Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
16861/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä syty tuolle ajatukselle Elasta vieraana, ja toivon ettei se ainakaan olisi Bölessä. Anatuden näkisin mielelläni. 

Varmaan mä nyt oon sitten Ela heitteri, ja kohta joku tulee sitäkin tänne puolustamaan hampaat irvessä. 

Vierailija
16862/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuloidaan vähän. Ketä muita vierailijoita luulette, että Böleen tulee kuin Erika? Jotenkin uskon, että yllätyksiä voi olla luvassa. Mä luulen että ehkä Elastinen ja joku ihan yllättävä artisti.. ehkä sitten se Hooja. 😁 Kukahan on lämppärinä? En muista tästäkään tietoa olleen vielä. 

Okei, mun spekut... Erika Ruoskaan ja Tommmy ICIP:iin. En ole yhtä varma saisko se Antin ja Elastisen mukaan vetämään niitä biisejä, ainakaan Anttia kun se on eläkkeellä, ja ne ei olleet pääasiassa K:n biisejä. Jos levyllä on oikeasti Hooja-fiitti ja K esittää siellä levyn biisejä, niin silloin lulen että K ois järkännyt sen messiin kuten se järkkäs Tompan stadikalle. (Tarkistin just ettei sillä ole itsellään mitään keikkoja sillä viikolla.) Lämppärinä vois olla... ööö... Bess? Bess oli K:n "lämppärinä" uudenvuodenkeikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16863/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Kärpyltä vähän vastavuoroisuutta. Tyypit roudaa itsensä Sloveniasta ja Hollannista hänen luokseen, ja miks se ei kertaakaan mene toisinpäin? 

Joostilla oli varmaan syy tulla tänne. Olisiko tavannut koko K:n tiimin kun sen työpaikan (?) lähellä oli. Ehkä tehneet yhteisbiisiä.. Jokerit on nyt ihan eri juttu kun eihän ne tänne K:n takia tule vaan töihin eli keikoille. Ne tulisi vaikka K olisi muualla.  Eikä K nyt sinne olisi edes kylään päässyt kun ei ne ole Sloveniassa olleet aikoihin. Boitsukin lensi heti lomallaan Jenkkeihin. 

No olihan se Bojanin eka kertakin täällä, kun oli anoen pyydetty rakkautta tunnustaen 😅

Oi niitä aikoja 🧡

Vierailija
16864/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto Jää on ylittänyt 6M striimiä spotifyissa xD 

Vierailija
16865/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ketjut on aina tätä. Jos vähänkin uskallat sanoa jotain, niin lauma hyökkää päälle. Mitähän NIIN hirveää on tänäänkään kommentoitu, että tarvitsee ihan huolella ottaa itseensä? Kyllä tässä molemmin puolin voisi miettiä.

Äläs nyt imartele trollauskykyjäsi. Vähän parempaan täytyisi pystyä, että tässä kukaan itseensä ottaisi.

Ilmiselvää on, että olet aamuisen emoketjun keskustelun perusteella päättänyt ottaa asiaksesi nyt JO:n puolustamisen tässä ketjussa, jossa tuskin olet aiemmin aikaasi edes kuluttanut, vaikka ei ole mitään miltä niitä pitäisi edes puolustaa. Tulet vaikka väkisin lypsämään porukasta jotain negatiivista reaktiota JO:sta, että pääset sitten mitätöntä pointtiasi teroittamaan. Melko läpinäkyvää. 

En ymmärrä sanaakaan mitä selität. Mä en edes lue sitä lapsellista ketjua 😂

Vierailija
16866/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla mitä kevät, viisut ja Joost tuovat tullessaan K-fandomissa :D Elämme jännittäviä aikoja 

Niin mäkin. Tosta uudesta storystakin huomasi, että K:n ja Joostin huumori käy hyvin yhteen. Lisää toivottavasti tulossa 😁

Vierailija
16867/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla mitä kevät, viisut ja Joost tuovat tullessaan K-fandomissa :D Elämme jännittäviä aikoja 

Niin mäkin. Tosta uudesta storystakin huomasi, että K:n ja Joostin huumori käy hyvin yhteen. Lisää toivottavasti tulossa 😁

Kummallakin yhtä rutosti seuraajiakin eikä nuppiin oo kihahtanu kamuilla

Vierailija
16868/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K/Joost olisi niin mainio yhteistyö ottaen huomioon musiikkityylin, imagon, viisutaustan ja huumorin! Ai että tätä on hauskaa seurata!

Vierailija
16869/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullut vielä vastaan Kärtsän tuntevilta mitään siihen viittaavaa että olisi jotenkin huono ystävä tai yhteistyökumppani tai ettei olis vastavuoroinen. 🤷🏻

Että sikäli en ymmärrä yhtään mistä moiset väitteet kumpuaa? Onko Joost, Kuumaa, PB, Jesse, Tommy, Alessandra, Joker Out ja muut Kärtsän tuntevat jossain ilmaisseet tyytymättömyytensä? En oo missään nähnyt. Päinvastoin, Kärtsä on kaikkien puheiden perusteella todella ihana ja välittävä ystävä. Alen mukaan antaa itsestään liiankin paljon. 💚

Vierailija
16870/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä syty tuolle ajatukselle Elasta vieraana, ja toivon ettei se ainakaan olisi Bölessä. Anatuden näkisin mielelläni. 

Varmaan mä nyt oon sitten Ela heitteri, ja kohta joku tulee sitäkin tänne puolustamaan hampaat irvessä. 

Ei tartte pyydellä anteeksi. Mä taas en välittäis Antin vierailusta ollenkaan, vaikka tajuan että se ois monelle muulle iso juttu.

Itse asiassa mä oon eniten vaan kiinnostunut K:sta vakiobändeineen. Vieraat ym on kivoja lisiä mutta K:n show on se jota mä odotan, ja monet mun suosikkikeikat K:lta on olleet ihan vaan niitä joissa se on ollut ihan ilman mitään vierailijoita. Esim Kesärauha, Tallinnan eka keikka, Lontoon keikka...

Vierailija
16871/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ela minunkaan ykkönen... Enkä usko että hän siellä on, jos K:n levyn biisejä vedetään. Ennemmin ICIP:iin T. 

Vierailija
16872/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ketjut on aina tätä. Jos vähänkin uskallat sanoa jotain, niin lauma hyökkää päälle. Mitähän NIIN hirveää on tänäänkään kommentoitu, että tarvitsee ihan huolella ottaa itseensä? Kyllä tässä molemmin puolin voisi miettiä.

Äläs nyt imartele trollauskykyjäsi. Vähän parempaan täytyisi pystyä, että tässä kukaan itseensä ottaisi.

Ilmiselvää on, että olet aamuisen emoketjun keskustelun perusteella päättänyt ottaa asiaksesi nyt JO:n puolustamisen tässä ketjussa, jossa tuskin olet aiemmin aikaasi edes kuluttanut, vaikka ei ole mitään miltä niitä pitäisi edes puolustaa. Tulet vaikka väkisin lypsämään porukasta jotain negatiivista reaktiota JO:sta, että pääset sitten mitätöntä pointtiasi teroittamaan. Melko läpinäkyvää. 

En ymmärrä sanaakaan mitä selität. Mä en edes lue sitä lapsellista ketjua. 😂

She got the lie-abetes..

Vierailija
16873/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ela minunkaan ykkönen... Enkä usko että hän siellä on, jos K:n levyn biisejä vedetään. Ennemmin ICIP:iin T. 

Kyllähän tuota Tomppaakin taas mielellään katselisi. 🙂

Vierailija
16874/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekuloidaan vähän. Ketä muita vierailijoita luulette, että Böleen tulee kuin Erika? Jotenkin uskon, että yllätyksiä voi olla luvassa. Mä luulen että ehkä Elastinen ja joku ihan yllättävä artisti.. ehkä sitten se Hooja. 😁 Kukahan on lämppärinä? En muista tästäkään tietoa olleen vielä. 

Okei, mun spekut... Erika Ruoskaan ja Tommmy ICIP:iin. En ole yhtä varma saisko se Antin ja Elastisen mukaan vetämään niitä biisejä, ainakaan Anttia kun se on eläkkeellä, ja ne ei olleet pääasiassa K:n biisejä. Jos levyllä on oikeasti Hooja-fiitti ja K esittää siellä levyn biisejä, niin silloin lulen että K ois järkännyt sen messiin kuten se järkkäs Tompan stadikalle. (Tarkistin just ettei sillä ole itsellään mitään keikkoja sillä viikolla.) Lämppärinä vois olla... ööö... Bess? Bess oli K:n "lämppärinä" uudenvuodenkeikalla.

Ooo, juu tottakai  ICIP ja Tommy. Lämppärinä saattaa olla joku Warnerin uudemmista artisteista, jota halutaan lanseerata isommalle yleisölle. Toivottavasti olis kuitenki joku Kärtsä-henkinen siis että sopis tyyliltään tuohon iltaan. 

Vierailija
16875/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ooo, juu tottakai  ICIP ja Tommy. Lämppärinä saattaa olla joku Warnerin uudemmista artisteista, jota halutaan lanseerata isommalle yleisölle. Toivottavasti olis kuitenki joku Kärtsä-henkinen siis että sopis tyyliltään tuohon iltaan. "

Ai niin, lämppäri on tosiaan luultavasti joku Warnerin artisti, kun tää keikka on kai pitkälti heidän järkkäämä ja promoama. Ei sit varmaan Bess. Ani sopis kuvaukseen muuten (läpimurtoa tekevä artisti Warnerilla, K:n ystävä) mutta sen artisti-imago ja musatyyli on niin vastapäätä K:ta kuin olla ja voi...

Ja ei se tosiaan voi olla mikään vakiintunut nimi, koska lämppärille pitää kumminkin maksaa sen keikkapalkka. Eli jos lämppärinä ois joku isolla keikkapalkkiolla niin silloin lippujen hinnat ois laitettu korkeammaksi ja lämppärin nimeä ois käytetty auttamaan niiden myynnissä. Nyt sillä ei ole oikein mitään väliä kuka se lämppäri on.

Vierailija
16876/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ikävä Tomppaa. Mä edelleen odotan sitä Kärtsän ja hänen yhteistä biisiä osa 2. Joo tiedän, että joudun odottamaan sitä ehkä hamaan tappiin asti.😂 

Vierailija
16877/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"She got the lie-abetes.."

Fiksut tekee olettamuksia parin lauseen perusteella, siitä sitten keksit mitä erikoisempia tarinoita joita julistat ilmiselvänä. Ja idiootit peukuttaa. Kyllä huomaa mistä ketjusta olette lähtöisin. Ketään ei edes kiinnosta Joker out täällä.

Vierailija
16878/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo tullut vielä vastaan Kärtsän tuntevilta mitään siihen viittaavaa että olisi jotenkin huono ystävä tai yhteistyökumppani tai ettei olis vastavuoroinen. 🤷🏻

Että sikäli en ymmärrä yhtään mistä moiset väitteet kumpuaa? Onko Joost, Kuumaa, PB, Jesse, Tommy, Alessandra, Joker Out ja muut Kärtsän tuntevat jossain ilmaisseet tyytymättömyytensä? En oo missään nähnyt. Päinvastoin, Kärtsä on kaikkien puheiden perusteella todella ihana ja välittävä ystävä. Alen mukaan antaa itsestään liiankin paljon. 💚

Tämä! Ja siis kun esim Bojan on haastattelussakin kertonut, miten oli "so good" kun Jere raivasi kalenteriinsa heille tilaa ja rundasi Suomen keikat mukana. 💚 Varsin hyvä meininki vaikutti kaikilla sielläkin olevan, ja se lie ystävyydessä kuitenkin tärkeintä.

Vierailija
16879/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ikävä Tomppaa. Mä edelleen odotan sitä Kärtsän ja hänen yhteistä biisiä osa 2. Joo tiedän, että joudun odottamaan sitä ehkä hamaan tappiin asti.😂 

Jos tämä Kot Kot onkin nyt se Afterparty, mistä Tomppa puhui! :) Toki ei tuolloin tainnut selvitä mitään siitä, oliko hänellä itsellään varsinaisesti mitään tekemistä sen biisin kanssa.

Vierailija
16880/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ooo, juu tottakai  ICIP ja Tommy. Lämppärinä saattaa olla joku Warnerin uudemmista artisteista, jota halutaan lanseerata isommalle yleisölle. Toivottavasti olis kuitenki joku Kärtsä-henkinen siis että sopis tyyliltään tuohon iltaan. "

Ai niin, lämppäri on tosiaan luultavasti joku Warnerin artisti, kun tää keikka on kai pitkälti heidän järkkäämä ja promoama. Ei sit varmaan Bess. Ani sopis kuvaukseen muuten (läpimurtoa tekevä artisti Warnerilla, K:n ystävä) mutta sen artisti-imago ja musatyyli on niin vastapäätä K:ta kuin olla ja voi...

Ja ei se tosiaan voi olla mikään vakiintunut nimi, koska lämppärille pitää kumminkin maksaa sen keikkapalkka. Eli jos lämppärinä ois joku isolla keikkapalkkiolla niin silloin lippujen hinnat ois laitettu korkeammaksi ja lämppärin nimeä ois käytetty auttamaan niiden myynnissä. Nyt sillä ei ole oikein mitään väliä kuka se lämppäri on.

Kävin jo katsomassa Warnerin artisteja ja siellä on paljon esim tuntemattomampia rapp artisteja. Mutta en tunne niiden tuotantoa, joten ei pysty arvaamaan olisiko joku tyylillisesti sopiva. 😄 Bess on tosiaan ehkä liian iso artisti. Muistelin, että hänkin on siirtymässä Warnerille mutta vielä ei taida olla. Tonne on varmasti tunkua lämppäriksi et mielenkiintoista nähdä kuka valittu. Tulisikohan loppuviikosta jo infoa keikasta..