Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi: emme pysty estämään avointa huumekauppa Tampereen Koskipuistossa!

Vierailija
24.08.2023 |

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000009782592.html

Kyttälässä huumekauppaa käydään runsaasti ja näkyvästi. Poliisin mukaan valvonnan kohdentaminen yksittäisiin henkilöihin ei enää auta.

Siis Suomeen tullut siis eurooppalainen käytäntö että huumeita myydään tietyissä paikoissa avoimesti ja kaupunki ja poliisi hyväksyvät myynnin.
Eikö olisi aika laillistaa myydyimmät huumeet kuten kannabis, valtio saisi veroissa osuutensa ja kauppaa ja tuotteiden laatua valvottaisiin. Nyt huumeita ostava voi joutua ryöstetyksi tai huijatuksi ja rikolliset keräävät kaiken hyödyn- jo pelkkä kannabiskauppa erittäin tuottoisaa. Kannabiskasvit jalostettu sellaisiksi että tuottavat nopeimmillaan puolen kilon sadon 5 viikossa, tuo puolikiloa tuottaa 500 grammaa kertaa 20 euroa eli jopa 10 000 euroa- melko hurja summa huumekauppiaalle joka lähes aina itsekkin käyttäjä.
Tyhmää sulkea asialta silmät ja kieltää ongelma- pahiten ongelman kieltämisestä kärsivät tässäkin tapauksessa lapset jotka helposti ajautuvat kokeilemaan kun ei ole mitään ikärajavalvontaa

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen keskustassa on huomattava määrä narkkareita. Sitten rautatieasema Tullintori

On siellä alueita, joilla ei narkkareita näe ihan kaikkina aikoina. Tänään en nähnyt Tampereella yhtään juoppoa enkä nistiä. Ajatella. 

Ajatella kun joka kerta näen niitä.

Vierailija
42/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen keskustassa on huomattava määrä narkkareita. Sitten rautatieasema Tullintori

On siellä alueita, joilla ei narkkareita näe ihan kaikkina aikoina. Tänään en nähnyt Tampereella yhtään juoppoa enkä nistiä. Ajatella. 

Kuljitko silmät kiinni???

Esim. Sokoksen edessä.

Olen kulkenut Tampereen Hämeenkatua 22 vuotta. Olen vissiin niin tottunut laitapuolen kulkijoihin Tampereen kaduilla, etten erityisemmin kiinnitä heihin huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihmiset voivat asua muualla kuin keskustassa? Ei kai kaikkia ole pakko työntää sinne asumaan, jos ei käytä humehia.

Vierailija
44/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koirien kanssa ratsia.

Vierailija
45/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vihertävä demari luulee, että huumeita kauppaavat alkavat maksaa veroja.

Vierailija
46/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Sokoksen edessä.

Olen kulkenut Tampereen Hämeenkatua 22 vuotta. Olen vissiin niin tottunut laitapuolen kulkijoihin Tampereen kaduilla, etten erityisemmin kiinnitä heihin huomiota. 

22 vuotta sitten tilanne oli eri, kaupunki ja ihmiset siistimmät, etkö huomaa mitä ympärilläsi tapahtuu.

Vierailija
47/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjille kovat tuomiot. Elinkautinen esim. Myyvät myrkkyä ihmisille.

Ei sitä väkisin myydä kellekään. Aikuinen ihminen itse tietää mitä haluaa tehdä.

Aikuisilleko vain myydään? Varmasti myös alle 18 v.

Niille ei pitäisi, vaikka toisaalta joukossa on niitäkin yksilöitä, joista ei koskaan tule mitään muuta kuin narkkareita.

Vierailija
48/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jamassa nistit ovat? Spurguja? Sekaisin kuin seinäkello?

Vierailija
49/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei pysty vai ei halua puuttua?

Vierailija
50/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Sokoksen edessä.

22 vuotta sitten tilanne oli eri, kaupunki ja ihmiset siistimmät, etkö huomaa mitä ympärilläsi tapahtuu.

Huomaan kyllä. En pelkää nistejä. Hervannassa asuessa totuin jopa juttelemaan niiden kanssa kuten monilla muillakin hervantalaisilla oli tapana, jos ne nistit tai juopot tuli juttusille. Sekakäyttäjät voi kyllä oikeasti olla aggressiivisia ja arvaamattomia, mutta sen huomaa jo kaukaa, jos ovat sellaisessa tilassa. 

Vierailija
51/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huumeet valtiolle myyntiin, aikuisilta pois tuet terveydenhuoltomenoista ja verot alas.

Vierailija
52/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huumeet valtiolle myyntiin, aikuisilta pois tuet terveydenhuoltomenoista ja verot alas.

Kaikki huumeet myydään jo valtion toimesta. Apteekista saa reseptin.

Vierailija
53/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Marin ex viisikko hallinto toisti 2020-2023 mantraa/propagandaa että Suomi on maailman onnellisin ja kaikki ovat onnellisia kun  hallinto niin sanoo... vaikka totuushan on aivan muuta köyhtyneessä Suomessa...

Mitähän sitä on nyt taas vedetty iltapalaksi? Onnellisuustutkimukset tekee ihan muut instanssit kuin suomen hallitus.

Olisiko aika lopettaa tuo itku entisistä hallituksista ja ottaa persulit itseänne niskasta kiinni. Saitte pilattua suomen maineen yhdessä kesässä ja toinen hallitusvastuunne on sekin jälleen ekrran surkuhupaisaa katsottavaa. EIhän tuosta mitään tule, jos ei kykene kuin itkemään vasemmistosta.

Vierailija
54/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharialain ainoa hyvä puoli on se että huumeiden välittäjät ja käyttäjät laitetaan köyden jatkoksi sukupuolesta riippumatta. Iranin ja Afganistanin rajaseudulla on kokonaisia kyliä mistä puuttuvat miehet salakuljetuksen takia. Iranin armeija on muuten kertonut että myös Nato kuljetti huumeet ulos Afganistanista.

Vierailija
55/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sentään pystyvät vahtimaan mopopoikia ja nettikirjoittelua.

Jos siviilit yrittää puuttua joihinkin asioihin, poliisi heti sanoo että "nämä tehtävät kuuluu poliisille" , mutta poliisi ei pysty hoitamaan kaikkea.

Vierailija
56/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjille kovat tuomiot. Elinkautinen esim. Myyvät myrkkyä ihmisille.

Huumeet on yhteiskunnan syöpä. Huumekäyttäjät ovat käveleviä aikapommeja! Ei armoa huumeiden välittäjille eikä pienintäkään myönnytystä huumeiden levittäjille!

Vierailija
57/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin vaikeaa ettei voi muutaman kerran päivässä ajaa maijalla puistojen läpi?

Vierailija
58/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin Keskustorilla, Koskipuistossa ja Sokoksen edustalla.. Siinä ei meitsin raitis eläminen paljon auta

Vierailija
59/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Sokoksen edessä.

Pitäisikö istua netissä pelkäämässä? Menkää kaupungille ja ottakaa tila haltuun. Ei sitten enää pelota, kun totutte. Olen aina huolehtinut siitä, että olen juoksukunnossa, jos kinkkinen tilanne sattuu. Ei ole syytä pelätä nistiä, kun tiedän, että jalkani toimivat paremmin kuin päihtyneillä. Jos joku epämääräinen nisti kävelee epämääräisesti kintereillä, lisään vauhtia eikä huumeissa oleva nisti pysy perässä millään. Kun huolehdin omasta kunnostani, ei tarvitse pelätä nistejä. Eipä ne mun perässä pysy. 

Tottakai olisi hienoa, että kaupungilla ja Tampereella olisi laitapuolen porukkaa vähemmän ja kaupunki olisi turvallinen kaikille, mutta täällä lietsotaan myös pelkoa, johon ei ole aihetta. Suurin osa nisteistä pyörii omassa porukassaan ja heillä on omat juttunsa. Muut ihmiset saa kulkea rauhassa ja Tampere on edelleenkin turvallinen paikka liikkua kaupungilla. 

Vierailija
60/67 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista katsottavaa kun valkoinen nainen voittaa joukon neqruja noin ylivoimaisesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi