Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13261/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älkää huoliko, poistun vauhdilla emolle, kun se aukeaa. 

Sitä kun ei voi tietää aukeaako huomenna, viikon päästå vai never, niin kannattas nyt vaan mennä aiheenmukaiseen ketjuun kun sellainen kerta on. Vai mikä siinä maksaa?

Vierailija
13262/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelette kun täällä ei kaikilla löydy siimaa JO jutuille, vaikka omasta ketjustanne ei löydy siimaa erilaisille teemoille ja on siksi vähän väliä lukossa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä toinen tänne aiemmin kirjoitellut, jota ei tän illan jälkeen enää huvita. Voi hiljentyä ketju aikalailla. 

Vierailija
13264/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelette kun täällä ei kaikilla löydy siimaa JO jutuille, vaikka omasta ketjustanne ei löydy siimaa erilaisille teemoille ja on siksi vähän väliä lukossa 🙄

Sehän lukittuu provoiluista..? 

Vierailija
13265/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko jollain vaikka K&P ficciä heittää kehiin? 

Mä löydän koko ajan uutta tulokulmaa P-visioniin...😶

Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥  kuvan. Ei ees vanha kuva

Saa linkata. 😌

Ääh ööh pphhhhhuuhh🔥🔥kauunis

https://www.instagram.com/reel/C22xUD6tkk0/?igsh=cXNtYWRnZG8wZDdz

Miksi mä en ole ennen huomannut, että Peksi on noin hot?🥵🔥 Saako Kärtsy jotenkin lähellään olleet ihmiset muuttumaan kuumiksi?   

Mulla on joku matalaäänifetissi j

Kärpän ääni on kyllä hot 🥵 samettinen on hyvin kuvailtu. Tuossa uuden biisin teaserissaki se sen lauluosio, jooo sulan 🥵

Vierailija
13266/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Joker Out spämmi Käärijäketjussa on mielestäsi..??

Vierailija
13267/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys se on tämäkin 😂

Vierailija
13268/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun ei voi tietää aukeaako huomenna, viikon päästå vai never, niin kannattas nyt vaan mennä aiheenmukaiseen ketjuun kun sellainen kerta on. Vai mikä siinä maksaa?

Tässähän tämä vika 10 minuuttia menee mukavasti vääntäessä aiheen vierestä. 💚

Vierailija
13269/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyllä toinen tänne aiemmin kirjoitellut, jota ei tän illan jälkeen enää huvita. Voi hiljentyä ketju aikalailla. 

Sama, kirjoitan jatkossa kaikki K jutut emoon

Vierailija
13270/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoroin vieraissa 

Vierailija
13271/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereista puheenollen: Bojan EI ole tykännyt Käärijän ja Erikan suurenmoisista yhteiskuvista ja uutisista, ei myöskään Wiwibloggs.

Nää.molemmat yllättää mua vähän. Ensinnäkin, toi Wiwibloggs William aina hössöttää Erikaa, niin mikä nyt mättää sitten? Ja toisekseen Bojan, joka itse mielellään antaisi sitäkin kuvaa, että ovat artistikollegoja K:n kanssa ei kuitenkaan koskaan tykkää mistään K:n selkeästi artistiuteen liittyvistä julkaisuista. 🤔

William on nyt Norjassa. Ei kerkiä Kärpän perään ny kattella (vaikka se sen suokkarimiehiä onkin) 💚

Tai sitten kumpikin herroista on jättänyt tykkäämättä, koska ei tykkää.

Joo, mäkin luulen että se Erika jota Wivikin (kuuleman mukaan) fanittaa oli vähän eri näköisissä lookeissa liikkeellä silloin Cicciolina-aikoihin kuin nyt tässä. Samoin B tykästyi vähän erilaiseen K:hon. Ei niitä tykkäyksiä säälistä tai velvollisuudentuntesta laiteta.

Vierailija
13272/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään, että kellä on sexyin ääni. Kärppä voittaa ehdottomasti ja seuraava sija menee Janille. Kolmantena Tommy. Pakko se on myöntää, että Peksin ääni on myös tosi hot.  

Vierailija
13273/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Joker Out spämmi Käärijäketjussa on mielestäsi..??

No en tarkoittanut provoilla, olin innoissani uudesta julkaisusta. Hitto mitä porukkaa. 

Vierailija
13274/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin mm kyl ottaa sun duunin hoidettavaks, en käytä liian tiukkaa sihtiä kuumistelussa...Kärtsä ja sen musa ja kaikki manfriendit pääsee mukaan. 😚🤤

T.Annaliisa

Vierailija
13275/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin miettimään, että kellä on sexyin ääni. Kärppä voittaa ehdottomasti ja seuraava sija menee Janille. Kolmantena Tommy. Pakko se on myöntää, että Peksin ääni on myös tosi hot.  

Bojan?

Vierailija
13276/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin mm kyl ottaa sun duunin hoidettavaks, en käytä liian tiukkaa sihtiä kuumistelussa...Kärtsä ja sen musa ja kaikki manfriendit pääsee mukaan. 😚🤤

T.Annaliisa

Muista, ettei ne oo kaikki sallittuja kuitenkaan ilmeisesti. 

Vierailija
13277/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki niin ajatella, että Joksut ei sovi ketjuun. Joku myös selvästi tahallaan yritti provosoida muita. Täällä on ollut viime päivinä tosi kiva tunnelma ja ei kannata antaa parin ilkimyksen viedä fiilistä pois. 

Vierailija
13278/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereista puheenollen: Bojan EI ole tykännyt Käärijän ja Erikan suurenmoisista yhteiskuvista ja uutisista, ei myöskään Wiwibloggs.

Nää.molemmat yllättää mua vähän. Ensinnäkin, toi Wiwibloggs William aina hössöttää Erikaa, niin mikä nyt mättää sitten? Ja toisekseen Bojan, joka itse mielellään antaisi sitäkin kuvaa, että ovat artistikollegoja K:n kanssa ei kuitenkaan koskaan tykkää mistään K:n selkeästi artistiuteen liittyvistä julkaisuista. 🤔

B ei tosiaan ole tykkäillyt K:n musiikkiin liittyvistä postauksista.  No ei taida myöskään tykätä muista K:n uraan liittyvistä palkinnoista tai saavutuksista. Vähän erikoista. 🤔 K tykkää kyllä niistäkin

Vierailija
13279/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on nyt Norjassa. Ei kerkiä Kärpän perään ny kattella (vaikka se sen suokkarimiehiä onkin) 💚

Tai sitten kumpikin herroista on jättänyt tykkäämättä, koska ei tykkää.

Joo, mäkin luule

B tykästyi Jereen. 

Vierailija
13280/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hot äänikirja Kärpän lukemana🥵🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän