Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
16821/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Kärpyltä vähän vastavuoroisuutta. Tyypit roudaa itsensä Sloveniasta ja Hollannista hänen luokseen, ja miks se ei kertaakaan mene toisinpäin? 

Joksut käy täällä keikoilla sen takia että niillä on täällä kuuntelijoita ei K:n takia. Eiköhän K voisi Joostin luokse Hollantiin vielä mennäkin. Vastahan ne tutustui. K:n viime vuosi oli hullu ja haastattelun perusteella taisi palaa hiukan loppuun, joten ymmärrän että energiaa ei kaikkeen riittänyt. Tänä vuonna on toivottavasti  aikaa tehdä reissuja vaikka sinne Hollantiin ja Sloikkuihin jos se Joksujen aikatauluihin sopii. 

Sitä odotellessa sitten 😉

Vierailija
16822/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Kärpyltä vähän vastavuoroisuutta. Tyypit roudaa itsensä Sloveniasta ja Hollannista hänen luokseen, ja miks se ei kertaakaan mene toisinpäin? 

Joostilla oli varmaan syy tulla tänne. Olisiko tavannut koko K:n tiimin kun sen työpaikan (?) lähellä oli. Ehkä tehneet yhteisbiisiä.. Jokerit on nyt ihan eri juttu kun eihän ne tänne K:n takia tule vaan töihin eli keikoille. Ne tulisi vaikka K olisi muualla.  Eikä K nyt sinne olisi edes kylään päässyt kun ei ne ole Sloveniassa olleet aikoihin. Boitsukin lensi heti lomallaan Jenkkeihin. 

No olihan se Bojanin eka kertakin täällä, kun oli anoen pyydetty rakkautta tunnustaen 😅

Niin, kun jätkä oli käytännössä ensin itse itsensä kutsunut tänne. 

Niin, eikö B sanonut haastattelussa että olivat sopineet menevänsä toistensa keikoille. B tuli Tavastialle vetämään CD:n, jopa 2 kertaa. K ei omien keikkojen takia sinne areenakonserttiin päässyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16823/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse mihinkään mennä, se on niin el jefe äijä et jos sen haluaa tavata, niin täytyy tulla sen luo. 🤷

Vierailija
16824/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse mihinkään mennä, se on niin el jefe äijä et jos sen haluaa tavata, niin täytyy tulla sen luo. 🤷

Näin! Ja tyypit tuntuu haluavan tulla. Kärtsä on bueno hosti!

Vierailija
16825/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut käy täällä keikoilla sen takia että niillä on täällä kuuntelijoita ei K:n takia. Eiköhän K voisi Joostin luokse Hollantiin vielä mennäkin. Vastahan ne tutustui. K:n viime vuosi oli hullu ja haastattelun perusteella taisi palaa hiukan loppuun, joten ymmärrän että energiaa ei kaikkeen riittänyt. Tänä vuonna on toivottavasti  aikaa tehdä reissuja vaikka sinne Hollantiin ja Sloikkuihin jos se Joksujen aikatauluihin sopii. 

Sitä odotellessa sitten 😉

Tai sitten ei mene. Minkä ei pitäisi ketään haitata. En ihan ymmärrä näitä odotuksia tai vastavuoroisuus kommentteja, että ihan kuin joku jäisi vähemmälle. Ne on kavereita ja varmaan aika sama missä näkevät. Ei noi Joksutkaan kotimaassaan paljon aikaa vietä ja niiden suunnitelmat muuttuu koko ajan. 

Vierailija
16826/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks porukka kuvittelee ettei ystävyys ole vastavuoroista? Kato sitä saa mitä tilaa, ei ne loputtomiin tyrkytä seuraansa. Elämän faktoja ja sori jos asian ääneen sanominen loukkaa jonkun tunteita.

Vierailija
16827/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tätä juupas-eipäs matkustelukeskustelua ole käyty riittävästi muissakin ketjuissa ja moneen kertaan. Aihe ei kuulu tänne, koska tämä ei ole shippausketju. Eiköhän aikuiset ihmiset tiedä itse mitä tekevät, voi hyvänen aika. 

Kyllä nyt tuntuu joitakin harmittavan K:n aktiivisuus ja uudet touhut, kun koko ajan on tarve tulla tännekin joko nälvimään tai jankuttamaan vanhoista jutuista. Täällä on pääasiassa voitu olla sopuisasti ja keskustelu on ollut asiallista, enkä haluaisi siksi näitä Joksujuttuja tänne, jolleivat ne oikeasti ole ajankohtaisia. Ja muutenkin: tälle aiheelle on jo oma ketjunsa, joten voisko ne asiat pysyä siellä. (Ja tämä ei ole mitään Joksujen dissausta eli sitä korttia on turha ottaa esiin.)

