Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
16941/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLLAANKO ME TAJUISSAAN TÄÄLLÄ, HÄH!?!?! 

Pahaa aavistamattomana avasin instan työpäivän päätteeksi, lord have mercy. 😳😳😳

Hätäsesti. Toi promovideo oli kyllä niin Kåt Kåt 🤭 Pliiis toivottavasti toi on osa kokonaista musavideota. Näytti niin upealta ja haluan nähdä koko tarinan (kröhm) 😂

Vierailija
16942/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys: Saammeko kokonaisen musiikkivideon kot kotille? 

Yläpeukku: kyllä

Alapeukku: emme :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16943/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miten Tumppu on seonnut tosta K:n videosta. 😂 No samassa veneessä olen kyllä itsekin, mutta ihania reaktioita ja kommentteja (ja hidastuksia). 🤭

Vierailija
16944/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te ootte. Tuoko ne valot mieleen biseksuaalinen lipun vai onko vain sattumaa? 

Vierailija
16945/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kana käy kuumana, olen kohta grillattu broileri. 

Vierailija
16946/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kana käy kuumana, olen kohta grillattu broileri. 

Ei hitto et repesin tälle. Tästä kanateemasta saa revittyä vaikka ja mitä 😂

Vierailija
16947/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, että emme. Pessimisti ei pety. Mutta voin vannoa palavani halusta nähdä.. 🔥

Vierailija
16948/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, että emme. Pessimisti ei pety. Mutta voin vannoa palavani halusta nähdä.. 🔥

Jaakon stoori antais ymmärtää, että saadaan 🔥

Vierailija
16949/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiiik!!! En voi edes kuvitella miten kanatanssi ja strippaus yhdistetään xD

Vierailija
16950/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto miten rakastan K:Ta! Kuinka kuuma ja itsevarma se on tuon paalunsa kanssa!! Ei voisi kuvitellakaan että joku cheek/Elastinen yms. suomiräppäri tekisi tuollaisia videoita, koska ne loukkaisivat heidän maskuliinisuuttaan (tai mitä lie), mutta K vetää vain pokalla välittämättä mistään "säännöistä"!

Toi vapautunut olemus on kyllä inspiroivaa ja uutta ei-sateenkaari-mieheksi (apua saako näin sanoa). Sitten se, että tuosta noin vaan ystävystyy ulkomaalaisten kanssa ilman smoothia englanninkielen taitoakaan. Ei mikään perus Suomijamppa ole. Ihan saa tuntemaan ylpeää suomalaisuutta, mikä sekin yllättävää, koska ei sitä usein koe tuntevansa.

Vierailija
16951/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi iloinen että Jaakko on ohjannut ton! Siis minkälaisia talentteja Kärtsän crewsta löytyykään. Ei tod oo "vain" tuplaaja tai yksi Daltoneista, tuo Jaakko.

Vierailija
16952/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto miten rakastan K:Ta! Kuinka kuuma ja itsevarma se on tuon paalunsa kanssa!! Ei voisi kuvitellakaan että joku cheek/Elastinen yms. suomiräppäri tekisi tuollaisia videoita, koska ne loukkaisivat heidän maskuliinisuuttaan (tai mitä lie), mutta K vetää vain pokalla välittämättä mistään "säännöistä"!

Toi vapautunut olemus on kyllä inspiroivaa ja uutta ei-sateenkaari-mieheksi (apua saako näin sanoa). Sitten se, että tuosta noin vaan ystävystyy ulkomaalaisten kanssa ilman smoothia englanninkielen taitoakaan. Ei mikään perus Suomijamppa ole. Ihan saa tuntemaan ylpeää suomalaisuutta, mikä sekin yllättävää, koska ei sitä usein koe tuntevansa.

Mun mielestä siitä ei ole viittäkään vuotta aikaa, kun jotkut julkkismiehet valittivat somessa, että kynsilakkaa käyttäviä miehiä katsotaan kieroon ja joku saattaa tulla avaamaan päätänsäkin asiasta. Onko muutosta tapahtunut Kärtsän myötä? 

