Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Onko Wiwibloggs tai muut viisufanisivustot vielä mitenkään huomioineet Ruoskaa? Luulis että kahden viisufanien suosikin yhteisbiisi oli uutisarvoinen tapahtuma 🤔
Ne julkaistaan aina vähän viiveellä ja usein koontina. Joskus jopa koko viikon julkaisut samassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä lavastuskaan ei pysty peittämään Ruoskan heikkouksia. Onko levy-yhtiö pakottanut Käärijän tuohon yhteistyöhön?
Ööö, tää on täysin Käärijän tiimin tekemä biisi johon ovat pyytäneet Erikan mukaan
Eikös juurikin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä lavastuskaan ei pysty peittämään Ruoskan heikkouksia. Onko levy-yhtiö pakottanut Käärijän tuohon yhteistyöhön?
Ööö, tää on täysin Käärijän tiimin tekemä biisi johon ovat pyytäneet Erikan mukaan
Eikös juurikin toisinpäin.
Ei.
Onneksi Ruoskaa ei oo pakko kuunnella jos ei biisistä tykkää. 😀 Ellei sit halua ruoskia itseään.
Kärtsä ja Erika muuten sanoivat livessä molemmat että tykkäävät kun ihmiset vihaavat.
Kirjoittajat Allu, Jere, Kiro, Jukka ja Sonny, tuottajat Allu ja Kiro. Lähde Spotify. Eli biisin takana on täysin K:n oma vakkariporukka, ei ole edes yhteisesti kehitelty Erikan porukoiden kanssa. :D
Tykkään kyllä näistä eriävistä mielipiteistä! Jokaisen K:n julkaisun kohdalla on käynyt näin, joten en ole yllättynyt 🤣 kuunnelkoon ken tykkää! Ja minulle fanina kyllä se visuaalinen puolikin on tärkeää, joten odotan sekä mv:tä että huomista liveä innolla
Pettymys taitaa olla kova niille jotka toivoi että Kärppy floppaa tän biisin myötä tai että se on jotain iskelmää tms 😂
Näin ei käynyt, vaan biisi on jo nyt suuresti fanien rakastama, some-kommenttien perusteella.
Tän tilin mukaan biisi on myös Ruotsissa jollain listalla jo. Ja Turkissa https://x.com/kaarijacharts
Melodiahan on erittäin yksinkertainen. Sanat oppii kahdella kuuntelukerralla. Loppu on sitten mekaanista mäiskettä.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys taitaa olla kova niille jotka toivoi että Kärppy floppaa tän biisin myötä tai että se on jotain iskelmää tms 😂
Näin ei käynyt, vaan biisi on jo nyt suuresti fanien rakastama, some-kommenttien perusteella.
Tän tilin mukaan biisi on myös Ruotsissa jollain listalla jo. Ja Turkissa https://x.com/kaarijacharts
Joo, Turkin iTunesin sijalla 174 😂 Ruotsissa sijalla 94. Tästä lähtee nousu!
Tää on niin mun tyyppistä musaa, mahtava että Suomessa jotkut tekee tällaista. Taitaa olla 9/10 multa. CCC+HHH+Ruoska on nyt mun top 3, ja näistä päätellen levystä on tulossa huikea kun kaikissa on ollut samat tyypit mukana teossa! (Ei Kiroa HHH:ssa, Ei Jukkaa CCC:ssä muistaakseni)
Vierailija kirjoitti:
Kappalehan sopii erittäin hyvin juurikin kertakäyttö kulutukseen tottuneelle kuten Kiinassa tuotettu halpavaatebiletoppi. Hetken hauska jonka voi sitten heittää roskiin ja hankkia taas uutta.
Ja halpavaatebiletopit myy hyvin.
Joku kommentoi biisiä osuvasti, että kuin höyryjuna, josta on menny jarrujärjestelmä rikki alamäessä. Tasapaksu pötkö.
