Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Hoojakin näkyy kommentoineen KK-tiktokiin.
Hmm, joko Kärtsä ja Hooja muuten vaan fanittavat ja seuraavat toisiaan, tai sitten se vuoto että levylle tulee myös Hoojafiitti on sittenkin totta...
Miten täällä ei ole vielä seottu Kärpän Pirkka-mainoksesta? 😅
Näyttää ihan helv*tin hyvältä. Ja ihanalta. Ja söpöltä. Ja kuumalta. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä et onkohan Kot Kot tehty myös jo ennen viisuja kuten Ruoska.
Voi olla. Luulen itse asiassa että suurin osa levyn biisiaihioista on ainakin olleet raakileita ja demoversioita ennen viisuja. CCC:hän syntyi siinä sivussa kun seuraavan levyn biisejä alettiin tekemään, eikä varta vasten luotu viisuja varten. Ja UMK-valinnan jälkeen uuden musan teko jäi toissijaiseksi. Lisäksi HHH:kin on suurella todenäköisyydellä se Laivalla-työnimen alla aloitettu biisi jonka K mainitsi jossain haastiksessa olleen väsäämässä Sonnyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ytodellakin! Se on wau 🥰 Nyt kun K somettaa, niin huomaa taas miten hyvä fiilis näistä tulee. K on myös ihan paras yhteistyökumppani yritykselle, kun koskaan ei ole tylsiä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti tulla juuri sitä linkkaamaan, mutta jäin sitten pohtimaan tuota Kåt-sanaa kun muut mainitsi siitä. xD Mutta tässä linkki tumppuun jonne joku on poiminut sen: https://www.tumblr.com/musicalislife/747903766593994752/getting-cosy?so…
Vierailija kirjoitti:
No on seottu, mutta taisin hoitaa ensisekoiluni tuolla emon puolella. 😀 Mut täytyy kyllä olla samaa mieltä kanssasi. 🥵 Onks tää nyt dress teaseä vai reverse stripteaseä nimeltään? 😀
Hmm. olenko ainut, jolle tosta K:n vikasta linnun kakka 🤭 kuvasta tullee musiikkivideon kuvaus vibat? Jotain keltasta sillä on päällä. Tosta teemasta saisi hulvattoman videon. 😄
Voisko nyt sit ne somepadot vihdoin olla ja pysyä auki!? :'D Musaklippi, mainoksia, tipu kakkii K:n päälle-stoori... nyt ei takaisin mihinkään somehiljaisuuteen taas, pliis K! <3 (voi ei, tarkistusluku 666. En tiedä mitä olen juuri pyytänyt. xD)
Vierailija kirjoitti:
Hmm. olenko ainut, jolle tosta K:n vikasta linnun kakka 🤭 kuvasta tullee musiikkivideon kuvaus vibat? Jotain keltasta sillä on päällä. Tosta teemasta saisi hulvattoman videon. 😄
Mä oletin että se on vaan Eskon tai jonkun muun kanssa urheilemassa taas ja että sillä on joku kauhea räikeä kevättakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on seottu, mutta taisin hoitaa ensisekoiluni tuolla emon puolella. 😀 Mut täytyy kyllä olla samaa mieltä kanssasi. 🥵 Onks tää nyt dress teaseä vai reverse stripteaseä nimeltään? 😀
En tiedä mitä on, mutta voisin haluta toiset samanlaiset 😁🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä on, mutta voisin haluta toiset samanlaiset 😁🥵
Jatkan, että joku näköjään ehtinyt tehdä jo striptease-version 😂
https://www.tumblr.com/duekko/747906172866150400/what-took-me-the-longe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oletin että se on vaan Eskon tai jonkun muun kanssa urheilemassa taas ja että sillä on joku kauhea räikeä kevättakki.
Tämäkin hyvin mahdollista 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, joko Kärtsä ja Hooja muuten vaan fanittavat ja seuraavat toisiaan, tai sitten se vuoto että levylle tulee myös Hoojafiitti on sittenkin totta...
Olen ihan täpinöissä jo näiden some yhteydenpidosta. Yhteinen projekti olisi hieno. En tiedä vain ehtisikö tälle levylle. Luulisi sen olevan sinkku 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan täpinöissä jo näiden some yhteydenpidosta. Yhteinen projekti olisi hieno. En tiedä vain ehtisikö tälle levylle. Luulisi sen olevan sinkku 🤔
Sinkkulohkaisuja tehdään usein myös levyn julkaisun jälkeen, musavideoineen kaikkineen... eli sinänsä se seikka ei olisi este. Mutta K:n Hooja-seuraaminen instassa on viime kuulta, eli jos joku biisi on tehty levylle niin se levytettiin todennäköisesti silloin. Toinen mahdollisuus on että joku biisi on tehty silloin, mutta se ei tule levylle vaan yksittäisjulkaisuna kesemmällä. (Tai sitten fiittihuhu oli keksitty juoru jonka joku keksi nähtyään että K ja Ho seuraa toisiaan.)
Vierailija kirjoitti:
Voisko nyt sit ne somepadot vihdoin olla ja pysyä auki!? :'D Musaklippi, mainoksia, tipu kakkii K:n päälle-stoori... nyt ei takaisin mihinkään somehiljaisuuteen taas, pliis K! <3 (voi ei, tarkistusluku 666. En tiedä mitä olen juuri pyytänyt. xD)
Liian pitkä sometauko ei enään ole enään mahdollista kun viikon päästä on jo jugurtti-m&g, ja sitä seuraavalla on Böle. Ja siinä välissä tulee varmasto kotkot-sometusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä sometauko ei enään ole enään mahdollista kun viikon päästä on jo jugurtti-m&g, ja sitä seuraavalla on Böle. Ja siinä välissä tulee varmasto kotkot-sometusta.
Onko muuten tullut missään tietoa et pääsikö kukaan fandom aktiiveista sinne m&g tapahtumaan? En ole itse ainakaan Tumpussa huomannut mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten tullut missään tietoa et pääsikö kukaan fandom aktiiveista sinne m&g tapahtumaan? En ole itse ainakaan Tumpussa huomannut mitään..
Mäkään en ole nähnyt. Mutta todennäköisyys olisikin aika pieni, kun joku kertoi että voittajia olisi vain 10+avecit. K:n aktiivinen some/tumppu/twitterifanikunta on kuitenkin loppujen lopuksi tosi pieni osa K:n someseuraajista ja faneista sekä Suomessa että Euroopassa. Puhutaan muutamasta sadasta ihmisestä vs muutama sata tuhatta.
Jukalla uusi kitara Bööleen, vihreämustalla teemalla jatkuu siinäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne julkaistaan vasta keskiviikkona 17.4. klo 14 cet.
No niin, kiitos. Tämäpä selvitti 😄