Onkohan etätyö pysyvä ilmiö? Kuten toivon. Itse olen kokonaan etätöissä.
Onkohan etätyö pysyvä ilmiö? Kuten toivon. Itse olen kokonaan etätöissä.
Kommentit (44)
Muutettiin avotoimistoon, jossa ei ole omaa toimistopöytää. Istut minne istut. Omat hiiret ja näppäimistöt laitetaan työpäivän jälkeen kaappeihin. Työpisteitä on vain 75% työntekijöistä. Vaatimus on, että jos kahtena päivänä viikossa kävisi toimistolla, mutta kyllä tuostakin joustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on tullut jäädäkseen. Itse teen suurimmaksi osaksi etänä. Käyn toimistolla vain silloin kun siihen on joku oikea syy kuten asiakkaan tapaaminen tai läsnäolokokous tms. Muuten en näe mitään syytä sille miksi menisin toimistolle vain tehdäkseni töitä koko päivän yksin tai puhelimessa puhuen.
No mites jos ihan vaikka juttelisit välillä työkavereille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on tullut jäädäkseen. Itse teen suurimmaksi osaksi etänä. Käyn toimistolla vain silloin kun siihen on joku oikea syy kuten asiakkaan tapaaminen tai läsnäolokokous tms. Muuten en näe mitään syytä sille miksi menisin toimistolle vain tehdäkseni töitä koko päivän yksin tai puhelimessa puhuen.
No mites jos ihan vaikka juttelisit välillä työkavereille?
Kaikilla ei joko ole niitä työkavereita tai ovat nekin aina etänä. Tai kuten omassa työssä ihmisillä ei ole juuri aikaa höpöttää joutavia työn ohessa.
Eri
Meillä ei saa varata paikkaa. Tulet vaan toimistolle ja katot onko vapaita paikkoja. Yleensä kyllä on, kun kaikki tekee etätöitä eikä kukaan tule joka päivä toimistolle.