Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
12701/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja Windows95miäs tekemässä yhteistyötä.😁

Onko lähdettä? En seuraa kaikkia henkilöitä, olenko missannut jotain? K ja windows95-mies ovat kyllä olleet yhteydessä jo reilun vuoden ja heidän hupaisa energiansa kyllä sopii hyvin yhteen! :D

Vierailija
12702/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannin tämän vuoden euroviisuedustaja Bambie Thug kertoo Eurovision365:n haastattelussa YouTubessä, että Käärijä ja ChaChaCha osoitti hänelle, että vaihtoehtomuusikoidenkin kannattaa hakea euroviisuihin, joten hän keräsi rohkeutensa ja teki sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lähdettä? En seuraa kaikkia henkilöitä, olenko missannut jotain? K ja windows95-mies ovat kyllä olleet yhteydessä jo reilun vuoden ja heidän hupaisa energiansa kyllä sopii hyvin yhteen! :D

Sori, siis toi oli mun omaa kuvitelmaa. Haluaisin että he tekisivät yhteistyötä.

Vierailija
12704/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, siis toi oli mun omaa kuvitelmaa. Haluaisin että he tekisivät yhteistyötä.

Aaa, selvä homma! En kyllä ihmettelisi vaikka tekisivätkin, onhan W95 avannut K:n keikkoja pariinkin otteeseen! 

Vierailija
12705/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku poisti mun viestin, kun kirjoitin, että mun mielestä Käärijän ja Tommyn välissä on poikkeuksellista kemiaa. Sitä on kutkuttavaa katsella. Toivon heiltä lisää yhteistyötä. 

Mä toivon et Käärijä tekisi yhteisen biisin Alessandran kanssa. Oli ihana katsella heidän hullutteluaan. Käärijä sopii aika monen artistin kanssa yhteen. Varmaan poikkeuksellisen sosiaalinen ja hyvän ihmistuntemuksen omaava tyyppi. Hienoa et suomella on näin valovoimainen esiintyjä. 

Vierailija
12706/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku poisti mun viestin, kun kirjoitin, että mun mielestä Käärijän ja Tommyn välissä on poikkeuksellista kemiaa. Sitä on kutkuttavaa katsella. Toivon heiltä lisää yhteistyötä. 

Mä toivon et Käärijä tekisi yhteisen biisin Alessandran kanssa. Oli ihana katsella heidän hullutteluaan. Käärijä sopii aika monen artistin kanssa yhteen. Varmaan poikkeuksellisen sosiaalinen ja hyvän ihmistuntemuksen omaava tyyppi. Hienoa et suomella on näin valovoimainen esiintyjä. 

Samaa mieltä sekä T:N että A:n kohdalla! T:n kanssa K voisi tehdä jonkin hullun rap-kappaleen ja taiteellisen mv:n... A:n kanssa ehkä jokin perinteisempi rap+naisvokalisti -biisi voisi toimia oikein hyvin! Ja heillä mv olisi varmaan jokin hulluuden ja hassuttelun multihuipentuma :D

Vierailija
12707/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alessandra ja Käärijä ovat kyllä ihania yhdessä.

Vierailija
12708/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua poistelija vaivaa. Millä tavoin Tommyn ja Käärijän välinen kemia on sulta pois? Kyllä aikuisen ihmisen täytyy kestää se, että Käärijällä on kemiaa monen ihmisen kanssa. 

Vierailija
12709/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua poistelija vaivaa. Millä tavoin Tommyn ja Käärijän välinen kemia on sulta pois? Kyllä aikuisen ihmisen täytyy kestää se, että Käärijällä on kemiaa monen ihmisen kanssa. 

Jos näin tapahtuu, niin pieni muistus siitä, että Bojanin ja Käärijän shippausketju on muualla. Tässä ketjussa saa fiilistellä Käärijän kaikkia yhteistyö kumppaneita, myös Tommya. 

Vierailija
12710/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, emoketjusta kuulutettiin Aana-Liisoja kuumistelemaan tänne, mutta täälläkin on vain riitelyä ollut! Pitää hoitaa kuumistelut sit itsekseni, hyvää yötä.

Vierailija
12711/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annaliisoja pyydettiin kokoontumaan iltakuumisteluihin. Täsä mää ny ole! 

T. AL Y-P

Vierailija
12712/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alessandra ja Käärijä ovat kyllä ihania yhdessä.

Noloa että Kähmijä lähentelee nuorta naista noin...

Mikä tää "nuorta naista" juttu nyt on. Ihan kuin Käärijä olis joku vanha ukko. Heillä on alle 10 vuotta ikäeroa ja molemmat on aikuisia ihmisiä. Lisäksi ovat ystäviä. En nää tässä minkäänlaista ongelmaa, niin kauan kuin ei asianomaisetkaan näe.

Vierailija
12713/20847 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitko myös täsmentää väitettäsi kähminnästä? Missä olet tällaista todistanut? Mieheltä, joka kysyy aina lupaa koskettamiseen.

Vierailija
12714/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan saadaan lisätietoa ja vahvistusta Kärtsä ja Erika -biisiin. Nyt on kovin hiljaista taas ollut Kärpän suunnalta, saattaa olla että jo lähtenyt Leviltä kotiin.

Vierailija
12715/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan saadaan lisätietoa ja vahvistusta Kärtsä ja Erika -biisiin. Nyt on kovin hiljaista taas ollut Kärpän suunnalta, saattaa olla että jo lähtenyt Leviltä kotiin.

Niinpä... Ei ehkä tällä viikolla tule kun ei ole mitään promoa... Ennen UMK:ta kuitenkin!

Vierailija
12716/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cash jossain Katlan-festareilla ensi kesänä (Unkarissa): https://www.instagram.com/katlanfestival/

Katlan Festival 2024-> JULY 11-14

Vierailija
12717/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Tomppa-aiheinen, virolainen juorulehti uutisoi 25.1.: https://www.ohtuleht.ee/elu/1100054/fotod-tommy-cash-viskas-kohvitopsi-…

Google käännös: Tommy Cash left his coffee cup and rushed to help the star on crutches

Our lovely Uudo Sepp rushed through the slippery streets of Tallinn in the morning, to the program "Breakfast with a Star". Since taxis do not reach the door of the venue, the man had to walk quite a long way while balancing on crutches. Where the trouble is the greatest, the help is the most surprising - musician Tommy Cash, who was enjoying his morning coffee at RØST Bakery, saw the situation and quickly rushed to help us. We are grateful to him from the bottom of our hearts!

Vierailija
12718/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän kallistunut sen teorian puoleen että biisin pääartisti on Erika ja K on fiittaajana, just sen takia että ainoa "kunnon" promo joka on tullut on Erkan ig-feediinsä laittama huulikuva itsestään, joka nyt on ollut siinä vähän aikaa. Mutta ei kai näissä mitään tarkkoja sääntöjä ole, niin meme ja tiedä.

Vierailija
12719/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCC on ylittänyt 125M striimiä Spotifyissa. On se kova saavutus suomenkielisellä biisillä.

Vierailija
12720/20847 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CCC on ylittänyt 125M striimiä Spotifyissa. On se kova saavutus suomenkielisellä biisillä.

On todellakin! Mäkin yhä kuuntelen CCC:tä jos en päivittäin, niin ainakin viikottain, enkä vieläkään oo kyllästynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän