Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
1721/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä esimerkiksi kirjoitan ficcejä, mutta en ole koskaan julkaissut esim ao3 mitään. Toki sekin päivä saattaa olla tulossa, koska olen sinne tunnuksia hakenut. Sekin tavallaan jännittää, julkaiseminen ylipäätään, että meneekö se jotenkin yli.

Mielestäni ihan oikeasti, julkaise vain.

Mulla on pari kirjoitettuna sekä suomeksi että käännettynä enkuksi ja tänne olen joitakain minificcejä kirjoitellut. Pidemmät on vielä omassa tallessa.

Vierailija
1722/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tumblt ottaa tämän t/b/k kuvion vitsillä :D

https://www.tumblr.com/king-krisu/726816153730760704?source=share

Ja Jodelin puolella taas ihmiset eivät saa ihan vain Käärijä-kanavalla shipata K/T:tä B n takia. 😂

Ite en oo huomannut mitään tollaista, mut oon kyl joskus nähnyt Bojan-shippaajia käskettävän muille kanaville ihan vain koska se ei oo mikään shippauskanava, ja isoa osaa käyttäjistä ei kiinnosta shippaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en kans ymmärrä, jos noiden omaan someen jotakin laitetaan, muuten kyllä kovasti shippaan K ja B ja varmaan vähän irti realiteeteista, enkä esim. usko, että K:lla on kumppani, pidän niitä vaaleita naisia työntekijöinä ja toivon, että lähtee maanantaina Sloveniaan, pettyisin kyllä tosi pahasti, jos ei lähtisi sinne ikinä milloinkaan

Minusta on hienoa, että kuitenkin tiedostat asian ja pystyt myöntämään sen.👍 Kaikki eivät siihen pysty.

Vierailija
1724/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva piirrosaukeama K:sta.. Siihen on päässyt tämä päänvaivaa aiheuttava mopokin mukaan :D

https://www.tumblr.com/eikohanjatketa/726820896492453888?source=share

Vierailija
1725/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksi syy, miksi en tänne halunnut yksityishenkilöistä puhetta on juuri se, kuinka paljon helposti saavat lokaa niskaansa esimerkiksi shippaajilta. Olen itse shippaamassa kaikenlaista, mutta en koskaan sekoittaisi siihen ketään ei julkisuudessa olevaa henkilöä. Shippaaminen on vähän niin kuin alternative universe, au.

Vierailija
1726/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on uusi -pidättelemätön- veikkaus mv:stä :D

https://www.tumblr.com/tuituipupu/726819976883896320/ok-i-was-in-the-sh…

Vierailija
1727/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä & Tommy tai esim. Jan & Nace tuskin julkaisisivat tuollaista materiaalia, jos heitä haittaisi yleisön reaktio tai kommentit. Eivätköhän he tiedosta, että osa porukasta saa kiksejä näistä ja osa taas ei voi sietää mitään tuollaista. Tarkoin ja huolella ovat suunnitelleet suurimman osan näistä materiaaleista, mutta osa on toki spontaania. He tietävät kuitenkin tasantarkkaan, mitä ovat tekemässä.

Vierailija
1728/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns.hauskan shippauksen ystävä. K:lla ja B:llä on aivan mahtava kemia keskenään ja hyvä huumorintaju ja sitä on ollut ihana seurata. Toivottavasti jatkossakin pääsemme sitä seuraamaan. Shippailu on minulle vain fantasiaa ja en tuo sitä millään tavalla tosielämään.

Siksi tämä ketju on tällä hetkellä se mukavampi paikka. Käyn toki emoaluksella kurkkimassa ja välillä kommentoimassakin. Tänään se vaan on tuntunut todella negatiiviselta paikalta ja kamalaa haukkumista sisältäviä viestejä on siellä viljelty.

Eilen oli mukavampi tunnelma sielläkin, mutta palsta nousi selvästi väärällä jalalla tänä aamuna ja tunnelma latistui heti aamusta.

Vierailija
1729/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä & Tommy tai esim. Jan & Nace tuskin julkaisisivat tuollaista materiaalia, jos heitä haittaisi yleisön reaktio tai kommentit. Eivätköhän he tiedosta, että osa porukasta saa kiksejä näistä ja osa taas ei voi sietää mitään tuollaista. Tarkoin ja huolella ovat suunnitelleet suurimman osan näistä materiaaleista, mutta osa on toki spontaania. He tietävät kuitenkin tasantarkkaan, mitä ovat tekemässä.

No siis K ja T nyt väkisinkin ovat parivaljakko, jotka aiheuttavat reaktioita puoleen ja toiseen. Satavarmasti myös sen tiesivät, mihin lähtivät. Mutta omat ajatukseni pidän täällä ja vaikka sitten ficeissä sen sijaan, että laittaisin mitään kommentteja tai haluaisin asian ikinä tulevan kummankaan tietoon. Tokikaan ei haittaisi, jos he tietäisivät minun ajattelevan tän yhteistyön olevan paras mahdollinen kombo, mutta siihen jääköön se tietoisuus.

Vierailija
1730/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva piirrosaukeama K:sta.. Siihen on päässyt tämä päänvaivaa aiheuttava mopokin mukaan :D

Kiitos Jossu.💖 Jos käyt tässäkin ketjussa, niin haluan sanoa, että piirustuksesi ovat todella upeita.

Vierailija
1731/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa tulla mainostamaan tätä tänne, ovat siis mun tuherruksia 😊 Oli muuten mun ensimmäinen mopo, jonka oon ikinä piirtänyt!

- Jossu

Vierailija
1732/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa tulla mainostamaan tätä tänne, ovat siis mun tuherruksia 😊 Oli muuten mun ensimmäinen mopo, jonka oon ikinä piirtänyt!

- Jossu

Jossu! Siis meillä on ainakin kaksi nimimerkkiä täällä jo ilmoittautunut. Kolmattakin eilen epäiltiin, mutta hän pysyköön anonyyminä halutessaan.

Vierailija
1734/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tommya aiemmin shipattu kenenkään kanssa vai onkohan hälle uus kokemus?

Mietin kun oli K ja T fanitaiteesta tykännyt instassa.

Onko Tommylla yhtä intensiivistä fandomia ollut kuin K:lla?

Onko linkkejä T ja K fanitaiteeseen :)

Vierailija
1735/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis K ja T nyt väkisinkin ovat parivaljakko, jotka aiheuttavat reaktioita puoleen ja toiseen. Satavarmasti myös sen tiesivät, mihin lähtivät. Mutta omat ajatukseni pidän täällä ja vaikka sitten ficeissä sen sijaan, että laittaisin mitään kommentteja tai haluaisin asian ikinä tulevan kummankaan tietoon. Tokikaan ei haittaisi, jos he tietäisivät minun ajattelevan tän yhteistyön olevan paras mahdollinen kombo, mutta siihen jääköön se tietoisuus.

Olen se, jolle vastaat. En siis missään nimessä tarkoita, että heidän instaansa voi mennä laukomaan mielipiteitä näistä asioista. Se on väärin, julkkisten somekanavat pitäisi jättää rauhaan. Tarkoitin vain, että Tommy ja Kärtsä varmaan tiedostavat sen, että ao3 saattaa ilmestyä ficcejä heistä ja että keskustelupalstat huutavat Hoosiannaa heidän takiaan.

Vierailija
1736/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, myönnän juu jollain tavalla ehkä, mutta en siedä yhtään kirjoittelua K:n mahdollisesta kumppanista, jos se ajatellaan muuksi kuin B, poistelen siis viestejä kuulun tähän vihattuun porukkaan, kyllä mietin, että saatan romahtaa, jos K ei sinne Sloveniaan mene tai jos se ei olisi yksin siellä Linnan juhlassa niin mitä tapahtuu mulle?

Vierailija
1737/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksenä edelliseen Tommy ei haittaa minua yhtään, koska ei ole uhka B:lle mielestäni

Vierailija
1738/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuva ja komeita miehiä 👍

https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/726810982935150592/look-at-th…

Sale ja Kärtsä on likimain saman mittaisia ainakin tässä kuvassa. Ja sitten joukko pitkiä turvamiehiä taustalla :D.

Salen turvamies on vähän isompi ;D Aika iso se on K turvamies kans. Hyvä kuva!

Vierailija
1739/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, myönnän juu jollain tavalla ehkä, mutta en siedä yhtään kirjoittelua K:n mahdollisesta kumppanista, jos se ajatellaan muuksi kuin B, poistelen siis viestejä kuulun tähän vihattuun porukkaan, kyllä mietin, että saatan romahtaa, jos K ei sinne Sloveniaan mene tai jos se ei olisi yksin siellä Linnan juhlassa niin mitä tapahtuu mulle?

Saanko kysyä, että miksi olet tässä ketjussa, koska täällä on taatusti välillä K&T kamaa? Enkä tarkoita, ettetkö saisi olla täällä. Edelleen minusta on hienoa, että pystyt myöntämään näitä asioita sekä keskustelemaan niistä.

Vierailija
1740/20845 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän