Mitäköhän kaupan kassa ihmetteli kun ostin vaimolleni tamponeita
Hävettää hitokseen. En taida kehtaa enää mennä samaan kauppaan uudestaan.😳
Kommentit (29)
Alkoholin (esim. keskikaljan) ostaminenkin voi olla noloa, jos ostaa paljon ja jatkuvasti ja kauan ja aina samasta kaupasta.
On kokemusta, ja kyllä tutut myyjät katsoivat lopulta vähän säälien.
Mutta mun mieheni ei ole kyllä koskaan nolostellut tamponien ostoa. Ainakaan ei ole koskaan vihjannutkaan, että se jotenkin nolottaisi, mutta hän onkin aikamies.
Päätteli rektaslisi venyneen falskaavaksi. Säälinsekaista inhoa koki.
Oisit sanonu sille ettei nää mulle tule vaan mun poikaystävälle kun sillä perä vuotaa.
Ei edes huomannut mitä ostit.
7,5h kun niitä tavaroita lappaa, niin ei todellakaan kiinnosta mitä ne tavarat on.
Mä ostin Pallivahaa Prismasta miehelle (tai minulle oikeastaan, minähän ne vahaan). En huomannut katsoiko kassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmettelynsä ilmeni sinulle?
Naurahti ja katsoi mua silmiin.😳 -Ap
Ajatteli siis mielessään vahingoniloisena että tuo jätkä ei ainakaan saa pesää tänään.
Mun mies on aviomiehenä ja kahden teinityttären isänä jo niin kokenut ja parkkiintunut konkari, että ostaa kauppareissulla silmääkään räpäyttämättä niin tamponeita kuin siteitäkin.
Aikojen kuluessa on ostanut kondomeja, minä myös, ja kun on siirrytty toiseen elämän vaiheeseen on ostanut vauvan vaippoja, rinnan suojia, rintapumpun, ja ties mitä muuta varustetta vauvoihin liittyen.
Mutta onkin aikuinen mies, ylpeä vaimostaan ja perheestään ja mun ja tyttärien silmissä perheen kallio ja sankari.
Tähän aloittajalla kovin pitkä matka.
Tästä tuli mieleen juttu, jossa mies oli kieltäytynyt hakemasta kaupasta juuri synnyttäneelle vaimolleen siteitä. Hämmentävää että lapsi oli kuitenkin onnistuttu saamaan aikaan, kun toisen sukupuolen elintoiminnot noin paljon hävettää.
Härregyyyd!😱