Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Warnerfi somessa ei myöskään ole ollut inahdustakaan K:sta viime aikoina, eli sieltäkin suunnasta on hiljaa. Taisivat viimeksi jakaa Erikan postauksen Ruoskan platinarajan rikkomisesta.
Warnermusiclive on kyllä instassaan viimeksi tänään promonnut Kärtsän Böle-keikkaa.
Ah, sori, tarkoitin varsinaista levy-yhtiön instaa, eli Warnermusicfi. Sinne tulee uusimmat biisi-ja albumi-ilmoitukset ja niihin littyvät oheisjutut. Warnermusiclive hoitaa just noita keikkajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi utelias saamaan tietää mitä ihmettä ne on suunnitelleet tekevän Bölen ja kesän keikkojen välillä, kun K:lla ei kaiketi ole lomaa silloin. Mutta siinä on kokonaiset 4 viikkoo auki! Levy on tehty, keikka-asut ja muut keikkajutut kans... mitä ne aikoo? :)
Saattaahan tuohonkin väliin ehkä jotain esiintymisiä ilmaantua vielä, vaikka ei mitään varsinaista kokonaista Kärtsän omaa keikkaa, kun tuo Böle on markkinoitu kevään ainoana. Veikkaan, että sen uuden albumin julkaisun yhteyteen riittää ainakin niitä haastatteluita eri medioissa. Mutta muuten voisivat ehkä tuolloin myös ehtiä vaikka suunnittelemaan sitä mahdollisesti jossain kohtaa tulevaisuudessa tapahtuvaa seuraavaa ulkomaan kiertuetta!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi utelias saamaan tietää mitä ihmettä ne on suunnitelleet tekevän Bölen ja kesän keikkojen välillä, kun K:lla ei kaiketi ole lomaa silloin. Mutta siinä on kokonaiset 4 viikkoo auki! Levy on tehty, keikka-asut ja muut keikkajutut kans... mitä ne aikoo? :)
Ennen kuin sinne Böle-kuvaukseen lisättiin se kohta että toukokuun ainoa oma keikka sekä suomeksi että enkuksi niin ajattelin että siihen tietty on laitettu muutaman viikon klubikeikkarundi ennen festareita, ehkä osin ulkomaillakin. Mutta nyt kun ei voi olla tuo niin en kyllä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan tuohonkin väliin ehkä jotain esiintymisiä ilmaantua vielä, vaikka ei mitään varsinaista kokonaista Kärtsän omaa keikkaa, kun tuo Böle on markkinoitu kevään ainoana. Veikkaan, että sen uuden albumin julkaisun yhteyteen riittää ainakin niitä haastatteluita eri medioissa. Mutta muuten voisivat ehkä tuolloin myös ehtiä vaikka suunnittelemaan sitä mahdollisesti jossain kohtaa tulevaisuudessa tapahtuvaa seuraavaa ulkomaan kiertuetta!
Veikkaan myös että aika paljon tuosta kuukaudesta käytetään levypromoon eri tavoilla. Esim BC:llä on ollut nyt levyn jälkeen 3 viikkoa pelkkää levypromoa ilman yhtäkään varsinaista keikkaa, kiertue alkaa vasta tänään. Ne kolme viikkoa saatiin kyllä täytettyä kaikenlaisilla haastatteluissa juoksemisilla ja medioissa pyörimisillä.
K:n toukokuun voisin hyvinkin nähdä menevän esim Böle -> levypromoviikko -> viisuviikko (joko lisää promoa, tai K pysyy poissa kuvioista jos hän haluaakin erottaa artisti-imagoaan viisumaailmasta) ->levypromoviikko -> viikon hengähdystauko ja keikat alkaa. Siinä se kuukausi jo onkin.
Öitä kaikille! 33 päivää jäljellä pina-colada-beachparty-mikäliejuttuun, ketjun mukaan ehkä salainen levykuuntelujippo somettajille, mikä on joka tapauksessa seuraava varmistettu päivämäärä jolloin varmasti nähdään taas K. :)
Ja ai niin, huomenna Harmaa rinne-mahis! Sormet ristiin! :D
Noni. Kuumaa julkaisi uuden biisin. Kärtsä-universumissa yhä hiljaista. Härtsäkin yhä hiljaa vaikka tuliterät kynnet laitettu. Emossa spekuiltiin et H olis Pariisissa stoorien perusteella. Mut ehkei kuitenkaan
Win95man hauska promojuttu, munanmetsästystä ympäri Eurooppaa: https://www.instagram.com/p/C4zq8tZNEfA/
Oon huomannu et youtubessa kärtsän tilaajamäärät on ollu kokoajan nousussa. Oon ottanut tavaks tsekata vähintään kerran viikossa.
erikalla useita ig-stooreja keikoilta, ruoskastakin useampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri Soundista että Vantaalle tulee uusi k-18 festari nimeltä Vauhti Kiihtyy. Sen päivämäärrä, 9-10.8, on viikonloppu joka on K:lla vielä avoin kalenterissa, ja artikkelin mukaan kolme artistia on vielä julkaisematta:
https://www.soundi.fi/uutiset/uusi-musiikkifestivaali-vantaalle-vauhti-…
Veikkaan K:ta tuonne.
