Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
15541/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUTTA STOORIA Kärtsältä!

Uudet kengät, Pirkka-kengät (kaupallinen yhteistyö) :D

Vierailija
15542/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpussa jo spekuloidaan et onko nyt Kärtsän punainen aikakausi alkamassa tämän myötä

https://www.tumblr.com/wednesdayday/745281899139874816/new-red-era

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15543/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumpussa jo spekuloidaan et onko nyt Kärtsän punainen aikakausi alkamassa tämän myötä

https://www.tumblr.com/wednesdayday/745281899139874816/new-red-era

Oih, se olisikin. Punainen sopii K:lle tosi hyvin. Toisaalta punainen taitaa olla ennemminkin Pirkan brändiväri tossa yhteydessä. 

Vierailija
15544/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UUTTA STOORIA Kärtsältä!

Mä en meinaa kestää näitä random mainosdiilejä, mutta jos se on ainoa tapa saada K someen silloin tällöin niin silloin on kestettävä munkin. xD Muistan että joku muuten aavisteli että tällainen mainosyhteistyö olisi tulossa koska K:lla oli joku pirkka-paita päällä jokunen viikko sitten.

Vierailija
15545/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa ei näemmä taaskaan promoa. Tais 1-2 stooria olla, siinä kaikki.

Silti, uutta biisiä kuunneltu jo melkein 350K kertaa Spotifyssa ja on nyt ykkösenä hänen Popular-listauksessa.

Vierailija
15546/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emolla huomasin, että B oli jossain haastiksessa puhunut mahdollisesta yhteisbiisistä K:n kanssa, että voisi olla mahdollinen. Mitä ajatuksia? Itse vähän epäilevästi suhtaudun ja olisiko aika jo ajanut ohi. Molemmat tekee nyt omia juttujaan ja viisut pikku hiljaa unohdettu. Mieluummin ottaisin sen kv artistin, jonka kanssa yhteisbiisi oli allekirjoitusta vailla, se toisi K:lle enemmän uutta näkyvyyttä. JO yhteisbiisi ei tuo K:lle uusia kuuntelijoita, vaikka heidän kemiastaan pidänkin.

Henkilökohtaisesti mulle merkkaa yhteisbiiseissä tasan yks juttu: onko biisi niin hyvä että kuuntelisin sitä vaikken tietäisi ketkä sinä on artisteina. Ruoska on hyvä esimerkki, pyörittelin silmiäni sille että miksi nyt jonkun Erikan kanssa väännetään väkisin jotain biisiä (Erikan oma musatyyli ei ole sellaista mitä kuuntelen) mutta lopputuloshan oli mahtava. Muut K:n viime vuoden yhteisbiisit on pudonneet pois kuuntelusta paljon nopeammin (Ela-yhteisbiisi pyöri listoillani pisimpään) vaikka artistit oli paljon E:tä nimekkäämpiä. Muutenkaan en tykkää ajatuksesta että yhteisbiisejä tehdään näkyvyyden saamiseksi (vaikka niin usein tehdäänkin) vaan oikeasti sen musan pitäisi olla lähtökohta. 

Itseäni vähän hymyilyttää kun olein että Erika-yhteisbiisi tulisi olemaan joku täysin hutaisten ja vääntämällä väännetty tekele viisukeväältä, ja sitten se osoittautuikin yhdeksi parhaimmaksi K:n tuotannosta, ja että K tiimeineen oli työstänyt sen suurilta osin jo ennen viime vuoden UMK:ta. Sanani sain syödä.

Vierailija
15547/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emolla huomasin, että B oli jossain haastiksessa puhunut mahdollisesta yhteisbiisistä K:n kanssa, että voisi olla mahdollinen. Mitä ajatuksia? Itse vähän epäilevästi suhtaudun ja olisiko aika jo ajanut ohi. Molemmat tekee nyt omia juttujaan ja viisut pikku hiljaa unohdettu. Mieluummin ottaisin sen kv artistin, jonka kanssa yhteisbiisi oli allekirjoitusta vailla, se toisi K:lle enemmän uutta näkyvyyttä. JO yhteisbiisi ei tuo K:lle uusia kuuntelijoita, vaikka heidän kemiastaan pidänkin.

Itse olen raskaamman musiikin ystävä, eli lähinnä rockia ja metallia kuuntelen. Siksi olen itsekin vähän yllättynyt, että itse asiassa tykästyin näinkin kovasti tähän Kärtsän musiikkiin, vaikka en ole aikaisemmin yleensä räpistä pitänyt. Kaveriksi Kärtsälle yhteisbiisiin toivoisin siten mieluiten jotain rock- tai metallihenkistä. Ruoska on kuitenkin minusta hyvä ja itse asiassa pidän myös Toiset samanlaiset -biisistä. Vähiten mieluisa on Auto jää, mutta myöskään ICIP ei oikeastaan kuulu lemppareihini, mutta sen musiikkivideo on kyllä hyvä. Yhteisbiisi JO:n kanssa voisi kuitenkin onnistuessaan olla ihan mielenkiintoinen, kyseessä kuitenkin jonkun sortin rockbändi, vaikka se aika semmoista pehmeänpuoleista onkin. Mieluiten sloveeni/suomi -kielinen, erottuisi kivasti massasta.

Vierailija
15548/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UUTTA STOORIA Kärtsältä!

Olisikohan tämä se toinen juttu johon K:lla oli kuvaukset pari viikkoa sitten... tosin siitä emme tiedä mitään muuta kuin että se oli sanomatalolla, emmekä muutenkaan tietäisi ellei K olisi itse maininnut asiasta ohimennen. Sillähän on voinut olla vaikka mitä kuvauksia viime aikoina.

Vierailija
15549/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eerob tainnut olla Pirkka-hommassa mukana, kun postasi myös stooriinsa.

Vierailija
15550/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen raskaamman musiikin ystävä, eli lähinnä rockia ja metallia kuuntelen. Siksi olen itsekin vähän yllättynyt, että itse asiassa tykästyin näinkin kovasti tähän Kärtsän musiikkiin, vaikka en ole aikaisemmin yleensä räpistä pitänyt. Kaveriksi Kärtsälle yhteisbiisiin toivoisin siten mieluiten jotain rock- tai metallihenkistä. Ruoska on kuitenkin minusta hyvä ja itse asiassa pidän myös Toiset samanlaiset -biisistä. Vähiten mieluisa on Auto jää, mutta myöskään ICIP ei oikeastaan kuulu lemppareihini, mutta sen musiikkivideo on kyllä hyvä. Yhteisbiisi JO:n kanssa voisi kuitenkin onnistuessaan olla ihan mielenkiintoinen, kyseessä kuitenkin jonkun sortin rockbändi, vaikka se aika semmoista pehmeänpuoleista onkin. Mieluiten sloveeni/suomi -kielinen, erottuisi kivasti massasta.

Toinen hieman raskaamman musiikin ystävä ilmoittautuu. Vaikka olen melko kaikkiruokainen normikuuntelussa niin liki kaikki tehokuunteluun päätyvät kappaleet ja artistit ovat jollain tavoin raskaampaan suuntaan kallellaan, ei välttämättä mitään varsinaista heviä, mutta erilaista särmikkyyttä ja "maustetta" löytyy. Ja juuri siksi tykästyin myös Kärtsän musiikkiin, sen "mausteisuuden" takia, vaikka en normi-räpistä niinkään välitä. (Olen myös yksi niitä kesän Auto Jää ja ICIP-dissaajia xD)

Vierailija
15551/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eerob tainnut olla Pirkka-hommassa mukana, kun postasi myös stooriinsa.

Ahaa, olisikohan tämä sit kuvattu samalla sessiolla kuin oddlygoods-jutut? Katoin että meikit ja hiukset oli aika samannäköiset, eli vaatteet vaan vaihdettu.

Vierailija
15552/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-tennarit on loppuunmyyty verkkokaupasta jo: https://www.k-citymarket.fi/tuote/pirkka-tennarit-6438544093495-y

Vierailija
15553/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä mutta ei täysin: kun K mainitsi jossain vaiheessa että Aasian markkinat kiinnostelee, niin olen huomannut että Blind Channel on lähtenyt tällä uusimmalla levyllään koettelemaan Japanin markkinoita. Heillä ei ole keikkoja buukattuna sinnepäin vielä, mutta seuraan blind_channel_news nimistä ig-tiliä, ja siellä on ollut parin viime  viikon aikana tusinoittain stooreja uuden levyn arvosteluisa japanilaisissa medioissa, kuvia levykaupoista heidän mainosständeistä, ja screenshotteja heidän biisien pääsystä eri paikallisille soittolistoille ja radiokanaville. En osaa arvioida minkä mittasuhteen juttuja nämä ovat verrattuna muihin muusikoihin, mutta sinne on selkeästi laitettu mainosrahoja.

Pointti tässä huomiossa oli että näköjään niille markkinoille on jonkin sortin markkinointireitit avoinna myös suomalaisartisteille, niin en näe mitenkän hulluna ajatuksena jos K haluaisi lähteä kokeilemaan jotain samantyyppistä siinne päin maailmaa tulevaisuudessa. Ei varmaan vielä tällä tulevalla levyllä kun tuommoiset Euroopan ulkopuoliset jutut taitaa vaatia aika pitkän aikajanan jäårjestelyt ja yhteydenotot, mutta tulevaisuudessa.

Vierailija
15554/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa murunen joka saadaan tälle viikole on pirkkatennarit niin olkoon niin. Sometuskuivuuden aikana ei voi valittaa pisaroista.

Vierailija
15555/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan uusimmassa stoorissa on keikkamainos tälle viikolle ja tekstinä "ruoskat esiin". Keikat on Ke Rukalla ja To Levillä. Pienoinen ajatus tuli että voisikohan K näkyä jommalla kummalla Erikan keikoista Ruoska-yhteisesityksessä. Varsinkin JOS (iso jos) K menisi myös perjantaina käymään Harmaa Rinteessä samalla reissulla. Esim Erikan keikalle Rukalla keskivikkona, hiihtovälipäivä, sitten Harmaa Rinne Rukalla perjantaina? :)

Vierailija
15556/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan uusimmassa stoorissa on keikkamainos tälle viikolle ja tekstinä "ruoskat esiin". Keikat on Ke Rukalla ja To Levillä. Pienoinen ajatus tuli että voisikohan K näkyä jommalla kummalla Erikan keikoista Ruoska-yhteisesityksessä. Varsinkin JOS (iso jos) K menisi myös perjantaina käymään Harmaa Rinteessä samalla reissulla. Esim Erikan keikalle Rukalla keskivikkona, hiihtovälipäivä, sitten Harmaa Rinne Rukalla perjantaina? :)

Eli pari mahdollista K-näkymistä lavalla tällä viikolla. :D Ja miten edellisestä (Tallinna) on jo melkein kaksi viikkoa??

Vierailija
15557/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, jos levy tulee ulos ennen Böle keikkaa, niin tulisiko se perjantaina päivää ennen keikkaa (3.5) vai perjantaina vikko ennen keikkaa (26.4)?

Vierailija
15558/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, jos levy tulee ulos ennen Böle keikkaa, niin tulisiko se perjantaina päivää ennen keikkaa (3.5) vai perjantaina vikko ennen keikkaa (26.4)?

Päivä ennen on aivan liian vähän aikaa että porukat ehtisi opettelemaan uusien laulujen sanoja keikalle, ja kyllähän tuommoisessa isommassa jipossa on kivempi jos edes osa yleisöä osaa laulaa mukana kriittisissä kohdissa. Jos kysessä olisi vain yksi uusi biisi niin silloin riittäisi, mutta n. 6 uutta kappaletta. Siksi sanon viikko ennen. Vähintään.

Vierailija
15559/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä melkein lähtisin veikkaileen tuota 26.4. Ehtisi porukka hiukan ottaa uutta haltuun Böleen mennessä. 

Vierailija
15560/20844 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä ennen on aivan liian vähän aikaa että porukat ehtisi opettelemaan uusien laulujen sanoja keikalle, ja kyllähän tuommoisessa isommassa jipossa on kivempi jos edes osa yleisöä osaa laulaa mukana kriittisissä kohdissa. Jos kysessä olisi vain yksi uusi biisi niin silloin riittäisi, mutta n. 6 uutta kappaletta. Siksi sanon viikko ennen. Vähintään.

Olettaen siis että levy saadaan sen verran ajoissa valmiiksi että tuollaiseen on valinnanvaraa. Jos viimeistelyt venyy sen verran myöhään että päivää ennen on ainoa mahdollisuus julkaisemiseen, niin silloin se menee niin. Mutta muuten en näe sitä mitenkään parempana vaihtoehtona K:n tai fanien kannalta.