Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaakin eri eväät huomiseksi, miyä teen?

Kaksi kertaa sama ruoka
24.08.2023 |

Voi ei.
Olin tehnyt tänään päivälliseksi kalaruokaa ja koska sitä oli niin paljon, pakkasin siitä jo huomiset eväätkin miehelle töihin.
Nyt olimme käymässä jo nukkumaan, kun mieheni kysyi, että mitä olen tehnyt evääksi. Yllättyi ja harmistui kovaäänisesti, että olikin samaa.
Oli siis odottanut lihapullia ja perunamuusia, mistä oli aikaisemmin puhe. Ei käynyt vaihto, vaan aloin siis tekemään taikinaa ja keittämään perunoita nut yötä vasten.
En tiedä onko tämä nyt reilua, kun itse meni nukkumaan.
Olisiko teidän miehet suostuneet tässä tilanteessa ottamaan sitä kalalaatikkoa evääksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa ihan hyviä eineksiä. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Mies voi vaikka itse käydä ostamassa ne.

Mutta ymmärrän miehen harmituksen. Minäkään en tykkää syödä samaa ruokaa peräkkäisinä päivinä.

En ole koskaan tehnyt eväitä miehelleni, koska hän haluaa tehdä ne itse tai syödä jossain lounasravintolassa.

Vierailija
22/22 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jatkaa, hätäännyin, kun meillä oli yksi kananmuna liian vähän ja aloin aluksi siitä kirjoittamaan tänne, että miten korvaan. Siksi otsikossa luki mitä teen... Tatkaisin kuitenkin ongelman jo ja päädyin pienempään satsiin kuin tavallista ja syön itse kalalaatikon huomenna.

Mutta onko teillä tällaista? Epäilen kyllä.

Ap

Olet oikeassa: kyllä.

Jos vaimo ei laita sitä, mitä me sovimme, niin eihän häntä oikein kehuakaan voi. Jos me sovimme, että haluan huomenna lihapullaa ja muuseja, niin täytyyhän sopimuksesta pitää kiinni. Vaimon työ ei ole niin tärkeää, että hän sen perusteella voisi tuosta vaan väistää kodin perusvelvollisuuksista. Mutta eipä hän kyllä yritäkään.

Oho. Vai ettei vaimon työ ole niin tärkeää..

Juuri noin olen ennakkoluuloisesti ajatellutkin miesten ajattelevan. Hupsun pikku vaimon duuni on aina jotain helppoa kevyttä puuhastelua, minlö vuoksi hänen tärkein velvollisuutensa on kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä