Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Toisen palstan mukaan K on eilen spiikissä myöntänyt lukevansa ainakin Jodelia ja Twitteriä ja lisännyt perään, että eihän se nyt fiksua ole. Ilmeisesti yrittänyt vähän herätellä sen suhteen, mitä kaikkea puhutaan ja miten.
Miten se ehtii niin rajoitetulla puhelinajallaan? Joku Jesse voisi kyllä komentaa pois varsinkin sieltä Twitteristä. Ihan loputon suo. Jodelista en itse ole oikein edes kärryllä.
Vierailija kirjoitti:
Toisen palstan mukaan K on eilen spiikissä myöntänyt lukevansa ainakin Jodelia ja Twitteriä ja lisännyt perään, että eihän se nyt fiksua ole. Ilmeisesti yrittänyt vähän herätellä sen suhteen, mitä kaikkea puhutaan ja miten.
Niinpä... Jos minusta kirjoitettaisiin niin kuin näillä palstoilla kirjoitetaan K:sta... En tiedä mitä tekisin, mutta ainakin ahdistuisin pahasti :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ehtii niin rajoitetulla puhelinajallaan? Joku Jesse voisi kyllä komentaa pois varsinkin sieltä Twitteristä. Ihan loputon suo. Jodelista en itse ole oikein edes kärryllä.
Minä käyn aina kurkkimassa jodelia. Siellä K:n kanavalla vaikuttaa olevan vain faneja, mutta voi olla että jossain muilla kanavilla, joista en tiedä on niitä "cooleja, jotka ovat valtavirtaa vastaan" jotka vihaavat K:ta...
Tässä video Kalajoen ilotulituksesta. Ei sinäänsä liity mitenkään ketjuun kuin että ei mikään ihme että on tehny mieli ottaa kaverista kiinni tuota katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä video Kalajoen ilotulituksesta. Ei sinäänsä liity mitenkään ketjuun kuin että ei mikään ihme että on tehny mieli ottaa kaverista kiinni tuota katsellessa.
Mulla menee kylmät väreet tän katsomisesta.
Mä olen myös sitä mieltä, että kannattaisi pysyä kokonaan pois lukemasta anonyymejä kirjoituksia itsestään, mutta arvostan, että K tuo tämän suoraan ilmi. Ehkä antaa ajattelun aihetta. Kuten kuittaamalla myös siitä koirakohusta eilen ja aiemmin pitämällä sen f uck media spiikin.
bigsummerfest.kz insta-stooreissa tosi paljon Tommya nyt. Hyvä meno!
Vierailija kirjoitti:
bigsummerfest.kz insta-stooreissa tosi paljon Tommya nyt. Hyvä meno!
Hyvä tavaton, on kyllä selvää, kuka on ollut se illan pääesiintyjä. Mun on kyllä päästävä joskus Tommyn keikalle.
Arvostin myös sitä kuvakulmaa, jossa kameraa laskettiin vaan alemmas kun häntä kuvattiin lähietäisyydeltä sen hameen kanssa.
Jaaaa sittenhän se putkahti se mainos siitä kävelystä kuin tilauksesta. Mikke hyvin hoitaa tän ketjun seuraamisen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Jaaaa sittenhän se putkahti se mainos siitä kävelystä kuin tilauksesta. Mikke hyvin hoitaa tän ketjun seuraamisen. 😅
"Käärijäkin kävelee." Kiitos, Mikke!
Vierailija kirjoitti:
Kalajoen söpöjä kuvia:
Nää menee taas yli mun aivojen käsittelykyvyn. Cuteness overload.
Presidentin twitteristä koskien kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mikke-rontti (?)
Onko täältä kukaan menossa? Varmaans iitä joku uutinenkin tulee... Harmi vaan MTV:lle ja HS:lle, että vaikuttaa positiiviselta tempaukselta... Katsotaan löytävätkö jotain kritisoitava K:sta nyt kuitenkin ettei tarvitse liian positiivista artikkelia hänestä kirjoittaa
Onko kellään tietoa, että minkälaisesta keskustelusta twitteristä ja jodelista K on puhunut? Mietin vaan kun en itse seuraa paitsi tämän palstan linkkien kautta. Että onko meidän palsta yhtään parempi! Ite ajattelen että tämä ketju on ainakin pysynyt aika kivana.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa, että minkälaisesta keskustelusta twitteristä ja jodelista K on puhunut? Mietin vaan kun en itse seuraa paitsi tämän palstan linkkien kautta. Että onko meidän palsta yhtään parempi! Ite ajattelen että tämä ketju on ainakin pysynyt aika kivana.
Tässä palstassa tuskin on ongelmaa, en usko, että K pahoittaa mielensä hänen hehkutuksesta tai ystävällismielisestä kuolaamisesta. Ilmeisesti kysymys on ollut siitä, miten asiat puhutaan noissa muissa kanavissa ja mitä kaikkea sinne kirjoitetaan, sekä vänkäyksestä siellä. Sen paremmin en myöskään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä palstassa tuskin on ongelmaa, en usko, että K pahoittaa mielensä hänen hehkutuksesta tai ystävällismielisestä kuolaamisesta. Ilmeisesti kysymys on ollut siitä, miten asiat puhutaan noissa muissa kanavissa ja mitä kaikkea sinne kirjoitetaan, sekä vänkäyksestä siellä. Sen paremmin en myöskään tiedä.
Me luemme paljon fanitileiltä ja kanavilta K:sta, mutta onhan esim. twitterissä ne omat L vs. K -vänkääjänsä yms. sakki, jotka puhuvat rumasti K:sta...
Kn uusin tiktok on muuten aika herttanen myös, löytänyt oman poikansa Kalajoelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mikke-rontti (?)
Onko täältä kukaan menossa? Varmaans iitä joku uutinenkin tulee... Harmi vaan MTV:lle ja HS:lle, että vaikuttaa positiiviselta tempaukselta... Katsotaan löytävätkö jotain kritisoitava K:sta nyt kuitenkin ettei tarvitse liian positiivista artikkelia hänestä kirjoittaa
Ennustan, että ottavat dissauskulmaksi sen miten Kärtsä "pilasi" tapahtuman idean, ts. sinne meni Kärtsä-faneja kuolaamaan eikä innostumaan raikkaasta ulkoilmasta. :P
Joo ja kävihän se yksi Twitteriläinen puolustautumassa toisessa ketjussa et "huumoria, huumoria". No, K ei välttämättä myöskään ole tämän huumorin ystävä, jos ottaa asian puheeksi.