Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, puhutaanko kuitenkin Käärijästä? Millaista esitystä odotetta Erikan kanssa ja ilman, oletuksella että vetää pari settiä UMKssa?
Ja tuleeko sitten Emma-gaalassa toinen uus biisi?
Esitykset tulee olemaan täräyttäviä! Toivotaan, että saavat lavasteet, valot, koreografiat kohdalleen myös kameroita varten tuossa isossa hallissa. Iso porukka ulkomaisia faneja katsoo lähetyksen livenä ja paikalle tulee Kärtsän houkuttelemana myös todella paljon ulkkariporukkaa. Klle UMK on hyvä tilaisuus muistuttaa itsestään viisufaneille ja tulee varmasti saamaan nostetta myös Suomessa.
Jos tulee toinen uusi biisi, voiskohan se olla vaan jokunlainen ennakkomaistiainen eli osa mashupia muiden K:n viime vuoden biisien seassa? Ehkä sitten Emman aikaan ulos?
No tämä! Mä luulen että Ylellä halutaan näyttää nyt isosti millainen Käärijän mahdollinen voittajanesitys olis ollut Tampereen viisuissa 😁
olishan se hienoa jos viisufanit olis kauden lopuksi sitä mieltä että UMK oli oikeastaan se varsinainen viisufinaali Malmön sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä mummun tuhmaa ja röökille haisevaa pirinarkkia viitsii enää meidän suloiselle irtonamille parittaa.
Pikku Kärppy tarvitsee suojelevan sylin.
Se Pikku Kärppy haisee muuten sille röökille myös. Ihan vaan mainitakseni.
Pikku Kärppy tuoksuu kukkasille. Kysy vaikka viisu-Williamilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä mummun tuhmaa ja röökille haisevaa pirinarkkia viitsii enää meidän suloiselle irtonamille parittaa.
Pikku Kärppy tarvitsee suojelevan sylin.
Pikku Kärppy tuoksuu kukkasille. Kysy vaikka viisu-Williamilta.
No varmasti sitäkin, en epäile hänen valehdelleen. Mä siis rakastan Kärppyä ja Btä, oli vain muistutus et tota kikkaa ei kannata käyttää 😅
Vierailija kirjoitti:
Turhaan teette gallupeja. Mä ainakin rämpytän sitä vaihtoehtoa vaikka useemman tunnin millä saan teidät lopettaan ton tössykälle shippauksen. Eikö gallupin tulos olekin validi? Samoin alan poisteleen kaikki JO viestit täältä. Painukaa helvettiin.
Sinäkö se välillä poistelet emoketjusta K&B-linkkejä? Jos oot sinä ni sä voit pysyy helvetin kaukana sieltä. Ja se shippaus ei lopu vaik kuinka poistelisit viestejä tai painelisit ties mitä nuolia.
Kärppä haisee hieltä ja paskalta niinkuin raavaan miehen kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan teette gallupeja. Mä ainakin rämpytän sitä vaihtoehtoa vaikka useemman tunnin millä saan teidät lopettaan ton tössykälle shippauksen. Eikö gallupin tulos olekin validi? Samoin alan poisteleen kaikki JO viestit täältä. Painukaa helvettiin.
Sinäkö se välillä poistelet emoketjusta K&B-linkkejä? Jos oot sinä ni sä voit pysyy helvetin kaukana sieltä. Ja se shippaus ei lopu vaik kuinka poistelisit viestejä tai painelisit ties mitä nuolia.
En ole poistellut sieltä, mutta voin tulla poistelemaan kun v***uilet. Kyllä se shippaus loppuu kun pannaan loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi Erika! Miltä Danny muuten haisi?
Kärppä trendaa Tumpussa taas! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs ny luule itsestäsi liikoja. Kyllå me B shippiin kyllästyneet osaamme väistää.
Voi voi tössykkä rakastajilla meni tunteisiin. Mutta yhä olen valmis paineleen peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Erika! Miltä Danny muuten haisi?
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole poistellut sieltä, mutta voin tulla poistelemaan kun v***uilet. Kyllä se shippaus loppuu kun pannaan loppumaan.
No tervemenoa sit tumbbuun, twitteriin ym. Ei oo vauva ainut paikka missä shipataan :D
Vierailija kirjoitti:
Voi voi tössykkä rakastajilla meni tunteisiin. Mutta yhä olen valmis paineleen peukkuja.
Rauhotu, peukut on vaan peukkuja 😂
Mä en kestä tätä trollia joka aikoo saada shippauksen loppumaan :D nämä pikku palstat ovat pisara valtameressä K&B shippauksen kannalta.
T. Koko aamun lukenut ficcejä ja pyörinyt tumpussa
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tätä trollia joka aikoo saada shippauksen loppumaan :D nämä pikku palstat ovat pisara valtameressä K&B shippauksen kannalta.
Luepa tuolta ylhäältä ketjun kuvaus. Voitte viedä shippaushommat sinne teidän uponneeseen laivaanne, tänne niitä ei kaivata. me kuumistellaan täällä Kärppää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuolta ylhäältä ketjun kuvaus. Voitte viedä shippaushommat sinne teidän uponneeseen laivaanne, tänne niitä ei kaivata. me kuumistellaan täällä Kärppää
Kukaan Kärpän kuumistelija tuskin tosissaan yrittäisi ankeuttaa porukkaa yksityishenkilömaininnoilla. Tai jos yrittää, niin sit kannattais miettiä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan Kärpän kuumistelija tuskin tosissaan yrittäisi ankeuttaa porukkaa yksityishenkilömaininnoilla. Tai jos yrittää, niin sit kannattais miettiä hetki.
En maininnut yksityishenkilöä sanallakaan, mistä sä sen tähän vedit mukaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maininnut yksityishenkilöä sanallakaan, mistä sä sen tähän vedit mukaan 🤣
Ei liittynyt nyt tähän varsinaisesti, onpa sulla heikko asenne.
Tössy käytti vaan K:ta hyväkseen ja sai nostetta. Nyt on isommat nimet takana ja Kärppy mennyttä. Ei näytä K:n ammatilliset tekemiset kiinnostavan tössyä yhtään. Aika gold digger meininkiä.