Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Kärppy on jo Provinssissa, on tägättynä IG:ssä! Hän pääsee tänään sitten katsomaan varmaan myös Måneskinin keikkaa siellä, näyttää niin iloiseltakin! :) Kärpyn oma keikka on vasta huomenna illalla klo 23.00, joten ajoissa ovat menneet paikalle, Provinssi taitaa olla mieluinen festari.
Minkähän takia Joostin vierailun aikana tai sen jälkeen ei ole tullut mitään varsinaista yhteismateriaalia. Toivottavasti oli kuitenkin hyvät kuvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Joostin vierailun aikana tai sen jälkeen ei ole tullut mitään varsinaista yhteismateriaalia. Toivottavasti oli kuitenkin hyvät kuvaukset.
Eiköhän vaan haluta vielä pantata ja matskua ja promoa tulee suunnitellusti . Joostilta tuli just 2 biisiä eli Trafikin promo olis nyt luonut vääriä odotuksia julkaisujen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että eivät halua paljastaa musavideosta liikaa etukäteen. Joostin vierailu oli sen verran lyhyt, että aika taisi kyllä mennä kokonaisuudessaan aika pitkälti musavideon tekemisen parissa, joten yhteiskuvat paljastaisivat siitä toivottua enemmän. Nyt tuli aika valikoidusta vain pieniä yksityiskohtia, mutta kaikki näyttää kyllä ihan lupaavalta mielestäni, joten eiköhän ole ihan hyvä musavideo tulossa!
Oijoi, sain juuri Instassa kaveripyynnön paidatonriehuja3265:ltä. Tili kertoo, että
"Käärija
tämä tili on minun parhaille faneilleni, jos sinut on lisätty tälle tilille, mikä tarkoittaa, että olet onnekkaiden fanien joukossa 🍀"
Ja perään vielä viesti
"Hei, toivottavasti sinulla on hauskaa, loin juuri tämän yksityisen sivun kiittääkseni fanejani tuesta ja rohkaisusta ja olen varma, että olet yksi suurimmista faneistani, toivottavasti en ole väärässä ?"
Hahhahhahhaa! Pitäisiköhön ihan piruuttani seurata takaisin ja katsoa millaisia ehdotuksia sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, sain juuri Instassa kaveripyynnön paidatonriehuja3265:ltä. Tili kertoo, että
"Käärija
tämä tili on minun parhaille faneilleni, jos sinut on lisätty tälle tilille, mikä tarkoittaa, että olet onnekkaiden fanien joukossa 🍀"
Ja perään vielä viesti
"Hei, toivottavasti sinulla on hauskaa, loin juuri tämän yksityisen sivun kiittääkseni fanejani tuesta ja rohkaisusta ja olen varma, että olet yksi suurimmista faneistani, toivottavasti en ole väärässä ?"
Hahhahhahhaa! Pitäisiköhön ihan piruuttani seurata takaisin ja katsoa millaisia ehdotuksia sieltä tulee.
Älä, joudut huonossa lykyssä vaan jollekin automatisoidulle bottihuijareiden listalle että "tämä henkilö vastaa bottiviesteihin, kannattaa lähetellä viestejä muillakin boteilla". Sama kuin puhelinmyyjäsoittoihin vastailu, mitä useammin vastaat ja mitä pidempään jahkailet kunnes lopetat puhelun sitä useammalle eteenpäin myytävälle soittolistalle numerosi lisätään.
Poimin nämä kommentit tänne talteen emoketjusta, kiinnostava detalji joka viittaa siihen että Trafik on mahdollisesti yhteisbiisi eikä vain fiitti.
"Pystyyko yt:n Trafik klippien nimestä päätellä onko se feature vai yhteisbiisi? Nimi on ainakin yhdessä Bölen videossa muuttunut viralliseksi Trakik! -nimeksi ja sen perässä lukee Käärijä ft. Joost Klein. Mutta kun scrollaa videon alle niin siellä lukee Trafik! Käärijä, Joost. Eli onko se varmasti feature eikä yhteisbiisi?"
"Jos katson samaa videota kuin sinä, niin otsikko "Trafik! Käärijä ft. Joost Klein" on fanin itse kirjoittama, eli siitä ei voi päätellä mitään, hän on vaan olettanut että kyseessä on fiitti. Mutta toi "Trafik! Käärijä, Joost" taas on Youtuben virallinen automaattinen merkintä. Yritän saada selville miten fiitit vs yhteisbiisit yleensä merkataan sinne... Sara Siipola ft Sexmane biisissä tuossa osiossa lukee vain "Juostaan Sara Siipola", eli fiittaavaa Sexmanea ei listata ollenkaan. Ruoskassa taas lukee "Ruoska Käärijä, Erika Vikman". Ege Zulu & BEHM lukee "Tunnista tuntiin Ege Zulu, BEHM". Ahti feat Averagekidluke lukee "Kissa AHTI". Benkku x Bess lukee "Paremmin ku kukaan muu Benjamin, BESS"
Eli pika-analyysin lopputulos: 2 fiittiibiisiä, joissa vain pääartisti listattu / 3 yhteisbiisiä, joissa molemmat artistit listattuTällä tiedolla viittaa melko vahvasti yhteisbiisiin."
Vierailija kirjoitti:
"Käärija
Ja perään vielä viesti
Älä toki, mutta vähän huvittaa että toikin on selkeästi joku ukomaisen huijarin tekemä kun Käärijä on kirjoitettu tyypilliseen tapaan Käärija ja tekstitkin on selkeästi jonkun chatGPT:n kääntämiä. Varmaan automatisoitu myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käärija
Ja perään vielä viesti
Älä, joudut huonossa lykyssä vaan jollekin automatisoidulle bottihuijareiden listalle että "tämä henkilö vastaa bottiviesteihin, kannattaa lähetellä viestejä muillakin boteilla". Sama kuin puhelinmyyjäso
En suosittele minäkään seuraamaan, mutta sen verran oikaisen, että olen kesksutellut puhelinhuijarin kanssa aika pitkäänkin eikä ikinä ole tullut enää uusia huijauksia. Toki päätin puhelun siihen, että kutsuin häntä huijariksi ja rikolliseksi.
Kärppy yrittää ilmeisesti kovasti päästä tanssijoiden tasolle liikehdinnässään tuossa Ruoska-biisin tanssiväliosuudessa ja onkin parantanut kerta kerralta. Nyt IG-stoorissa on klippi Provinssista, missä hän menee jo melkein spagaattiasentoon! Kova meno on ollut siellä eilen ja porukka hyvin mukana kuvien perusteella, vaikka päivä oli tukalan kuuma. Ja Arttu Lindeman oli mukana ICIP:ssä vetämässä Tommyn osuuden!
Ei oikeastaan yllätä jos tosiaan TRAFIK! on ihan yhteisbiisi eikä feat, koska ei Joostin osuus kuitenkaan pieni ole noin lyhyeen biisiin, ja biisin tyylissä kuuluu myös Joostin tyyli. Oletin alun perin että se on yhteinen, mutta se että Kärpällä on kertosäe kuulosti ihan hyvältä perustelulta olettaa että se voisi olla enemmän Kärpän, ja toki se että lähinnä K on puhunut biisistä tai promonnut sitä mitenkään vielä.
Odotan Trafficista erityisesti sitä, että onko biisiä muokattu ja miten paljon. Toivottavasti ainakin pituutta on lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Odotan Trafficista erityisesti sitä, että onko biisiä muokattu ja miten paljon. Toivottavasti ainakin pituutta on lisätty.
Voisiko olla Joostille lisätty joku oma kertsi/muu osuus, että olisi tasapuolisempi yhteisbiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla Joostille lisätty joku oma kertsi/muu osuus, että olisi tasapuolisempi yhteisbiisi?
Voi olla. Itse koen, että biisissä on paljon potentiaalia, mutta jonkun lisäkoukun se kaipaisi, että olisi hittibiisin ainekset koossa. Toivottavasti Käärijän porukka on jotain sellaista saanut lisättyä 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itse koen, että biisissä on paljon potentiaalia, mutta jonkun lisäkoukun se kaipaisi, että olisi hittibiisin ainekset koossa. Toivottavasti Käärijän porukka on jotain sellaista saanut lisättyä 😊.
Minusta biisi kuulostaa jo nyt ihan hyvältä, mutta onhan se tosi lyhyt, vaikka tosin Joostin biiseistä useat ovat juuri tuollaisia lyhyitä. Joten ihan positiivistahan se on, kun siihen on laitettu jotain lisää. Suurella mielenkiinnolla odotan nyt varsinkin sitä musavideota, kun siitä ei vielä oikein pysty hahmottamaan, että minkälainen siitä on tulossa. Biisistä itsestään kun kuitenkin on jo tiedossa sentään jotain, niin tuo musavideo on paljon yllätyksellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta biisi kuulostaa jo nyt ihan hyvältä, mutta onhan se tosi lyhyt, vaikka tosin Joostin biiseistä useat ovat juuri tuollaisia lyhyitä. Joten ihan positiivistahan se on, kun siihen on laitettu jotain lisää. Suurella mielenkiinnolla odotan nyt varsinkin sitä musavideota, kun siitä ei vielä oikein pysty hahmot
Mäkin tykkäsin Trafikin Böle-versiosta tosi paljon, mutta lyhythän se on kuten Joostin biisit tyypillisesti on. Jännä kuulla lopullinen studioversio ja verrata onko se muuttunut miten paljon.
Nyt en ole ihan tarkkaan noita eurotourin konserttipaikkoja seurannut, mutta nyt tuli vastaan tällainen, että Edinburg siirretään isompaan, toi Liquid Rooms oli loppuunmyyty
https://x.com/O2AcademyEd/status/1807716225708851710
Manchester mun mielestä siirrettiin jo aikaisemmin isompaan, mutta siitäkin oli twiitti. Eli onko tää nyt sit vielä isompi? Onko joku seurannut
https://x.com/MancAcademy/status/1807717541797642558
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ole ihan tarkkaan noita eurotourin konserttipaikkoja seurannut, mutta nyt tuli vastaan tällainen, että Edinburg siirretään isompaan, toi Liquid Rooms oli loppuunmyyty
Manchester mun mielestä siirrettiin jo aikaisemmin isompaan, mutta siitäkin oli twiitti. Eli onko tää nyt sit vielä isompi? Onko joku seurannut
Manchester Academyn keikka oli ensin clubilla (kapasiteetti 650), siirrettiin saliin 2 (kapasiteetti 950), joka sekin myytiin loppuun ja nyt ilmeisesti siirretty suurimpaan saliin (kapasiteetti 2600). Myös Edinburghin keikkapaikka vaihtunut tosi paljon isompaan, Liquid Roomiin olis mahtunut 800 katsojaa, tonne O2 Academyyn mahtuu 2800.
Vierailija kirjoitti:
Discordin tour chatissa joku oli saanut sähköpostia, että on siirretty "main academy" eli on taas isompaan siirretty.
Olitte oikeassa, ei ollut Trafik vielä.