Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Vierailija kirjoitti:
Miten se meni, että tässä ketjussa ei ole ollenkaan JO:n haukkumista tai puhetta siitä, että yrittävät ratsastaa K:n maineella? :)
Mitäs varten niitä JO-juttuja tänne tuodaan nyt, kun ne eivät ole mitenkään ajankohtaisia tai K:hon liittyviä. Sitä paitsi tämä keskusteluhan taas käynnistyi siitä, että K:ta alettiin mollaamaan "vastavuoroisuus"-jutulla. Siis joku eli ilmeisesti sinä itse halusit käynnistää paskanjauhannan ja sait mitä tilasit. Lopeta härkkiminen niin loppuu myös nuo aggressiiviset vastakommentit Sitä paitsi mistäs tiedän, vaikka just itse niitäkin tänne kirjoittelet saadaksesi aikaan turhaa draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää Joost siis oli Suomessa? :D Tuntuu, että ne yle-klipit olisivat olleet ikuisuus sitten. Jos Joost oli hiljaa Suomessa useamman päivän, uskon että se vietettiin studiolla!
Onko Ale nähnyt Joost/K:ta? Alen klippi näytti hyvin lumiselta, joten samoihin aikoihin kuvattu?
Veikkaan, että keskiviikkona illalla tuli ja lauantaina lähti, tai viimeistään sunnuntaina.
Alessandran veikkaan olevan ihan omissa kuvioissaan, tuskin ovat tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se meni, että tässä ketjussa ei ole ollenkaan JO:n haukkumista tai puhetta siitä, että yrittävät ratsastaa K:n maineella? :)
Mitäs varten niitä JO-juttuja tänne tuodaan nyt, kun ne eivät ole mitenkään ajankohtaisia tai K:hon liittyviä. Sitä paitsi tämä keskusteluhan taas käynnistyi siitä, että K:ta alettiin mollaamaan "vastavuoroisuus"-jutulla. Siis joku eli ilmeisesti sinä itse halusit käynnistää paskanjauhannan ja sait mitä tilasit. Lopeta härkkiminen niin loppuu myös nuo aggressiiviset vastakommentit Sitä paitsi mistäs tiedän, vaikka just itse niitäkin tänne kirjoittelet saadaksesi aikaan turhaa draamaa.
En ollut minä yhdenkään JO-kommentin tai vastavuoroisuuskommentin takana, mutta jännä, että heti ruvetaan mollaamaan ja haukkumaan härkkimisestä, kun huomauttaa toisten huonosta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut minä yhdenkään JO-kommentin tai vastavuoroisuuskommentin takana, mutta jännä, että heti ruvetaan mollaamaan ja haukkumaan härkkimisestä, kun huomauttaa tois
Kyllä kyllä. Aivan niin. Juu juu. 👋
Juu, minun puolestani nuo JO-jutut voisi jättää sinne toiseen ketjuun toistaiseksi, kun ei ole mitään K:hon liittyvää menossa heidän osaltaan. Ei tarvitse heitä haukkua, eikä K:ta arvostella ystävyydestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut minä yhdenkään JO-kommentin tai vastavuoroisuuskommentin takana, mutta jännä, että heti ruvetaan mollaamaa
Kyllä kyllä. Aivan niin. Juu juu. 👋
Arvasin, ettei tätä uskota, mutta ihan miten vaan. Täällä on joukossa ihmisiä, jotka ihan säännöllisesti mollaa Joksuja, ja heti kun paikalle sattuu ja huomauttaa asiasta, onkin härkkimässä ja trollaamassa. Pitäkää tunkkinne, ja huonosti käyttäytyvä JO-mollaajanne, joka ei uskalla tulla esiin nyt, kun on hyvä syntipukki löytynyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miks porukka kuvittelee ettei ystävyys ole vastavuoroista? Kato sitä saa mitä tilaa, ei ne loputtomiin tyrkytä seuraansa. Elämän faktoja ja sori jos asian ääneen sanominen loukkaa jonkun tunteita.
Välillä näitä lukiessa miettii, miten raskaana jotkut pitää ystävyyttä/ystävyyssuhteita. (Siis tämä täm päivänen oli varmasti trolli, mutta vastaavaa on lukenut toisesta ketjusta hämmentävän paljon)
Tottakai ystävyys vaatii tietynlaista vastavuoroisuutta, mutta vastavuoroisuus ei tarkoita vaan sitä, että jos joku tulee paikkaan x, niin se toisen on sitten sen takia mentävä paikkaan y. Se paikka ei ole ystävyydessä se tärkein juttu.
Joku pystyy ehkä matkustamaan muutamaksi päiväksi moikkaamaan toista ja se toinen vastavuoroisesti voi tyhjentää aikataulunsa ja hostata "ympäri" Suomea (nt) tai lähteä vaikka Tallinnaan moikkaamaan.
Vastavuoroisuudelle ei myöskään ystävien kesken aseteta aikarajoja. Eli vaikka jonain vuonna toisella on vähemmän aikaa matkustaa, niin se ei tarkoita, että tilanne olisi aina sama.
Eikä kukaan varmasti "tyrkytä seuraansa" vaan "tulee kutsuttuna".
Matti jakoi juuri romanialaisen ruoskan stooreissaan :D Ihana lukea kommentteja. Ja miettikää: suomalainen biisi vedettiin imitoiden sen lavashowta Romaniassa! Ja yleisö mukana... Olen ylpeä K:sta <3
Vierailija kirjoitti:
Juu, minun puolestani nuo JO-jutut voisi jättää sinne toiseen ketjuun toistaiseksi, kun ei ole mitään K:hon liittyvää menossa heidän osaltaan. Ei tarvitse heitä haukkua, eikä K:ta arvostella ystävyydestään
Heitä "haukutaan" sen vuoksi, että osa pakottamassa väärään ketjuun. Ois vaikka Matti ja Teppo, niin ne sais "haukut" kun niitä väen vängällä ympättäs keskusteluun, johon ne eivät tällä hetkellä kuulu.
Käärijä ketjut on aina tätä. Jos vähänkin uskallat sanoa jotain, niin lauma hyökkää päälle. Mitähän NIIN hirveää on tänäänkään kommentoitu, että tarvitsee ihan huolella ottaa itseensä? Kyllä tässä molemmin puolin voisi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä "haukutaan" sen vuoksi, että osa pakottamassa väärään ketjuun. Ois vaikka Matti ja Teppo, niin ne sais "haukut" kun niitä väen vängällä ympättäs keskusteluun, johon ne eivät tällä hetkellä kuulu.
Eli sun mielestä on asiallista kutsua JO:ta "loistösseröiksi", jotka tarvitsevat "Kärtsän boostia"? Ja tämä ei ole haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Miks porukka kuvittelee ettei ystävyys ole vastavuoroista? Kato sitä saa mitä tilaa, ei ne loputtomiin tyrkytä seuraansa. Elämän faktoja ja sori jos asian ääneen sanominen loukkaa jonkun tunteita.
No sitten ystävyys ei kestä, sellaista käy välillä. Jos se on yhdestä vierailusta kiinni B:lla niin ehkä se ei sitten ollut niin tärkeää. Vastavuoroisuus on muutenkin vähän vaikea käsite ulkopuolisille kun sen voi valita eri asioista. Samalla tavalla joku muu voisi väittää että Joksut ei ole tehnyt vastavuoroisesti omaa osuuttaan kun ei K:n suosio ole Sloveniassa noussut ystävyyden kautta samalla tavalla kuin heillä Suomessa.. Poikia tuskin itseään tällaiset asiat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ystävyys ei kestä, sellaista käy välillä. Jos se on yhdestä vierailusta kiinni B:lla niin ehkä se ei sitten ollut niin tärkeää. Vastavuoroisuus on muutenkin vähän vaikea käsite ulkopuolisille kun sen voi valita eri asioista. Samalla tavalla joku muu voisi väittää että Joksut ei ole tehnyt vastavuoroisesti omaa osuuttaan kun ei K:n suosio ole Sloveniassa noussut ystävyyden kautta samalla tavalla kuin heillä Suomessa.. Poikia tuskin itseään tällaiset asiat kiinnostaa.
Totta. Hyvä pointti
Vierailija kirjoitti:
Kärppä stooriiii! Joost! Lumityöt! Saatana!