Kaaoszinessä oli vähän pidempi artikkeli.
"Festivaalin pääesiintyjä ja kaksi muuta esiintyjää julkistetaan kesän alussa"
"Erityisen iloinen olen artistikattauksestamme, siellä on jokaiselle jotain. Ja pääesiintyjämme ovat ihan kotimaan kärkikastia."
Hmmm hmm hmm... eihän se varmaa ole, mutta onhan se tuommoiselle debyyttinsä tekevälle festarille hyödyksi kiinnittää jokin oman kaupungin julkkis starttaamaan hommaa jos vaan mahdollista.
K ei varmaan voi julkaista kesän keikkalistaa ennen kuin kaikki kesän festarit joissa se on on julkaisseet omat juttunsa. Tai kai se voi laitta TBA niille viikonlopuille, mutta ei niitä festareita niin paljon ole etteikö ihmiset osaa katsoa mikä festari on just silloin johon on vielä julkaisemattomia nimiä.
"K ei varmaan voi julkaista kesän keikkalistaa ennen kuin kaikki kesän festarit joissa se on on julkaisseet omat juttunsa. Tai kai se voi laitta TBA niille viikonlopuille, mutta ei niitä festareita niin paljon ole etteikö ihmiset osaa katsoa mikä festari on just silloin johon on vielä julkaisemattomia nimiä."
Voihan siihen laittaa että "lisää keikkoja tulossa" tj. Mutta Suomessa ainakin on ihan tavallista että artistit julkaisee seuraavan vuodenajan kiertueaikataulun vasta ihan viimeisinä viikkoina, niin en usko että se on tulossa ihan pian. Ehkä vasta Bölen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri Soundista että Vantaalle tulee uusi k-18 festari nimeltä Vauhti Kiihtyy. Sen päivämäärrä, 9-10.8, on viikonloppu joka on K:lla vielä avoin kalenterissa, ja artikkelin mukaan kolme artistia on vielä julkaisematta:
https://www.soundi.fi/uutiset/uusi-musiikkifestivaali-vantaalle-vauhti-…
Veikkaan K:ta tuonne.
Sopisi kyllä niin kuin nenä päähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin sinne Böle-kuvaukseen lisättiin se kohta että toukokuun ainoa oma keikka sekä suomeksi että enkuksi niin ajattelin että siihen tietty on laitettu muutaman viikon klubikeikkarundi ennen festareita, ehkä osin ulkomaillakin. Mutta nyt kun ei voi olla tuo niin en kyllä tiedä.
Voisiko K tehdä vaikka mv:n jollekin levyn biisille, joka on fanien keskuudessa tykätty? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko K tehdä vaikka mv:n jollekin levyn biisille, joka on fanien keskuudessa tykätty? :D
Mä kyl uskon että levyn jälkeen tulee kans joku uus mv! Joko fanien suosikista tai K:n suosikista johon sillä on joku visio. Jos aattelee että Bölen jälkeen Ruoskan mv kuvauksista on jo melkein 5 kuukautta...
Äh, Suomipopilta on tulossa suora lähetys Harmaa Rinteestä, mutta vasta huomenna. Eli jos K käy siellä tänään niin ei varmaan osu kohdille.
Vierailija kirjoitti:
Äh, Suomipopilta on tulossa suora lähetys Harmaa Rinteestä, mutta vasta huomenna. Eli jos K käy siellä tänään niin ei varmaan osu kohdille.
Kuumaa esiintyy huomenna, niin veikkaan että heidän takia Suomipop on siellä juuri silloin.
(Ei ole muuten tullut pojilta vieläkään sitä virallista levyn ilmoitusta somessa, vaikka uusi biisi on nyt pihalla. Tosin sanoivat juuri pitävänsä IG-liven iltapäivällä, ehkä se tulee siellä.)
Mä näin lopun Kuumaan ig-livestä, mutta ei siinä ainakaan tullut mitään virallista levyn ilmoitusta.
Harmaassa Rinteessä Anssi Kela aloittanut, sen jälkeen sit Tomppa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin lopun Kuumaan ig-livestä, mutta ei siinä ainakaan tullut mitään virallista levyn ilmoitusta.
Harmi ettei taida moisessa tapahtumassa olla ketään, jolta voisi edes toivoa liveä. 😄 Mielelläni katsoisin Tommynkin keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mitenköhän kauan he aikovat sitä päntätä, kun levyn tulosta on jo kerran kerrottu jo radiossa ja keikkapromoottorin ilmoituksessa...toisin kuin K jonka levyn tulosta ei ole kai edes kerrottu missään mitään muuten kuin K:n maininta asiasta Suomipopissa viime vuoden puolella.
Kaaoszinessä oli vähän pidempi artikkeli.
"Festivaalin pääesiintyjä ja kaksi muuta esiintyjää julkistetaan kesän alussa"
"Erityisen iloinen olen artistikattauksestamme, siellä on jokaiselle jotain. Ja pääesiintyjämme ovat ihan kotimaan kärkikastia."
Hmmm hmm hmm... eihän se varmaa ole, mutta onhan se tuommoiselle debyyttinsä tekevälle festarille hyödyksi kiinnittää jokin oman kaupungin julkkis starttaamaan hommaa jos vaan mahdollista.