Kimallenauhaa joulukuuseen?
Siitä on aikaa parikymmentä vuotta kun olen koristellut joulukuusta. Huomasin, että ainakaan kuvissa joulukuusissa ei ole enää koristenauhaa. Tiedän kyllä että jokainen saa koristella miten tahtoo mutta havahduin nyt tämmöiseen.
Laitatteko te kuuseen koristenauhaa?
Kommentit (7)
Miehen koira vainoaa niitä niin ei laiteta. Jännä juttu sinällään, ajattelin aina että se on kissat jotka kuusesta koristeet vainoaa, varsinkin nauhat, mutta tuo miehen koira on ihan hulluna nauhoihin. Luulisi että jos kuusessa joku kiinnostaa se on ne koristepallot, mutta ne saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen koira vainoaa niitä niin ei laiteta. Jännä juttu sinällään, ajattelin aina että se on kissat jotka kuusesta koristeet vainoaa, varsinkin nauhat, mutta tuo miehen koira on ihan hulluna nauhoihin. Luulisi että jos kuusessa joku kiinnostaa se on ne koristepallot, mutta ne saa olla rauhassa.
Vai oikein vainoaa. Voi jeesus tätä nykyajan kielenraiskausta.
En, minusta se on jotenkin mauttoman näköinen, överi. Lapsena se oli mun suosikkikoriste😄
Vierailija kirjoitti:
Meidän koiralla on joku ihme fiksaatio talouspaperiin, jos se bongaa vaikka pöydältä arkin niin se nappaa sen ja repii. No, mä ostin meidän kuuseen koristeeksi sellaisia isoja valkoisia joulutähtiä, koiru vissiin luuli että ne on talouspaperia ja yritti nyppäistä yhden oksasta irti maisteltavaksi. Onneks oli kertaluontoinen kokeilu, huomas kai että materiaali ei täsmää ja menetti mielenkiinnon.
Kuuseen tulee joka vuosi ostaa uudet koristeet, sellaiset sekalaiset perinnekuuset on mennyttä maailmaan. Pari vuotta sitten värinä oli ruusukulta, nyt hento lila.
Itsenäisyyspäivänä laitoin sinivalkoiset nauhat joulukuusen ympärille. Muuten en.
Laitan isoja punaisia rusetteja. Nauhat eivät ole makuuni.