Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Warnermusicliven instatilillä on jokunen klippi päiväkeikalta ja nyt iltakeikan alusta.
Emoketjussa on löydetty pari osittain livettäjää, jos joku kaipaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K muuten mainitsi keikalla Viisuihin liittyen että häntäkin siellä vähän nähdään tms ja sen jälkeen jatkoi jotain siihen tyylin, että ei saisi siitä puhua mutta sanoi nyt kuitenkin. Eikä tarkoittanut pisteiden antoa kun se on jo julkista. Olen nyt aika varma, että on siellä muussakin roolissa.
Mä oon ollut varma että sillä on jokin esiintyminen siel areenalla siitä asti kun se kävi Malmössä, en keksi mitään muuta syytä miksi se olisi päästetty sinne areenan bäkkärille jossa on juontajan huone ym ellei se ole osa showta jotenkin. Varsinkin kun siellä on ihan järkyt turvatoimet tänä vuonna niin mitään turhia vierailuja ei varmana sallita. Se pisteidenantojuttu hämmensi, mutta joo tämä vahvistaa munkin mielestä että se tekee siellä jotain muutakin.
Viisujen insta on julkaissut uusia väliaika/aloitusnumeroita kai joka päivä muutaman päivän ajan, niin kai me kohta tiedetään. Tähän mennessä taitaa olla julkistettu ekan semin aloitusnumero ja kaksi väliaikanumeroa , ja toisesta semistä yksi väliaikanumero.
Keikka loppu. Sit kuvia oottelemaan. :)
Hmm, tajusin juuri että K soitti Herkkusienen mutta ei tainnut soittaa sitä CCC-alkuperäisversiota, vaikka se laittoi sitä stooreihin ennen keikkaa. Olikohan se sit vaan jotain hauskaa lisää stooreihin, eikä sen enempää kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Keikka loppu. Sit kuvia oottelemaan. :)
Ja kaikkea muutakin! K yleensä somettaa keikka-adrenaliinien jälkeen. :D Ja seuraava keikka on jo 5 1/2 päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, tajusin juuri että K soitti Herkkusienen mutta ei tainnut soittaa sitä CCC-alkuperäisversiota, vaikka se laittoi sitä stooreihin ennen keikkaa. Olikohan se sit vaan jotain hauskaa lisää stooreihin, eikä sen enempää kumminkaan.
Sonny on soittanut sitä nyt keikan jälkeisessä after partyissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonny on soittanut sitä nyt keikan jälkeisessä after partyissa.
Kiitos infosta! Eli ainakin se on levytetty, vois tosiaan tulla bonusraidaksi levylle aikanaan.
Infoa myös tänne niille jotka ei jaksa/ehdi kaivella emoketjua tärkeiden tiedonmurusten perässä: K esiintyi myös jatkolla ja Sonny soitti siellä vain Kärtsä-musaa, sekä vanhoja biisejä että uusia julkaisemattomia. Yksi julkaisemattomista on yhteisbiisi Joostin kanssa, muita julkaisemattomia yhteisbiisejä ei taidettu soittaa jos sellaisia on..
Vierailija kirjoitti:
Infoa myös tänne niille jotka ei jaksa/ehdi kaivella emoketjua tärkeiden tiedonmurusten perässä: K esiintyi myös jatkolla ja Sonny soitti siellä vain Kärtsä-musaa, sekä vanhoja biisejä että uusia julkaisemattomia. Yksi julkaisemattomista on yhteisbiisi Joostin kanssa, muita julkaisemattomia yhteisbiisejä ei taidettu soittaa jos sellaisia on..
Tai kasplussan puolella oleva yöketju pikemminkin siis, sieltä nää infot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kasplussan puolella oleva yöketju pikemminkin siis, sieltä nää infot.
Kiva jos joku infoan tännekin asiat, mä en plussalla käy.
Tässä hiukan pidempi K&Joost biisin pätkä, jos ei vielä täällä ollut. Olen jo nyt ihan fiiliksissä tästä biisistä, etenkin kun kuulostaa että molemmat räppää omilla kielillään enkkukertsin ohella.
https://www.tumblr.com/jaarijani/749592337435492352/a-snippet-of-traffi…
Mä tiesin että ne on tehneet yhteisbiisin!!! Miettikää, suomeksi ja hollanniksi! On varmasti ensimmäinen laatuaan :D Ja kuulosti perhanan hyvältä klippien perusteella! K kyllä antoi kaikille rahan arvoisen kokemuksen, varsinkin ulkomailta tulleille. Nuo jatkot olivat kyllä varmasti matkustuksen arvoiset upean keikan lisäksi
Niin ja Kärtsä mahdollisesti menossa Japaniin keikkailemaan. Stoorinsa mukaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Kärtsä mahdollisesti menossa Japaniin keikkailemaan. Stoorinsa mukaan ainakin.
Totta! K itse jakoi tuon ja kirjoitti sen Yes I come. Tuo koko K:n lavan sarjakuvamaisuus ja hänen ihana luonteensa myisi varmasti todella hyvin Japanissa!
Vierailija kirjoitti:
Tässä hiukan pidempi K&Joost biisin pätkä, jos ei vielä täällä ollut. Olen jo nyt ihan fiiliksissä tästä biisistä, etenkin kun kuulostaa että molemmat räppää omilla kielillään enkkukertsin ohella.
https://www.tumblr.com/jaarijani/749592337435492352/a-snippet-of-traffi…
Toi oli kyllä mainio yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin että ne on tehneet yhteisbiisin!!! Miettikää, suomeksi ja hollanniksi! On varmasti ensimmäinen laatuaan :D Ja kuulosti perhanan hyvältä klippien perusteella! K kyllä antoi kaikille rahan arvoisen kokemuksen, varsinkin ulkomailta tulleille. Nuo jatkot olivat kyllä varmasti matkustuksen arvoiset upean keikan lisäksi
Toivottavasti ne ehtisi tehdä musiikkivideon. Tosta molempien sarjakuvamaisuudesta saisi niin mageeta settiä 🙏
Pitää sanoa, että Böle kilpailee minulla Berliinin keikan kanssa parhaasta K:n keikasta, jolla olen käynyt! WOW
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että suomi ja hollanti sopisi noin hyvin yhteen. Kuulostaa niin hyvältä. Jatkot vaikutti ihan mahtavilta. Kiva et siellä tuli harvinaisempia ja uusia biisejä.
Katoin tossa jotain kuvia twitteristä ja olin ihan äimistyneenä että miksi niillä on joku feikki rumpusetti ja jotain lootia lavasteena keskellä kaikkea. -pitkän ajan päästä tajusin että se onkin lämppärin kapistukset.