Tää tuli heti kun mä lähdin kauppaan ja hoitaan askareita. Eli mun ei pitäis kyttäillä sometta niin heti tapahtuu. Ja tarkistusluku 999. xD
Odotan innolla mitä kevät, viisut ja Joost tuovat tullessaan K-fandomissa :D Elämme jännittäviä aikoja
Mitenköhän paljon klippejä noi kaksi ehti kuvata täällä? Jos J ois ollut vaikka pe-la täällä, niin kyllähän noita ois ehtinyt filmata muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä on asiallista kutsua JO:ta "loistösseröiksi", jotka tarvitsevat "Kärtsän boostia"? Ja tämä ei ole haukkumista?
Olen eri, mutta koeta nyt tajuta, että JO:n tuominen tähän ketjuun + samalla Käärijän haukkuminen aiheutti tuollaisen reaktion. Ja sitäpaitsi kun kyse on anonyymipalstasta, kukaan ei tiedä kuka kirjoittaa mitäkin. Kyseessä voi olla trolli tai joku Joksufani/K-heitteri, joka nauttii tämän ketjun sabotoinnista. Joksut eivät todellakaan kuulu tämän ketjun aiheeseen, jos eivät jollain tapaa (mieluiten) musiikki tms. kuvioiden kautta ole yhteyksissä Käärijään. Shippaukselle on eri ketju PISTE.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ketjut on aina tätä. Jos vähänkin uskallat sanoa jotain, niin lauma hyökkää päälle. Mitähän NIIN hirveää on tänäänkään kommentoitu, että tarvitsee ihan huolella ottaa itseensä? Kyllä tässä molemmin puolin voisi miettiä.
Äläs nyt imartele trollauskykyjäsi. Vähän parempaan täytyisi pystyä, että tässä kukaan itseensä ottaisi.
Ilmiselvää on, että olet aamuisen emoketjun keskustelun perusteella päättänyt ottaa asiaksesi nyt JO:n puolustamisen tässä ketjussa, jossa tuskin olet aiemmin aikaasi edes kuluttanut, vaikka ei ole mitään miltä niitä pitäisi edes puolustaa. Tulet vaikka väkisin lypsämään porukasta jotain negatiivista reaktiota JO:sta, että pääset sitten mitätöntä pointtiasi teroittamaan. Melko läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekuloidaan vähän. Ketä muita vierailijoita luulette, että Böleen tulee kuin Erika? Jotenkin uskon, että yllätyksiä voi olla luvassa. Mä luulen että ehkä Elastinen ja joku ihan yllättävä artisti.. ehkä sitten se Hooja. 😁 Kukahan on lämppärinä? En muista tästäkään tietoa olleen vielä.
Jotkut on ehdottaneet Antti Tuiskua (oishan se iso juttu ja Auto Jääkin vois olla sen ansiosta ihan jees settilistassa), Elastinen juu (mun mielestä siinä on kiva biitti, vaikka Elastisen osuuden riimittelyt on vähän tylsät), Erika tottakai, mahdollisesti näitä Kärtsän vanhempia collab-kumppaneita. Joost olis kyllä hurja, mutta ei taida ehtiä Malmön harkoista.
Oishan se kova nähdä ekaa kertaa Auto jää molempien esittämänä, vaikka en biisistä hirveesti tykkää (livenä toki tuntuu sytyttävän yleisön joka kerta).
Toiset samanlaiset biisiä mietin, että aikookohan K ottaa sitä settilistalleen, kun se on kuitenkin selvästi Elan biisi feat K. Toki Auto jääkin oli Antin biisi feat K, mutta noissa biiseissä on ehkä se ero, että Antin uran lopetus oli tiedossa, eikä se enää Auto Jäätä vedä, mutta Ela keikkailee ihan aktiivisesti edelleen.
Toki varmaan riippuu paljon siitäkin kuinka paljon on uusia omia biisejä settilistalla. Mutta jännä nähdä keitä siellä lopulta on.
(Joost ois tosiaan hurja ja kiva yllätys, mutta en vaan millään usko, että voi karata ruotsista kesken viisukarkeloiden)
Onko puhe "lösseröistä" jotka tarvitsee "Kärtsän boostia" raikasta puhetta? Ihan uusi juttu mulle. Mä miellän sen kyllä ihan täydeksi haukkumiseksi ja pahaksi puheeksi.