Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
17141/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että mitä vaan K ja J on suunnitelleet tekevän yhdessä viisuvikolla niin se tulee olemaan jotain pitkään harkittua ja järkevästi toteutettua. Vähän analyysiä:

Molemmat on hyviä markkinoijia, ja tietää missä rajat kulkee. Molempien hahmot on vähän tyhmiä, mutta opikeat henkilöt hahmojen takana on myös vakavia ja pohtivia. J on vielä K:takin kokeneempi markkinoija, hän on jopa sanonut markkinoinnin olevan hänen intohimonsa, ja tyyppi oli alunperin suosittu tubettaja. Lisäksi J:n kaksi kanssaesiintyjää (Appiemussa ja Stuntkabouter) on maassan menestyneitä somettajakoomikkoja/vaikuttajia ihan ilman J:täkin, joten hekin osaavat auttaa taktikoinnissa niin ettei tule ylilyöntejä. K itse on myös hyvin brändi-tietoinen, ja mainitsi siinä HS haastiksessa että pitää olla varovainen että ei ole liika esillä ettei yleisö tympäänny häneen.

Tähän lisätään vielä isot tiimit molempien ympärillä, J:llä maansa virallinen viis

Tää pitää paikkansa, että K on hyvin bränditietoinen. Ärsyttää sellaiset kommentit mitä on näkynyt ainakin youtubessa siitä, että Joost olisi ostanut itselleen näkyvyyttä Käärijän kautta ja että ei olisi uskonut että Käärijä on ostettavissa ja mitä lie. Ei, K ei varmana tekisi mitään tuollaisia yhteistyökuvioita vain siksi että saa siitä rahaa. Hänellä on ihan varmasti omat vaikuttimensa olla tässä mukana, ja on monelta kantilta mietitty ja harkittu juttu. K on tietoinen oman brändinsä arvosta, ja mä ainakin luotan hänen arvostelukykyynsä että osaa viedä Käärijää siihen suuntaan, mihin itse haluaa.

Se, että onko se suunta sama kuin joku fani haluaa, on sitten eri juttu, ja loppujen lopuksi vain sen fanin ongelma. Ei K:lla ole velvollisuutta täyttää jokaisen vastaantulijan toiveita.

Vierailija
17142/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus, joka voi olla ihan väärin ja hullu: Kärtsä ja Joost ajattelee jo viisuja pidemmälle, ja suunnittelevat kansainvälisten fanikuntiensa yhdistämistä niin että molemmat pystyvät keikkailemaan ympäri eurooppaa entistä isommille yleisöille. Viisut tulee ja menee parissa viikossa, urat jatkuu vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17143/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena niin soittolistalla tuli just HHH taas vastaan, ja ahhh muistin taas miten paljon rakastan tätä biisiä. Ruoska otti mun K-tehokuuntelubiisin paikan mun soittolistoilla viime kuukausiksi, mutta tuntuu että tämä on kumminkin  henkilökohtainen suosikkini K:n tähänastisesta tuotannosta. :)

Vierailija
17144/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, mutta tuohon kommentteihin K:n ostamisesta, että olet niin oikeassa. Minusta K tukee niitä juttuja, joista pitää, ihan sama onko se suosittua. Yksi kommentoi, että K on Joostin mukana että pysyisi relevanttina Viisupiireissä. Just joo, K on kieltäytynyt monista viisujutuista ja ei mennyt prepartyihinkaan vaikka siellä olisi saanut eniten huomiota viisufaneilta. Joost tuli vähän kuin puskista yhdeksi ennakkosuosikiksi ja toisten ennakkosuosikkien hc faneja tämä harmittaa. Moni myös jotenkin oletti, että K olisi tukenut toista ennakkosuosikkia kuin Joost. Osa viisufaneista on aika toksisia ja somessa on joka vuosi paljon draamaa. Aihe vain muuttuu. 

Vierailija
17145/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena niin soittolistalla tuli just HHH taas vastaan, ja ahhh muistin taas miten paljon rakastan tätä biisiä. Ruoska otti mun K-tehokuuntelubiisin paikan mun soittolistoilla viime kuukausiksi, mutta tuntuu että tämä on kumminkin  henkilökohtainen suosikkini K:n tähänastisesta tuotannosta. :)

Joo! Mulle tulee aina myös sama fiilis kun kuulen HHH:n pidemmän tauon jälkeen.

Vierailija
17146/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus, joka voi olla ihan väärin ja hullu: Kärtsä ja Joost ajattelee jo viisuja pidemmälle, ja suunnittelevat kansainvälisten fanikuntiensa yhdistämistä niin että molemmat pystyvät keikkailemaan ympäri eurooppaa entistä isommille yleisöille. Viisut tulee ja menee parissa viikossa, urat jatkuu vuosia.

Tämä. En myöskään usko, että kumpikaan haluaa erityisesti profiloitua pidemmän päälle viisuartisteiksi. Tällä tarkoitan sitä, että eivät välttämättä tule näkymään prepartyissa yms.

Vierailija
17147/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkot 8 tunnin päästä muuten. Ehkä K-live ennen sitä. :)

Vierailija
17148/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkot on jo ulkona UudenSeelannin tienoilla (Discordissa on oma kanava, jotta spoilereilta vältyttäisiin). Tosin ei tuollakaan vielä tuo yksi tyyppi uskalla muuta kuin vihjailla (positiivisesti), jottei spoilaa muilta

Vierailija
17149/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meinasin just tulla varoittamaan tuosta spoilaantumisvaarasta. Tunnin päästä se on ulkona myös Australiassa jossa on enemmän random faneja jotka saattaa spoilata juttuja innokkuudessaan, ja myös VPN:ällä kuuntelijoita.  Aion itse odottaa kiltisti keskiyöhön tällä kertaa. 

Vierailija
17150/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos k menee Malmööseen tukemaan Joostia, voisin kuvitella että he ehkä kuvasivat jotain promomateriaalia/pönkittäisivät yhteistyönsä imagoa suuremmalle yleisölle valmistellkaseen tien mahdollisen yhteisbiisin julkaisuun viisujen jälkeen kesällä 👀 näin suuremmallakin viisuyleisöllä olisi mielikuva siitä, että K ja Joost ovat jonkinmoinen duo ja odottaisivat yhteismateriaalia. Vai onko tämä analyysonnyt ihan puskissa? 🤣

Vierailija
17151/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen verran voi sanoa, että Discordin reaktiot ovat olleet positiivisia. En tiedä rauhoittaako tää ketään, jotka ovat olleet epäileväisiä, mutta joo. En malttais odottaa, mutta joo en mene minäkään VPN-reittiä. Huomenna on onneksi vapaata ja voi yöllä vähän valvoa.

Vierailija
17152/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen verran voi sanoa, että Discordin reaktiot ovat olleet positiivisia. En tiedä rauhoittaako tää ketään, jotka ovat olleet epäileväisiä, mutta joo. En malttais odottaa, mutta joo en mene minäkään VPN-reittiä. Huomenna on onneksi vapaata ja voi yöllä vähän valvoa.

Tumblrissa on jo tuo kappale kuunneltavana. Reaktiot taas siellä ei ole yksinomaan olleet positiivisia, vaan pari on sanonut suoraan, ettei tule sitä kuuntelemaan yhtä kertaa enempää. Osa taas tykkää. Itse kuuntelin sen jo, ja menen siihen kategoriaan, että kuuntelen Spotifysta kannatuksen vuoksi kerran ja en sen enempää.

Vierailija
17153/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa on jo tuo kappale kuunneltavana. Reaktiot taas siellä ei ole yksinomaan olleet positiivisia, vaan pari on sanonut suoraan, ettei tule sitä kuuntelemaan yhtä kertaa enempää. Osa taas tykkää. Itse kuuntelin sen jo, ja menen siihen kategoriaan, että kuuntelen Spotifysta kannatuksen vuoksi kerran ja en sen enempää.

Se on hyvän biisin merkki, että jakaa mielipiteitä! Mielenkiinnolla odotan, mitä sieltä tulee! :) 

Vierailija
17154/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvän biisin merkki, että jakaa mielipiteitä! Mielenkiinnolla odotan, mitä sieltä tulee! :) 

Mitä olen Tumppua seurannut niin kaikissa K:n julkaisemissa biiseissä on ollut vähän sama juttu että jakaa mielipiteitä. Hyvä, että kaikille löytyy suosikkinsa. 😄

Vierailija
17155/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP jakoi mielipiteitä myöskin, sen muistan. Nettikommenttien perusteella tuli jopa vaikutelma että HHH:stä tykättiin enemmän, mutta kuuntelutilastojen perusteella niin ei kuitenkaan ollut - ICIP on kokoajan ollut kuunnellumpi kuin HHH.

Vierailija
17156/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää odottaa että mitä sieltä tulee! Ja se musiikkivideo voi myös vaikuttaa mielikuviin ja fiiliksiin, jotka biisistä huokuu 💪

Vierailija
17157/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos k menee Malmööseen tukemaan Joostia, voisin kuvitella että he ehkä kuvasivat jotain promomateriaalia/pönkittäisivät yhteistyönsä imagoa suuremmalle yleisölle valmistellkaseen tien mahdollisen yhteisbiisin julkaisuun viisujen jälkeen kesällä 👀 näin suuremmallakin viisuyleisöllä olisi mielikuva siitä, että K ja Joost ovat jonkinmoinen duo ja odottaisivat yhteismateriaalia. Vai onko tämä analyysonnyt ihan puskissa? 🤣

Anteeks että nauran tälle, mutta kun toi typo "analyysonnyt" 🤭 Analyysi-Sonnyt 🤭

Vierailija
17158/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP jakoi mielipiteitä myöskin, sen muistan. Nettikommenttien perusteella tuli jopa vaikutelma että HHH:stä tykättiin enemmän, mutta kuuntelutilastojen perusteella niin ei kuitenkaan ollut - ICIP on kokoajan ollut kuunnellumpi kuin HHH.

Totta! 

Vierailija
17159/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää odottaa että mitä sieltä tulee! Ja se musiikkivideo voi myös vaikuttaa mielikuviin ja fiiliksiin, jotka biisistä huokuu 💪

Ja Bölen liveveto! 

Vierailija
17160/20838 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ICIP oli K:n eka julkaisu viisujen jälkeen, ja sille tehtiin musavideo joka on saanut paljon huomiota, ICIP:iä kuuntelee myös Tommyn kuuntelijat, ja Warner markkinoi sitä kansainvälisesti.

HHH olisi saanut paljon enemmän huomiota kuin ICIP jos se ois olls ollut K:n eka uus julkaisu ja sille ois annettu edes puolet ICIP:in markkinointibudjetista, vannon sen.