Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
1401/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen palstan mukaan K on eilen spiikissä myöntänyt lukevansa ainakin Jodelia ja Twitteriä ja lisännyt perään, että eihän se nyt fiksua ole. Ilmeisesti yrittänyt vähän herätellä sen suhteen, mitä kaikkea puhutaan ja miten.

Vierailija
1402/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen palstan mukaan K on eilen spiikissä myöntänyt lukevansa ainakin Jodelia ja Twitteriä ja lisännyt perään, että eihän se nyt fiksua ole. Ilmeisesti yrittänyt vähän herätellä sen suhteen, mitä kaikkea puhutaan ja miten.

Miten se ehtii niin rajoitetulla puhelinajallaan? Joku Jesse voisi kyllä komentaa pois varsinkin sieltä Twitteristä. Ihan loputon suo. Jodelista en itse ole oikein edes kärryllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä... Jos minusta kirjoitettaisiin niin kuin näillä palstoilla kirjoitetaan K:sta... En tiedä mitä tekisin, mutta ainakin ahdistuisin pahasti :O

Vierailija
1404/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ehtii niin rajoitetulla puhelinajallaan? Joku Jesse voisi kyllä komentaa pois varsinkin sieltä Twitteristä. Ihan loputon suo. Jodelista en itse ole oikein edes kärryllä.

Minä käyn aina kurkkimassa jodelia. Siellä K:n kanavalla vaikuttaa olevan vain faneja, mutta voi olla että jossain muilla kanavilla, joista en tiedä on niitä "cooleja, jotka ovat valtavirtaa vastaan" jotka vihaavat K:ta...

Vierailija
1405/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä video Kalajoen ilotulituksesta. Ei sinäänsä liity mitenkään ketjuun kuin että ei mikään ihme että on tehny mieli ottaa kaverista kiinni tuota katsellessa.

Vierailija
1406/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä video Kalajoen ilotulituksesta. Ei sinäänsä liity mitenkään ketjuun kuin että ei mikään ihme että on tehny mieli ottaa kaverista kiinni tuota katsellessa.

Mulla menee kylmät väreet tän katsomisesta.

Vierailija
1407/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös sitä mieltä, että kannattaisi pysyä kokonaan pois lukemasta anonyymejä kirjoituksia itsestään, mutta arvostan, että K tuo tämän suoraan ilmi. Ehkä antaa ajattelun aihetta. Kuten kuittaamalla myös siitä koirakohusta eilen ja aiemmin pitämällä sen f uck media spiikin.

Vierailija
1408/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bigsummerfest.kz insta-stooreissa tosi paljon Tommya nyt. Hyvä meno!

Vierailija
1409/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bigsummerfest.kz insta-stooreissa tosi paljon Tommya nyt. Hyvä meno!

Hyvä tavaton, on kyllä selvää, kuka on ollut se illan pääesiintyjä. Mun on kyllä päästävä joskus Tommyn keikalle.

Arvostin myös sitä kuvakulmaa, jossa kameraa laskettiin vaan alemmas kun häntä kuvattiin lähietäisyydeltä sen hameen kanssa.

Vierailija
1410/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaa sittenhän se putkahti se mainos siitä kävelystä kuin tilauksesta. Mikke hyvin hoitaa tän ketjun seuraamisen. 😅

Vierailija
1411/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaaa sittenhän se putkahti se mainos siitä kävelystä kuin tilauksesta. Mikke hyvin hoitaa tän ketjun seuraamisen. 😅

"Käärijäkin kävelee." Kiitos, Mikke!

Vierailija
1412/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalajoen söpöjä kuvia:

https://twitter.com/siitviis/status/1695694882059202626

https://twitter.com/koppitules/status/1695693512056934523

Nää menee taas yli mun aivojen käsittelykyvyn. Cuteness overload.

Vierailija
1413/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin twitteristä koskien kävelyä.

https://twitter.com/niinisto/status/1695699314679373874

Vierailija
1414/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mikke-rontti (?) 

Onko täältä kukaan menossa? Varmaans iitä joku uutinenkin tulee... Harmi vaan MTV:lle ja HS:lle, että vaikuttaa positiiviselta tempaukselta... Katsotaan löytävätkö jotain kritisoitava K:sta nyt kuitenkin ettei tarvitse liian positiivista artikkelia hänestä kirjoittaa

Vierailija
1415/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa, että minkälaisesta keskustelusta twitteristä ja jodelista K on puhunut? Mietin vaan kun en itse seuraa paitsi tämän palstan linkkien kautta. Että onko meidän palsta yhtään parempi! Ite ajattelen että tämä ketju on ainakin pysynyt aika kivana.

Vierailija
1416/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa, että minkälaisesta keskustelusta twitteristä ja jodelista K on puhunut? Mietin vaan kun en itse seuraa paitsi tämän palstan linkkien kautta. Että onko meidän palsta yhtään parempi! Ite ajattelen että tämä ketju on ainakin pysynyt aika kivana.

Tässä palstassa tuskin on ongelmaa, en usko, että K pahoittaa mielensä hänen hehkutuksesta tai ystävällismielisestä kuolaamisesta. Ilmeisesti kysymys on ollut siitä, miten asiat puhutaan noissa muissa kanavissa ja mitä kaikkea sinne kirjoitetaan, sekä vänkäyksestä siellä. Sen paremmin en myöskään tiedä.

Vierailija
1417/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä palstassa tuskin on ongelmaa, en usko, että K pahoittaa mielensä hänen hehkutuksesta tai ystävällismielisestä kuolaamisesta. Ilmeisesti kysymys on ollut siitä, miten asiat puhutaan noissa muissa kanavissa ja mitä kaikkea sinne kirjoitetaan, sekä vänkäyksestä siellä. Sen paremmin en myöskään tiedä.

Me luemme paljon fanitileiltä ja kanavilta K:sta, mutta onhan esim. twitterissä ne omat L vs. K -vänkääjänsä yms. sakki, jotka puhuvat rumasti K:sta... 

Vierailija
1418/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn uusin tiktok on muuten aika herttanen myös, löytänyt oman poikansa Kalajoelta!

Vierailija
1419/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mikke-rontti (?) 

Onko täältä kukaan menossa? Varmaans iitä joku uutinenkin tulee... Harmi vaan MTV:lle ja HS:lle, että vaikuttaa positiiviselta tempaukselta... Katsotaan löytävätkö jotain kritisoitava K:sta nyt kuitenkin ettei tarvitse liian positiivista artikkelia hänestä kirjoittaa

Ennustan, että ottavat dissauskulmaksi sen miten Kärtsä "pilasi" tapahtuman idean, ts. sinne meni Kärtsä-faneja kuolaamaan eikä innostumaan raikkaasta ulkoilmasta. :P

Vierailija
1420/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kävihän se yksi Twitteriläinen puolustautumassa toisessa ketjussa et "huumoria, huumoria". No, K ei välttämättä myöskään ole tämän huumorin ystävä, jos ottaa asian puheeksi.