Kuinka pitkään sinulla menee nukahtamiseen?
Minulla 2-4 tuntia. Välillä en nukahda ollenkaan. Mietinkin, onko tämä kovin yleistä.
Kommentit (25)
Riippuu siitä, montako alkoholiannosta olen juonut. Kahdeksalla nukahtaa aika varmasti, kuudella heikommin. Nyt olen juonut 7+ (3 x 12 cl viiniä, 3 x 4 cl väkeviä ja yhden ison oluen), olo ei ole yhtään humaltunut eikä vielä nukuta, mutta huomenna on työpäivä ja heti aamusta Teams-palaveri kamerat päällä, joten ei arvaa ottaa enää enempää.
Alle 10 minuuttia aina. Nukun kuin tukki aamuun saakka ja yleensä hetään aina 5-15 min ennen herätyskellon soimista ihan virkeänä. En nuku oikeastaan koskaan päiväunia ja olen koko päivän hyvässä vireessä, hyvällä tuulella ja aikaansaava.
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 minuuttia aina. Nukun kuin tukki aamuun saakka ja yleensä hetään aina 5-15 min ennen herätyskellon soimista ihan virkeänä. En nuku oikeastaan koskaan päiväunia ja olen koko päivän hyvässä vireessä, hyvällä tuulella ja aikaansaava.
Sama juttu, minulla on ollut aina helppo nukkua ja nukun hyvin. En välttämättä herää edes ukkoseen. Toissa kesänä oli kuulema ollut kunnon ukonilma ja perheen nuoret olivat kaikki heränneet katsomaan sitä, mutta minä ja mies emme olleet siihen heränneet, vaan nukuimme makoisasti.
1-2 minuuttia. Joskus harvoin vähän pidempään.
Pari tuntia vaikka otan unilääkkeet joka ilta.
N61 v