Vierailija
16828/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks porukka kuvittelee ettei ystävyys ole vastavuoroista? Kato sitä saa mitä tilaa, ei ne loputtomiin tyrkytä seuraansa. Elämän faktoja ja sori jos asian ääneen sanominen loukkaa jonkun tunteita.

Todennäköisesti aika turhaan Kärppä vastavuoroisuuden kannalta olisi Sloveniaan mennyt, kun Joker Outin mukaan he ovat viime vuoden viisujen jälkeen viettäneet enemmän aikaa jopa Suomessa kuin Sloveniassa.

Vierailija
16829/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hvettiä K niiden luona tekee. Nehän ne Käärijän boostia tarttee eikä Käärijä niiden. Ei Käärijän tartte siirtyä minnekään huonon vessapaperin maahan euroja saadakseen. 

Lopettakaas nyt noiden shippihaaveiden yhdistäminen raakaan työhön.

Vierailija
16830/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kun mä joudun aina menemään äitini luokse, jos haluan tavata sitä. Koskaan ei tule mun luo. Missä vastavuoroisuus? Ainiin perkele, olisko mulla helpompaa mennä sen luo.. 🤔

Mulla omassa elämässä monenkin ihmisen kanssa sellainen dynamiikka, että mä menen aina heidän luo, eikä oo kyllä ikinä vaivannut. Päinvastoin, oon tosi otettu, että viitsivät aina isännöidä. 

Vierailija
16831/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hvettiä K niiden luona tekee. Nehän ne Käärijän boostia tarttee eikä Käärijä niiden. Ei Käärijän tartte siirtyä minnekään huonon vessapaperin maahan euroja saadakseen. 

Lopettakaas nyt noiden shippihaaveiden yhdistäminen raakaan työhön.

🤭 Bad toilet paper jes jes 

Vierailija
16832/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se meni, että tässä ketjussa ei ole ollenkaan JO:n haukkumista tai puhetta siitä, että yrittävät ratsastaa K:n maineella? :)

Vierailija
16833/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ystävyys olisi vastavuoroista, emme me ulkopuolisina voi sanoa, etteikö K anna osaansa. Tuollainen pinnallinen "minä kävin sinun maassasi yhdesti, nyt on sinun vuorosi" -ajattelu tuntuu lapselliselta, kun kyseessä on aikuisia, kuuluisia miehiä. Kyllä he ihan itse järjestävät nallekarkit tasan, ei tarvitse meidän huolehtia. 

Vierailija
16834/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekääs ne loistösseröt nyt hvettiin täältä. Ei syytä olla mustasukkainen ammattilaisen puuhista

Vierailija
16835/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se meni, että tässä ketjussa ei ole ollenkaan JO:n haukkumista tai puhetta siitä, että yrittävät ratsastaa K:n maineella? :)

Ei sitä ollutkaan, ennen kun sä tulit itse sen kirjoittamaan tänne. 😀

Vierailija
16836/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuloidaan vähän. Ketä muita vierailijoita luulette, että Böleen tulee kuin Erika? Jotenkin uskon, että yllätyksiä voi olla luvassa. Mä luulen että ehkä Elastinen ja joku ihan yllättävä artisti.. ehkä sitten se Hooja. 😁 Kukahan on lämppärinä? En muista tästäkään tietoa olleen vielä. 

Jotkut on ehdottaneet Antti Tuiskua (oishan se iso juttu ja Auto Jääkin vois olla sen ansiosta ihan jees settilistassa), Elastinen juu (mun mielestä siinä on kiva biitti, vaikka Elastisen osuuden riimittelyt on vähän tylsät), Erika tottakai, mahdollisesti näitä Kärtsän vanhempia collab-kumppaneita. Joost olis kyllä hurja, mutta ei taida ehtiä Malmön harkoista. 

Vierailija
16837/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sellaisia viestejä huomannut vähään aikaan

Vierailija
16838/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi. Tulin tänne ketjuun just äsken siinä toivossa, että täällä on raikasta puhetta, mutta eikös tämäkin täynnä samaa mustasukkaista shippiruikutusta.. Voit syyttää mua, ei tällä kertaa ketjua.

Vierailija
16839/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ollutkaan, ennen kun sä tulit itse sen kirjoittamaan tänne. 😀

En ollut minä, mutta turha varmaan tätä kirjoittaakaan kun et kuitenkaan usko. Mulla on vain liikaa aikaa lukea kaikkia ketjuja.

Vierailija
16840/20838 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää Joost siis oli Suomessa? :D Tuntuu, että ne yle-klipit olisivat olleet ikuisuus sitten. Jos Joost oli hiljaa Suomessa useamman päivän, uskon että se vietettiin studiolla! 

Onko Ale nähnyt Joost/K:ta? Alen klippi näytti hyvin lumiselta, joten samoihin aikoihin kuvattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme