Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään sinulla menee nukahtamiseen?

Vierailija
24.08.2023 |

Minulla 2-4 tuntia. Välillä en nukahda ollenkaan. Mietinkin, onko tämä kovin yleistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia vaikka otan unilääkkeet joka ilta.

N61 v

Vierailija
22/25 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, montako alkoholiannosta olen juonut. Kahdeksalla nukahtaa aika varmasti, kuudella heikommin. Nyt olen juonut 7+ (3 x 12 cl viiniä, 3 x 4 cl väkeviä ja yhden ison oluen), olo ei ole yhtään humaltunut eikä vielä nukuta, mutta huomenna on työpäivä ja heti aamusta Teams-palaveri kamerat päällä, joten ei arvaa ottaa enää enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 minuuttia aina. Nukun kuin tukki aamuun saakka ja yleensä hetään aina 5-15 min ennen herätyskellon soimista ihan virkeänä. En nuku oikeastaan koskaan päiväunia ja olen koko päivän hyvässä vireessä, hyvällä tuulella ja aikaansaava.

Vierailija
24/25 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 10 minuuttia aina. Nukun kuin tukki aamuun saakka ja yleensä hetään aina 5-15 min ennen herätyskellon soimista ihan virkeänä. En nuku oikeastaan koskaan päiväunia ja olen koko päivän hyvässä vireessä, hyvällä tuulella ja aikaansaava.

Sama juttu, minulla on ollut aina helppo nukkua ja nukun hyvin. En välttämättä herää edes ukkoseen. Toissa kesänä oli kuulema ollut kunnon ukonilma ja perheen nuoret olivat kaikki heränneet katsomaan sitä, mutta minä ja mies emme olleet siihen heränneet, vaan nukuimme makoisasti.

Vierailija
25/25 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 minuuttia. Joskus harvoin vähän pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän