Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Tiedoksi: Joostin Filthy Dog biisin musavideo ilmestyi. Jos olen oikein käsittänyt siinä on asiaa myös julkisuuden kiroista. Joost on pariin otteeseen saanut kuraa niskaansa Twittwrissä, jossa en ole. Japanin lomansa aikana joutui törkeästi yli-innokkaiden fanien stalkkaamaksi mm. jotenkin Web kameoilla hänet paikannettu!. Mv:ssä siis ilmeisesti samaa teemaa kuin Käärijällä ja Erikalla Ruoskassa?
Joost piti yllättäen ig-liveä musavideon ilmestyessä. Meni minulta ohi, mutta pätkiä siitä on instassa jos joku kiinnostuu. Ihanalle Joostille oli ehtinyt kasvaa kaunis parransänki, jota itse valitteli. Jännä juttu muuten, että sekä Käärijä että Joost näyttävät vähän jännittävän ig-livejä (J siitä sanoikin, kun niin avoimesti juttelee tunnepuolen asioista keikoillakin), vaikka molemmat ovatkin hyvin kokeneita esiintymään rennosti ja jännittämättä (siltä ainakin vaikuttaa) lavalla ja erityisesti Joost todella isoillekin yleisöille.
Europapa on Grammy-ehdokkasana "Paras tanssikappale/paras dance-kappale (Best Dance Recording)-kategoriassa. Laitan siksi linkin, jossa Europapasta koostetta juurikin siitä, miten se on innostanut hollantilaisia siellä alunperin 1990-luvulla juuri Hollannissa kehitetyn tosi kivan Hakken-tanssin tanssimiseen. Joost tekee tärkeää työtä myös tuomalla lähihistoriaa nykyisyyteen. Myös hjenkilöhistoriasta ottamalla konkareita kanssaan esiintymään ja mukaan Esim. Europapan musavideoon (esim. kuuluisa dj Paul Elsta siinä auton ratissa, jonkun vuoden Hollannin ESC-edustaja viimeisen aterian pöydässä),
https://www.instagram.com/reel/DA7GGp_I9M7/?igsh=MXh5ODlmc25xcDN4NA==
Eipä näytä linkki jostain syystä aukeavan. Oikein se näyttäisi olevan ja aukesi kyllä minulla Laitan kokeeksi uudestaan. Siis em. Europapaan liittyvä linkki.
https://www.instagram.com/reel/DA7GGp_I9M7/?igsh=MXh5ODlmc25xcDN4NA==
Voisko noi Joost jutut kertoa jossain ihan muussa ketjussa, jos ei suoraan liity Käärijään. Kun yksi aloittaa, niin kohta on taas monta sivua juttua kyseisestä artistista.
Vierailija kirjoitti:
Voisko noi Joost jutut kertoa jossain ihan muussa ketjussa, jos ei suoraan liity Käärijään. Kun yksi aloittaa, niin kohta on taas monta sivua juttua kyseisestä artistista.
Ei minua ainakaan tuollainen maininta Joostin jutuista haittaa ollenkaan, eikä siitä nyt varmaan mitään sen kummempaa jankkausta todennäköisesti nyt kuitenkaan synny.
Kärpyn Eurotourin keikkoihin liittyen, niin sieltä yhdeltä keikalta on tämä tiktokvideo, missä hän esittää tuon hot to go -versionsa.
https://www.tiktok.com/@escfactful/video/7423513659667729696?is_from_we…
Mä ainakin rakastan kuulla myös Joost-juttuja hyvässä Käärijä-fandomin ilmapiirissä. Täällä on nyt muutenkin ollut aika hiljaista, onko parempi olla kirjoittelematta lainkaan?
Mä myös rakastin Joostin partaa, ihana kun on niin kovasti työstänyt musiikkivideota ettei ole ehtinyt partaakaan ajaa 😊
Ei nyt pahalla, mutta kyllä minustakin nuo Kärtsään liittymättömät Joost -jutut tuntuu vähän trollaukselta. Eikö Joostille muka ole omia faniketjuja, jonne nämä sopii paremmin. Täällä ollaan muutenkin oltu asialinjalla ja hyvä niin. Tällainen "a-studio" on ihan hyvä vastapaino noille kaoottisille ja asiasta toiseen ja kuolaamiseen keskittyvät keskustelut (vaikka myös niissä itsekin viihdyn).
Nyt on täällä ollut harvinaisen hiljaista, koska toisilla palstoilla on ihme kyllä ainakin hetkittäin voinut jutella myös Kärtsän jutuista ja tuo Europassi on myös tarjonnut paljon matskua, jota sulatella. Jos tänne tulee edes muutama Kärpyn juttuihin linkki tai juttu päivässä, ihan ok. Ne löytyvät täältä paljon helpommin kuin noista muista ketjuista.
Tää on toki vain mun mielipiteeni, mutta saa kai senkin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: Joostin Filthy Dog biisin musavideo ilmestyi. Jos olen oikein käsittänyt siinä on asiaa myös julkisuuden kiroista. Joost on pariin otteeseen saanut kuraa niskaansa Twittwrissä, jossa en ole. Japanin lomansa aikana joutui törkeästi yli-innokkaiden fanien stalkkaamaksi mm. jotenkin Web kameoilla hänet paikannettu!. Mv:ssä siis ilmeisesti samaa teemaa kuin Käärijällä ja Erikalla Ruoskassa?
