Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukan pipolätkätapahtumasta video, jossa K:sta mukana pieni pätkä alkaen noin kohdasta 14.45.
Eli Kärtsä lähtee nyt siis JJn kanssa sinne Sloveniaan 😂
Mä oon töissä, viittiikö joku vähän avata? 😂 Thanks!
Tän kerran jos videon katsominen ei onnistu:
JJ's BBQn Pipolätkävideolla haastattelee Käärijää ja kertoo että JO oli vielä erikseen laittanut hänelle kiitokset niistä moottoritien levähdyspaikalle toimitetuista safkoista, lupasivat tarjota JJlle ruuat jos tulee Sloveniaan. Käärijä sanoo että mennään yhdessä
Erikoista, ettei tieto ollu ehtiny Käärijälle. Eli tais olla ihan
Voi voi, kun sinua taas harmittaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Suloista Kärtsää IG stoorissa😍🥰
Löytyy myös Tumpusta
https://www.tumblr.com/vinthund/741400337493245952/paidatonriehuja-stor…
Ihana Kärtsä isossa hupparissa ja noi käsineet! 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Söpis! Hyvälle mielelle laittoi!
Emoketju taitaa olla taas auki
Plussalta poimittua:
Kärtsä tykännyt Jokrujen postauksesta, jossa juhlistetaan Carpe Diemin vuosipäivää 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Emoketju taitaa olla taas auki
Odotettavissa siis trolli-hyökkäys eli toivottavasti siellä muistetaan ohitella ja pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukan pipolätkätapahtumasta video, jossa K:sta mukana pieni pätkä alkaen noin kohdasta 14.45.
Eli Kärtsä lähtee nyt siis JJn kanssa sinne Sloveniaan 😂
Katotaan lähteekö 🤣🤣 Laitan panokset 100% vaihtoehdolle "ei lähde" 😊
Vierailija kirjoitti:
Paatti on avattu!!
Ihanaa, vähän kireä ilmapiiri oli täällä
Taidan jäädä tänne. Minusta täällä on ollu suurelta osin kivaa keskustelua ja Kärtsä-painotteista.
Vierailija kirjoitti:
Erikan tiktokista tuo.
Vierailija kirjoitti:
Muuten....K+E instatykkäyksistä. Joku vaahtosi, että promo foppaa ja algoritmi poistaa kuvat ihmisten fiideistä. Kuviin on tullut reilusti lisää tykkäyksiä parissa päivässä lisää. Esim ekalla kuvalla on nyt 39 800 tykkäystä eli enemmän kuin kuvalla Elastisen kanssa (39 519).Toisella kuvallakin 28 850. Eivät nämä varmasti ole kaikkein parhaita tykkäyslukemia, mutta niistä ei voi kyllä mitään päätellä. Tykkäyksiin vaikuttaa niin moni asia: julkaisuaika, mitä muuta tapahtuu ihmisten fiideissä yms. Ja oikeasti näillä tykkäyksillä ei kyllä ole mitään vaikutusta siihen, miten joku biisi menestyy. Halusin nyt vielä vaan tuoda esille sen, että ei kannata vetää liian nopeita johtopäätöksiä asioista ja lytätä kaikkea etukäteen.
Krjaus. Kuva Elan kanssa ei ollut yhteisjako, eli siinä ei ollut Elan instafanien tykkäyksiä mukana. Kärika-kuvat on jaettu yhteisesti molempien istaan, ja kun Erikan puolelta on oletettavasti tullut noin 5000-8000 jäljelle jää vain reilut 30t ekalle kuvalle ja 20t tokalle Kärden fanien puolelta. Eli jopa 30-50% vähemmän kuin Ela-yhteisbiisin promoon.
Eli sitä ei nyt pääse pakoon että kuvat ovat K:n fanien puolelta huonoiten tykätyimmät biisipromot, molemmat, vaikka kuinka yrittää vääntää ja toivoa muuta. Mutta se on totta että itse biisin menestyksestä se ei tule kertoman mitään, se kertoo vain että K:n fanit eivät lämmenneet noille kuville.
Screenshotteja Kärpyn tanssahteluista: https://www.tumblr.com/omppupiiras/741401898952851456/cuuuuuute
Vierailija kirjoitti:
Taidan jäädä tänne. Minusta täällä on ollu suurelta osin kivaa keskustelua ja Kärtsä-painotteista.
Minä en voi, ollut hevishippaajana ihan tuskaista, kun pitää varoa, mitä kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi, ollut hevishippaajana ihan tuskaista, kun pitää varoa, mitä kirjoittaa
Juu sama, ahdistava tunnelma täällä, häivyn emolle. Onneksi on molemmille porukoille omat paatit!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku jää, aika moni tainnut vuorokaudessa ottaa loparit 😂
Alkaa olla pienoiset vibat että se Pirunkieli-osio siitä vuodosta ei välttämättä ole totta. Tähän mennessä ei ole mitään viitteitä että K:lla olisi valmisteilla mitään omaa yhteisbiisin ja CCC:n lisäksi, ei harkkoja eikä promoja. Olisi vähän outoa jos K olisi UMK:ssa yhtäkkiä vaan että "ai niin, on mulla tää toinenkin uus biisi josta ei olla mainittu sanaakaan, soitetaan tääkin".