Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Ja tänäänkö olinse Salen kanssa kävely klo. 15 alkaen? 👀
Toivottavasti oli Kalajoella bussi käytössä, aika matka on sieltä Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, mutta eiköhän ole. Toki en tiedä, millä on alunperin laivalta lähtenyt Kokkolaan, koska Kokkola ja Kalajoki sitten taas ovat lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösen laittoivat sitten K ja H meille sunnuntaiks!
https://www.tumblr.com/submariini/726752860145106944/paidatonkiehujaoff…
Toivottavasti se Häärijän teksti siinä instapäivityksessä ei tarkoita sitä, että se ei ole mukana enää syksyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Häärijän teksti siinä instapäivityksessä ei tarkoita sitä, että se ei ole mukana enää syksyllä
Mietin samaa, mutta ehkä toi oli vain ns. kesänlopetuskuva. Paljon tapahtunut tässä lyhyessä ajassa ja ovat kokeneet sen yhdessä kuitekin. Manifestoin Härtsää vihreessä bolerossa ensi kuun puolivälin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, en ajatellut sitä noin.. varmaan kesän lopetuksen kunniaksi ko. Kuva 👀 ja olihan se siellä mv- kuvauksissakin
Mä en yhtään ihmettelisi, vaikka K ja H tekisi ns. pienen mediatempun, että Häärijää ei nyt näkyisi seuraavilla keikoilla ja sitten porukka olettaisi sen lähteneen, mutta musavideon jälkeen tulisikin takaisin uudessa tyylissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, mutta eiköhän ole. Toki en tiedä, millä on alunperin laivalta lähtenyt Kokkolaan, koska Kokkola ja Kalajoki sitten taas ovat lähekkäin.
Kokkolaan tais lentää. Ja eiköhän se bussilla oo liikenteessä lopun reissun. Jos se siis on menossa sinne kävelylle. Onko siitä muuta infoa ollut kuin se yks höpinä jollain keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, en ajatellut sitä noin.. varmaan kesän lopetuksen kunniaksi ko. Kuva 👀 ja olihan se siellä mv- kuvauksissakin
Veikkaan myös, että oli heidän omat Venetsialaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkolaan tais lentää. Ja eiköhän se bussilla oo liikenteessä lopun reissun. Jos se siis on menossa sinne kävelylle. Onko siitä muuta infoa ollut kuin se yks höpinä jollain keikalla?
Itse en ole nähnyt ja ihmettelen tätä, koska luulisi, että edes vähän promotaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! Eilen illalla ei ehtinyt, joten laitetaan aamusta.
K: I was just going to call you!
T: Great minds think alike. What the fuc k is that noice?
K: Fireworks.
T: Fireworks?
K: Yes. It is now firework time here. Sad that you are not seeing them.
T: Well, I can hear. Loud and clear.
K: It's very hard to find your gig videos.
T: Well, your videos didn't even have a voice. But you did look very pretty, so it's okay.
K: Not now. There are other people here.
T: Pretty pretty pretty, sooo pretty.
K: You looked damn good in that skirt.
T: You think so, huh? Wait until you hear what I had underneath.
K: Not now, because -
T: Nothing, Jere. Just bare skin.
K: When are you coming to Finland again?
T: Soon, baby.
Kiitos!! En halua, että nämä minificit häviää, vaikka niistä on joskus toisaalla valitettu ja täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään ihmettelisi, vaikka K ja H tekisi ns. pienen mediatempun, että Häärijää ei nyt näkyisi seuraavilla keikoilla ja sitten porukka olettaisi sen lähteneen, mutta musavideon jälkeen tulisikin takaisin uudessa tyylissään.
En mä tiedä aattelisko ihmiset sen mitenkään lähteneen ku muutenkaan ei kaikilla keikoilla ole. Esim. mä oon ollu kolmella keikalla, eikä se ollut yhdelläkään mukana. 😅 Koen muutenki jääneeni paitsi jostain kun Jessekään ei ole laulanut kertaakaan vaikka yhdellä keikalla se oli mukana järkkäilemässä lavaa. 😓 Noo, parempi tuuri ensi kerralla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kalajoen söpöjä kuvia:
K on vissiin ottanut nyt myös tän lavanreunalla istumisen haltuun, sama oli edellisellä keikalla. Ja voi miten kuumat nuo alemmat kuvat onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalajoen söpöjä kuvia:
Tilava Titanicin ovikin kuvassa, olisi mahtunut koko Jokeritkin sinne seuraksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä aattelisko ihmiset sen mitenkään lähteneen ku muutenkaan ei kaikilla keikoilla ole. Esim. mä oon ollu kolmella keikalla, eikä se ollut yhdelläkään mukana. 😅 Koen muutenki jääneeni paitsi jostain kun Jessekään ei ole laulanut kertaakaan vaikka yhdellä keikalla se oli mukana järkkäilemässä lavaa. 😓 Noo, parempi tuuri ensi kerralla. 😅
Mulla on Jessestä sama kokemus. 😂 Näin sen ennen keikan alkua hääräilemässä pitkin poikin ja kävelemässä festarialueellakin monta kertaa, joten oletin näkeväni hänet myös lavalla. Meillä oli vielä identtiset asut silloin, kummallakin nahkatakki, ccc paita ja harmaat kollarit.
Ihana, että K:lla on niin paljon tukevia ihmisiä mukana :) <3
https://www.tumblr.com/omppupiiras/726787283410452480?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalajoen söpöjä kuvia:
K on vissiin ottanut nyt myös tän lavanreunalla istumisen haltuun, sama oli edellisellä keikalla. Ja voi miten kuumat nuo alemmat kuvat onkaan.
Tuo selkä ja peppu...😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana, että K:lla on niin paljon tukevia ihmisiä mukana :) <3
https://www.tumblr.com/omppupiiras/726787283410452480?source=share
Todella! Heidän crewssa varmaan oikeasti toimii asiat ja varmaan osaavat myös lukea sekä ymmärtää toisiaan, kun tuntevat pidemmältä ajalta. Olisihan tällaiset pitkät bussimatkat keikkabussissa varmaan vähän jopa kiusallisia sellaisten puolituttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalajoen söpöjä kuvia:
Tuo selkä ja peppu...😂
Ja katse alemman linkin ekassa kuvassa.
Tuo viimeinen kuva on kyllä aina ilahduttava yllätys.