. Ei kenenkään tarvitse sietää sitä että jotkut jahtaavat ja napsivat kuvia ihan mistä tilanteesta tahansa. Kyllä poliitikollakin pitää joku yksityisyys olla tai kohta kukaan ei enää halua poliitikoksi.

En muista mitä niin kauheita kuvia median edustajat olisivat Marinista räpsineet ja julkaisseet. Eikä ne kuvat ole pääosin hänen itsensä ja seurapiirinsä julkaisemia? No toki juorulehti on julkaissut jurrikuvia ravintolasta, mutta siinäkin oli efekti, että onko pm työkunnossa ja käytettävissä tarpeen tullen.

Olet sitten jo unohtanut puskissa piilossa olleet paparazzit, jotka ovat napsineet pyllykuviota pääministeristä joka kumartuu nostamaan lapsensa syliin ollessaan vapaa-ajallaan, oman lapsensa kanssa leikkipuistossa, ja lehdet julkaisevat nämä ja mainostavat vielä että katsokaa pääministerin pyllyä? Vaikea kuvitella että joku olisi tähtäillyt vaikka Salen tai Jennin takamukseen tämän kumartuessa ollessaan samanikäisen lapsena kanssa ulkona, saati että niitä olisi vielä julkaistu.

Vierailija
25/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateran typerän naisen juttu. Marinilla menee lujaa.

Lehtola on kyllä mies.

Joo, mies kirjoittaa ja sitten joku väittää häntä naiseksi.

Tämäkin osoittaa sen, että kuinka sekaisin nuo Marin-fanit oikein on.

Eivätkä poikkea siitä esikuvastaan paljoakaan.

Vierailija
26/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä jotain muutakin kuin pelkkää hehkutusta Marinin kesätyylistä. Onhan se ristiriitaista, että Marin pitää itse itseään jatkuvasti esillä ja hakee huomiota, mutta samalla valittaa että häntä ei jätetä rauhaan. Narsisti tuskin kestäisi sitä, että hän ei oikeasti saisi enää huomiota.

No minusta ei ole lainkaan hankala ymmärtää että julkisuudessa oleva ihminen kuitenkin toivoo että häneen kohdistuva julksuus olisi jollain tavalla asiallista. Ei kenenkään tarvitse sietää sitä että jotkut jahtaavat ja napsivat kuvia ihan mistä tilanteesta tahansa. Kyllä poliitikollakin pitää joku yksityisyys olla tai kohta kukaan ei enää halua poliitikoksi.

En muista mitä niin kauheita kuvia median edustajat olisivat Marinista räpsineet ja julkaisseet. Eikä ne kuvat ole pääosin hänen itsensä ja seurapiirinsä julkaisemia? No toki juorulehti on julkaissut jurrikuvia ravintolasta, mutta siinäkin oli efekti, että onko pm työkunnossa ja käytettävissä tarpeen tullen.

Olet sitten jo unohtanut puskissa piilossa olleet paparazzit, jotka ovat napsineet pyllykuviota pääministeristä joka kumartuu nostamaan lapsensa syliin ollessaan vapaa-ajallaan, oman lapsensa kanssa leikkipuistossa, ja lehdet julkaisevat nämä ja mainostavat vielä että katsokaa pääministerin pyllyä? Vaikea kuvitella että joku olisi tähtäillyt vaikka Salen tai Jennin takamukseen tämän kumartuessa ollessaan samanikäisen lapsena kanssa ulkona, saati että niitä olisi vielä julkaistu.

Sanna itse toi instassa esille mitätöntä tissivakoaan. Onko ihme jos muut sitten kuvaa hänen mitätöntä takamustaan.