Vierailija
16953/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi iloinen että Jaakko on ohjannut ton! Siis minkälaisia talentteja Kärtsän crewsta löytyykään. Ei tod oo "vain" tuplaaja tai yksi Daltoneista, tuo Jaakko.

No ei tosiaan kukaan niistä ole "vain" tuplaaja ja helposti vaihdettavissa, mikä tuli taas todistettua. On kyllä mahtava porukka heillä! 🔥

Vierailija
16954/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin että ei, mutta tarkoitin sillä että ei vielä mutta ehkä myöhemmin. Luulen että nyt on vaan tehty promoklippejä ja semmoinen lyhyt juttu spotify-video, mutta ehkä Bölen jälkeen tulis joku musavideokin.

Vierailija
16955/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin että ei, mutta tarkoitin sillä että ei vielä mutta ehkä myöhemmin. Luulen että nyt on vaan tehty promoklippejä ja semmoinen lyhyt juttu spotify-video, mutta ehkä Bölen jälkeen tulis joku musavideokin.

Äh, mun ois pitänyt kattia Jaakon IG ennen kuin äänestin. Onneks ton voi vaihtaa. xD

Vierailija
16956/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten tää Yle Areenan Mökkitie-dokkarijakso jossa Jaakko on musavideo-ohjaajana. https://areena.yle.fi/1-4468873

5:35 eteenpäin

Vierailija
16957/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä siitä ei ole viittäkään vuotta aikaa, kun jotkut julkkismiehet valittivat somessa, että kynsilakkaa käyttäviä miehiä katsotaan kieroon ja joku saattaa tulla avaamaan päätänsäkin asiasta. Onko muutosta tapahtunut Kärtsän myötä?"

Muistan myös tämän. Ja naiset näkee mielellään miesten välistä läheistä ystävyyttä, machoilut on niin nähty. Varmaan tietty porukka aukoo päätänsä hamaan tappiin asti, mutta näkee muutoksen ihan itsessänikin. Yhtäkkiä lakatut kynnet näyttääkin kivalta jollain miehellä. 

Vierailija
16958/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä näin just kommentin jossa joku huomautti että Norjalaiset ja Ruotsalaiset oli oikeassa ja tämä onkin Kåt Kåt /Kiima kiima - laulu. 

Luuletteko että K-tiimi on olleet tietoisia miltä toi hokema kuulostaa niillä kielillä? Kun varmasti Warnerilla löytyy Ruotsia osaavia jotka ois tajunneet asian jos K:n lähiporukassa ei ole, ja K:n a&r:kin oli töissä Ruotsissa. Oisko joku huomauttanut asiasta K:lle, ja K-tiimi pätti että mennään siihen suuntaan kuin mäki vie ja tehdään sit Kot/Kåt-laulu tästä?

Vierailija
16959/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä näin just kommentin jossa joku huomautti että Norjalaiset ja Ruotsalaiset oli oikeassa ja tämä onkin Kåt Kåt /Kiima kiima - laulu. 

Luuletteko että K-tiimi on olleet tietoisia miltä toi hokema kuulostaa niillä kielillä? Kun varmasti Warnerilla löytyy Ruotsia osaavia jotka ois tajunneet asian jos K:n lähiporukassa ei ole, ja K:n a&r:kin oli töissä Ruotsissa. Oisko joku huomauttanut asiasta K:lle, ja K-tiimi pätti että mennään siihen suuntaan kuin mäki vie ja tehdään sit Kot/Kåt-laulu tästä?

No kun tätä mäki  oon tässä kelaillut, että onko se jopa tietoinen täky? Pientä kokeilua, jos lähtis vaikka viraaliksi? 

Vierailija
16960/20838 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiiik!!! En voi edes kuvitella miten kanatanssi ja strippaus yhdistetään xD

Tulispa video, K vois sit lopulta ottaa paidankin pois tangolla tanssiessaan🥵