Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
17721/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin että ne on tehneet yhteisbiisin!!! Miettikää, suomeksi ja hollanniksi! On varmasti ensimmäinen laatuaan :D Ja kuulosti perhanan hyvältä klippien perusteella! K kyllä antoi kaikille rahan arvoisen kokemuksen, varsinkin ulkomailta tulleille. Nuo jatkot olivat kyllä varmasti matkustuksen arvoiset upean keikan lisäksi

Toivottavasti ne ehtisi tehdä musiikkivideon. Tosta molempien sarjakuvamaisuudesta saisi niin mageeta settiä 🙏

Olen samaa mieltä! Oliko tämä fifty fifty kummankin biisi, vai enemmän K feat. Joost? Mietin vain, että julkaistaanko tämä "low key" K:n levyn yhteydessä, vai panostavatko he kunnolla tämän markkinointiin viisujen jälkeen Joostin ensimmäisenä sinkkuna?

Vierailija
17722/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö on Joost-yhteistyöbiisi!?! Kuulin siitä jonkun pätkän instassa, mutta siinä ei kuulunut Joostia. Mut olin jo muutenkin tosta biisistä ihan liekeissä! Jos siinä on vielä Joost mukana niin innostaa vielä enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sekö on Joost-yhteistyöbiisi!?! Kuulin siitä jonkun pätkän instassa, mutta siinä ei kuulunut Joostia. Mut olin jo muutenkin tosta biisistä ihan liekeissä! Jos siinä on vielä Joost mukana niin innostaa vielä enemmän!

Joo! se on se Traffic (?) biisi

Vierailija
17724/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten paljon odotettavaa! Tästä kesästä tulee mahtava!

Vierailija
17725/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähikuva K+E lookeista <3 https://www.tumblr.com/musicalislife/749628310167896064

Vierailija
17726/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt on odotettavaa! Mulle ei toi Kot kot ihan iskeny hittilohkoon, tykkään siitä kyllä silleen että on ihan jees, mutta en oo erityisesti luukuttanu repeatilla tai fiilistelly täysillä. Mutta nyt tuntuu että ainakin People's champion, traffic ja og cha cha cha tulee iskemään täysillä! Ja saattaa niiden lisäksi levyltä löytyä sit vielä joku muukin!

Vierailija
17727/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt on odotettavaa! Mulle ei toi Kot kot ihan iskeny hittilohkoon, tykkään siitä kyllä silleen että on ihan jees, mutta en oo erityisesti luukuttanu repeatilla tai fiilistelly täysillä. Mutta nyt tuntuu että ainakin People's champion, traffic ja og cha cha cha tulee iskemään täysillä! Ja saattaa niiden lisäksi levyltä löytyä sit vielä joku muukin!

Livenä se toimi minulle hyvin :) Ja huomasin että kertsiä laulettiin ympärilläkin hyvin. Onneksi K tekee musiikkia laidasta laitaan, eiköhän sieltä löydy kaikille jotain

Vierailija
17728/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin konserttiarvostelu on ilmestynyt www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010382682.html

Vierailija
17729/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta katsottavaa Erikan nk. pukeutuminen!

Vierailija
17730/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin konserttiarvostelu on ilmestynyt www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010382682.html

Onko koostetta?

Vierailija
17731/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa olikin tosi positiivinen arvostelu! :) 

Vierailija
17732/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin...

Vierailija
17733/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kerrankin heasri kirjoitti positiivisesti! Jopa Kuumaan keikasta heillä oli ikävääkin kritiikkiä sanoa

Vierailija
17734/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa olikin tosi positiivinen arvostelu! :) 

Eikä taida edes olla mikään varsinainen into-K-fanikaan, kun Kärtsän bändin jäsenet on  "tyyppejä aurinkolaseissa ja haalareissa". xD

Vierailija
17735/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, alussa molemmat vetään huonolla enkullaan yhteisintron, loppubiisin K:lla on kertsi ja säkeistö Suomeksi, Joostilla kaksi räppisäkeistöä Hollaniksi. Kuulostaa tosi hyvältä! Taitaa olla Kärtsä feat. Joost kun kertsi on K:n ja loput on tasapuolisesti.

Vierailija
17736/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sensuroitiin jo emossa niin tuun nyt hehkuttaan tänne :D Rakastan Trafficia jo nyt! Joostin ja Kärtsän tyylit sopii niin hyvin yhteen ja biisin energinen ja vähän sekopäinen biitti on mahtava. Melodiaa on varmaan tehty yhdessä, koska ei ole ihan tyypillinen K biitti vaan tulee Joost siitä enemmän mieleen, mutta rakastan rakastan rakastan tätä tyyliä <3 

Vierailija
17737/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jäädään odotteleen tietoa mitä ihmettä K tulee tekeen Malmössä ja milloin se menee sinne. En ihmettelisi jos K pitää taas somehiljaisuutta kunnes se on paikan päällä, mikä on korkeintaan 4 päivää. 

Vierailija
17738/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuuluu kyllä Joostin ääni myös.

https://twitter.com/Corr1e/status/1786878433865154680

Vierailija
17739/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sensuroitiin jo emossa niin tuun nyt hehkuttaan tänne :D Rakastan Trafficia jo nyt! Joostin ja Kärtsän tyylit sopii niin hyvin yhteen ja biisin energinen ja vähän sekopäinen biitti on mahtava. Melodiaa on varmaan tehty yhdessä, koska ei ole ihan tyypillinen K biitti vaan tulee Joost siitä enemmän mieleen, mutta rakastan rakastan rakastan tätä tyyliä <3 

Sama! Mä kanssa hehkutin Trafficia, ja erityisesti sen monikielisyyden sujuvuutta ja kuinka lujaa tämä tulee toimimaan keikoilla! 🔥🔥🔥

Tykkäsin myös tosi paljon siitä keikan aloittaneesta uudesta biisistä, sitäkin nyt jonkun verran kuunnellut kun löytyi YT:sta kokonaisuudessaan. Bängeri sekin.

Vierailija
17740/20844 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Mä kanssa hehkutin Trafficia, ja erityisesti sen monikielisyyden sujuvuutta ja kuinka lujaa tämä tulee toimimaan keikoilla! 🔥🔥🔥

Tykkäsin myös tosi paljon siitä keikan aloittaneesta uudesta biisistä, sitäkin nyt jonkun verran kuunnellut kun löytyi YT:sta kokonaisuudessaan. Bängeri sekin.

Alussa molemmat taitaa laulaa enkuksi ja sitten tulee K:n suomenkielinen osuus. En saa Joostin muista osuuksista selvää, mutta on vissiin flaamiksi? Rakastan sitä Kärtsän ja Joostin samanlaista ns rallienkkua siinä alussa :D