Samaa mieltä, ei syvyyttä eikä ulottuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin mun tyyppistä musaa, mahtava että Suomessa jotkut tekee tällaista. Taitaa olla 9/10 multa. CCC+HHH+Ruoska on nyt mun top 3, ja näistä päätellen levystä on tulossa huikea kun kaikissa on ollut samat tyypit mukana teossa! (Ei Kiroa HHH:ssa, Ei Jukkaa CCC:ssä muistaakseni)
No ei kovin laaja toi musiikkimaku sulla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Turkin iTunesin sijalla 174 😂 Ruotsissa sijalla 94. Tästä lähtee nousu!
Hieno homma täysin suomenkieliselle biisille!
Ei oo muuten yhtään enkkua mukana, kuten esim ICIPissä. Itselleni oli yllätys että Ruoska (hetkellisesti?) pääsi jo muutaman muunkin maan listoille. HHH tästä jo antoi hieman osviittaa. Ulkomailla core fandom kuuntelee kyllä sujuvasti suomeksi muitakin kuin ccc:n mutta listoille ei taida olla asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lavastus? Musavideo ei ole ulkona vielä. Oletko oikeasti kuunnellut biisin kokonaan? Eilisessä livessä K sanoi, että HÄN ITSE on pyytänyt Erikaa mukaan.
Lavastusta ovat vaatteet, meikit, kampaukset jne jne.
Ite en ole tykännyt just noista yhtään tän biisin kohdalla, eli rakastuin nyt Ruoskaan niistä huolimatta ihan biisin omilla meriiteillä, en promolookin siivittämänä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kovin laaja toi musiikkimaku sulla 😅
Öö tää on siis K:n tuotannosta mulle top 3. En ylläpidä mitään yleistä artistien välistä top listaa mun päässä. Mutta jos nämä olisi mun kaikista biiseistä ikinä maailmassa top 3 olisiko se sun elämältä jotenkin pois, tai huonompaa kuin se että jonkun top 3 on pelkkää Taylor Swiftiä tai BTS:ää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lavastus? Musavideo ei ole ulkona vielä. Oletko oikeasti kuunnellut biisin kokonaan? Eilisessä livessä K sanoi, että HÄN ITSE on pyytänyt Erikaa mukaan.
Lavastusta ovat vaatteet, meikit, kampaukset jne jne.
Ite en ole tykännyt just noista yhtään tän biisin kohdalla, eli rakastuin nyt Ruoskaan niistä huolimatta ihan biisin omilla meriiteillä, en promolookin siivittämänä. :)
Hauska miten erilaisia näkemyksiä! Itselleni esim. Icip mv on rakas, ja se pyörii päässäni kun kuulen biisin! 💚
Eipä taida löytyä toista biisiä jossa mainitaan Kari-Pekka (Kyrö), hemo(hes), Justin Bieber, Kinderit, Riesen.. ja vaikkapa se kiipeli. Hauskoja viittauksia, ja kielenkäyttöä.
Ulottuvuuksien löytäminen riippuu kuulijasta. Itse löydän niitä paljonkin, ja sanat erityisesti ovat näppärät ja monitulkintaisetkin. Genrejä yhdistellään sujuvasti ja biisi toimii mun korvaan erittäin hyvin. Viime vuonna viisujen myötä löysin Kärtsän, ja hän on yhä ainoa räppäri jota jaksan kuunnella, just siksi ettei hän tee mitään geneeristä perusräppiä, vaan omanlaistaan musiikkia.
Käärijällä on niin kauniit jalat 🔥🔥
Juuri näin. Suurin osa kuuntelee biisin Spotifysta, eikä siinä ole mitään visuaalista mukana. Promokuvat somessa on ihan normaali tapa. Musiikkivideo julkaistaan myöhemmin, mutta ei silläkään mitään peitetä. Erikoista kommenttia tosiaan.