Joost piti yllättäen ig-liveä musavideon ilmestyessä. Meni minulta ohi, mutta pätkiä siitä on instassa jos joku kiinnostuu. Ihanalle Joostille oli ehtinyt kasvaa kaunis parransänki, jota itse valitteli. Jännä juttu muuten, että sekä Käärijä että Joost näyttävät vähän jännittävän ig-livejä (J siitä sanoikin, kun niin avoimesti juttelee tunnepuolen asioista keikoillakin), vaikka molemmat ovatkin hyvin kokeneita esiintymään rennosti ja jännittämättä (siltä ainakin vaikuttaa) lavalla ja erityisesti Joost todella isoillekin yleisöill
Hei, älä viitsi kirjoittaa tänne Joostista. Vaikka jotkut pitää hänestä, itse näen pelkän koulukiusaajan, joka syrji yhtä ihmistä hänen syntyperänsä vuoksi.
Käärijä on saanut pikkuisen lisäpotkua uralleen Joostin avulla nyt viisujen jälkimainingeissa. Joostin kohdalla taitaa olla päinvastoin. Ainakaan yhteisbiisi ei ole saanut merkittävää näkyvyyttä kuin Suomessa.
Käärijän nykykuvioista Onlyfansissa. yms ei voi olla kuin surullinen.
Mikäs Joost-vihaaja täällä on? Kyllä hänestä on saanut täällä perinteisesti puhua. Kuten Tommysta yms. Älä yritä! Ite oon ollu täällä alusta asti ja Joost on täysin sallittu puheenaihe. Kärtsä ja Joost on ystäviä. 💚
Tänään Kärtsä keikalla uudessa maassa! Eka kerta Sveitsissä. Toivottavasti siellä on jengiä.
Täällä käy säännöllisesti joku Joost-vihaaja kyllä ja hänen juttunsa ovat syvältä. Mutta kuten pari muuta täällä on aiemmin kirjottanut, aina kun Joostia tuodaan tänne ilman että liittyy Kärtsään, keskustelu menee heti jankkaukseksi ja sivupoluille. Tiedän, että asiasta kirjoittajia on ainakin kaksi , koska itse kirjoitin tänne vain tuon viimeisen viestin eilen.
Aina täällä on ja on ollut vääntöä siitä mistä saa puhua ja mistä ei. Osa aina haluaa keskittyä vain tiukan asialinjaiseen juttuun, osa haluaa käyttää tätä ketjua juuri niiden Käärijän maailman sivuhahmojen puimiseen, kun yleensä muissa ketjuissa on sallittuja Kärtsän lisäksi vain Joker out. Ikinä ei tunnu olevan kaikille hyvä.
Kärtsyn kuukausittaiset Spotify-kuuntelijaluvut ovat kääntyneet nousuun. Kiertue varmasti vaikuttaa + uusi biisi. Välillä käväisi vähän alle 1,2 miljoonaa, nyt on taas mennyt yli (1,223 217)
Vierailija kirjoitti:
Täällä käy säännöllisesti joku Joost-vihaaja kyllä ja hänen juttunsa ovat syvältä. Mutta kuten pari muuta täällä on aiemmin kirjottanut, aina kun Joostia tuodaan tänne ilman että liittyy Kärtsään, keskustelu menee heti jankkaukseksi ja sivupoluille. Tiedän, että asiasta kirjoittajia on ainakin kaksi , koska itse kirjoitin tänne vain tuon viimeisen viestin eilen.
Ei täällä kukaan halua kuulla Joostista. Tämä ei ole Joost ketju. Lisäksi Joost muistuttaa käytökseltään ikävästi n@ts€ja, joten ei viitsitä tuoda sellaista ikävää fiilistä tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan halua kuulla Joostista. Tämä ei ole Joost ketju. Lisäksi Joost muistuttaa käytökseltään ikävästi n@ts€ja, joten ei viitsitä tuoda sellaista ikävää fiilistä tähän ketjuun.
Olet väärässä. Kyllä täällä osa ihan mielellään kuuntelee joostista silloin tällöin. Hänen huhutaan olevan Kärtsän toisella Amsterdamin keikalla, muuten.
Kärtsä toki silti on ykkösaihe! Typerää silti haukkua hänen ystäviään, se jos mikä tuo ikävää fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyn kuukausittaiset Spotify-kuuntelijaluvut ovat kääntyneet nousuun. Kiertue varmasti vaikuttaa + uusi biisi. Välillä käväisi vähän alle 1,2 miljoonaa, nyt on taas mennyt yli (1,223 217)
Tää on kiva kuulla!
En viitsi lainata, mutta joku on nyt fiksautoitunut siihen, mitä kuvittelee tietävänsä Joostin käytöksestä viisujen aikana. Näille käsityksille ei edes ole mitään faktapohjaa, olet kuullut huhun ja nielaissut syötin koukkuineen päivineen ja levität vääristynyttä käsitystäsi totuutena aggressiivisesti ja muita lytäten. Tuollaista fiilistäkö sitten haluat tänne?
Mä en halua sun kommentoinnin kaltaista käytöstä tähän ketjuun. Voitko lopettaa.
Piuhamiehen postauksesta käy ilmi, että Kärpyn keikalla myös sekä valo, ääni että taustagrafiikka on ammattilaisten käsialaa.
Noni tässä se taas huomattiin, että Joost-keskusteluksi menee, kun joku sen ekan off topicin kirjoittaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Piuhamiehen postauksesta käy ilmi, että Kärpyn keikalla myös sekä valo, ääni että taustagrafiikka on ammattilaisten käsialaa.
Kaikesta huomaa, että ihan kunnolla on panostettu tuotantoon. Ammattilaisia ovat kaikki, esiintyjiä ja biisintekijöitä myöten.
ihan hyvä sijoitus ja striimit siihen nähden, että ei ole ollut tavallista radiorundia ym. isompaa promoa.