Oletko tavannut täydellistä ihmistä?
Yksi nainen on ja tuntuu, että sillä on ihan kaikki kohdallaan. On tajuttoman kaunis, upeavartaloinen, edennyt urallaan ja on hyväpalkkaisessa ja arvostetussa työssä. On ihanat lapset, komeahko mies ja mahtavat vanhemmat ja saanut elää onnellusen lapsuuden. On paljon ystäviä ja on sosiaalinen luonne ja kaikki pitävät hänestä. Vaikea löytää yhtään heikkoutta. Missä ne luurangot kaapissa joita sanotaan kaikilla olevan?
Kommentit (22)
Olen. Kaunis, fiksu ja mukava. Tykkäsi minusta kaiken lisäksi. Olen vaan niin tohelo että töpeksin koko jutun, mutta mulla oli kriisi silloin.
Täällähän meitä on palstan täydeltä.
Tietenkään kukaan ei ole täydellinen. Jos pitää jotakuta täydellisenä, on omassa suhtautumisessa jotain vikaa.
Ei täydellistä ole mutta ei kaikilla siltikään ole luurankoja.
En, mutta monia ihan kunnollisia ja asiallisia.
Lukekaa aloitus. Siis kaikki on kohdallaam, ihan kaikki. Eikö se ole harvinaista? Tunnen monia kauniita ja 90% heistä on luonteiltaan karmeita, johtuen siitä että ulkonäkö on noussut päähän. Ap
Mun mies on sellainen. Vieläkin mietin, milloin vaaleanpunaiset lasit tippuu silmiltä ja löydän miehestä jonkun vian, mutta ei. Kymmenen vuotta jo odoteltu.
Myös lapseni on täydellinen, mutta varmaan jokaisen vanhemman mielestä oma lapsi on.
Jokainen ihminen on täydellisesti ihminen, joten kyllä olen.
Koirani on täydellinen koira ja naapurillani on täydellinen kissa.
Ai ura tekee täydellisen.. henkilön sisin myllerrys voi olla vaikka ja mitä
Vierailija kirjoitti:
Ai ura tekee täydellisen.. henkilön sisin myllerrys voi olla vaikka ja mitä
Koko paketti. On lueteltu kaikki. Ap
Ei ole täydellistä ihmistä olemassakaan, meidän Herramme Jeesus Kristus
Minä olen tuon kuvailun täydellinen vastakohta. Silti ihan tyytyväinen. Olen riittävän täydellinen ihminen.
Niin täydellisen kuin ihminen nyt voi omana epätäydellisenä itsenään olla.
Harvoin kadehdin ketään mutta väkisinkin tulee mieleen miksi yksi on saanut kaiken. Ap
Minä. Tärähti pikku kakki pöksyyn taas mutta luonne kasvaa edelleen lisää
Olen, joka päivä aina kun katson peiliin.
Päällisin puolin täydellinen nainen oli opiskeluaikana samoilla kursseilla. Erittäin kaunis (siis huomiotaherättävän kaunis) ja huippulahjakas monella eri tavalla. Myös sosiaalisesti lahjakas ja myös matemaattisesti oikeasti huippulahjakas. Hän eteni nopeasti väitöskirjaan asti ja teki ison uran kansainvälisesti. Hän seurusteli ja oli naimisissa myös erittäin lahjakkaan miehen kanssa ja myös tämä mies teki (ja tekee varmaan vieläkin) isoa uraa ulkomailla. 2-3 vuotta sitten kuulin että tämä nainen oli sairastunut vakavasti ja kuollut. Noin 50-vuotiaana. Häneltä jäi lapsia myöskin. Elämä on rajallista. Ehkäjoku tunnistaakin henkilön jo tämän kuvauksen perusteella. En koskaan tuntenut varsinaisesti henkilöä mutta hänestä puhuttiin paljon silloin jo opiskeluaikana.
Kyllä. Exäni tunsi olevansa täydellinen.