Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Aarnin illan meikkipaletissa ei näytä olevan ainakaan vihreää, joten jos tekee Kärtsän meikit niin käytössä jotkut muut värit tällä kertaa. Toki linnaan tullee muutenkin kevyempi meikki kuin mitä normaalisti käytössä keikoilla ja kuvauksissa.
Tai sit sieltä jäi joku paletti tarkoituksella piiloon. Ne värit yhdistetään Kärtsään kuitenkin samantien, tommosia neutraaleja ei kehenkään.
Miksi juuri tänään oi Pyhä Jeresus laitoit ketjun lukkoon. Anna meidän synnit anteeksi ja avaa se.🙏
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tänään oi Pyhä Jeresus laitoit ketjun lukkoon. Anna meidän synnit anteeksi ja avaa se.🙏
Jos on normilukitus niin pitäisi aueta parissa tunnissa aiempien lukitusten perusteella, mutta saattaa olla pysyvästi lukittu..
Toi ketjun lukitus on kaksjakoinen juttu... koska itse en ainakaan haluais että sinne jää pysyvästi ns. kiellettyjä tai K:ta loukkaavia viestejä, vaan kyllähän sellaiset toivois poistuvan. Mutta sitten jos poistattaa, niin ketju menee lukkoon...
Ja itse en siis poistattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on normilukitus niin pitäisi aueta parissa tunnissa aiempien lukitusten perusteella, mutta saattaa olla pysyvästi lukittu..
Viimeksi taisi mennä pari päivää ennenkuin aukesi, että ei aina mene niin, arkipäivänä vasta aukeaa luulisin, en usko pysyvään lukitukseen tässä kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Aarnin illan meikkipaletissa ei näytä olevan ainakaan vihreää, joten jos tekee Kärtsän meikit niin käytössä jotkut muut värit tällä kertaa. Toki linnaan tullee muutenkin kevyempi meikki kuin mitä normaalisti käytössä keikoilla ja kuvauksissa.
Voisin kuvitella, että se meikki olisi vain mustaa/harmaata. Vähän hillitympi kuin lavalla, mutta sellainen kiva korostus silmille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että se meikki olisi vain mustaa/harmaata. Vähän hillitympi kuin lavalla, mutta sellainen kiva korostus silmille
Smoky eye on kyllä mun ehdoton lemppari Kärtsällä, sopii. 💚
Mikä tää on Yle Areenassa, minkä voi katsoa 17:55 alkaen suorana? Linnan juhlien vieraat saapuvat - katso mieletöntä meininkiä ja haastatteluja. Kesto 1h 15min. Voiks tuolla jo saada Kärtsä-pilkahduksia?
Salen ja Jennin viimeinen itsenäisyyspäivä Linnan isäntinä.😭
Kiva että on pakkasta,lunta ja tyyntä. Illalla ihanasti koko Linna on valaistu sadunomaisesti.
Jos itsenäisyyspäivä olis sattunut esim.kesälle olis juhlat olleet varmaan toisenlaiset tunnelmaltaan.
Kärtsältä päivitys 2 min sitten, Nace tykännyt 😂
Emoketjun lukituksen avausta jo erikseen pyydetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös täällä evakossa jos sallitaan? Päivän aihe on Kärtsä😍
Kullä. Mä kyllä manifestoin myös Joksuilta jonkinlaista Suomeen liittyvää kommenttia :D Saattaa jopa onnistua, jos Boitsu löytää keikalta suomalaisen ja Kärppyhän on kertonut tietysti että tänään on tärkeä päivä.
Hämmästyttävää, ettei B kommentoinut eilisen keikalla mitään, vaikka parvekkeelta roikkui Suomen lippu. Tosin ei tainnut kysellä muutenkaan, mistä kaikkialta ihmiset oli keikalle tulleet, niin ehkä sellainen huomionosoitus olisi ollut vähän liiankin läpinäkyvää jo. :p
Eturivissäkin ollut Suomen lippu, mutta he olivat erittäin väsyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullä. Mä kyllä manifestoin myös Joksuilta jonkinlaista Suomeen liittyvää kommenttia :D Saattaa jopa onnistua, jos Boitsu löytää keikalta suomalaisen ja Kärppyhän on kertonut tietysti että tänään on tärkeä päivä.
Hämmästyttävää, ettei B kommentoinut eilisen keikalla mitään, vaikka parvekkeelta roikkui Suomen lippu. Tosin ei tainnut kysellä muutenkaan, mistä kaikkialta ihmiset oli keikalle tulleet, niin ehkä sellainen huomionosoitus olisi ollut vähän liiankin läpinäkyvää jo. :p
Muutenkin ollut eilen sellainen peruskeikka, ei ole ylimääräisiä höpissyt
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on Yle Areenassa, minkä voi katsoa 17:55 alkaen suorana? Linnan juhlien vieraat saapuvat - katso mieletöntä meininkiä ja haastatteluja. Kesto 1h 15min. Voiks tuolla jo saada Kärtsä-pilkahduksia?
Mua alkoi tämä myös kiinnostamaan. Telkkarista ei tuu, näyttää olevan vaan Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaisia alkaa vissiin olla jo melkein joka keikalla, niin eivät ehkä viitsi joka kerta erikseen huomioida.
K on taas Viron mediassa esillä, tällä kertaa airbnb-kämppä aiheena: https://www.tv3.ee/3-portaal/seltskond/oobi-nagu-staar-kaarija-pakub-vo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerppa on varmaan ihan hiton hermostunut.
Kukahan sille pitää hajuraon tunkijoihin. Linnaan ei voi ottaa frenditurvista.
Itseasiassa turvamies pääsee kyllä ilman kutsuakin, en tiedä tuleeko
Mutta linnassahan on oma turvallisuushenkilöstö. Olisi vähän hassua ottaa omat "taskumatit" mukaan
Ei mitenkään hassua, kyllä osalla julkkiksia ollut omakin turvamies mukana
Ei kyllä oo ollu!
Ja sinä tiedät mistä?
Vierailija kirjoitti:
K on taas Viron mediassa esillä, tällä kertaa airbnb-kämppä aiheena: https://www.tv3.ee/3-portaal/seltskond/oobi-nagu-staar-kaarija-pakub-vo…
Mielestäni on ihana miten K kiinnostaa virossakin... K:n on helppo järkätä sinne suunnalle keikkoja kun on niin lyhyt matka :) Viro on meidän sisaruskansa!
Yksi K:n tanssijoista (Katri) on suomenvirolainen, että sellainenkin yhteys löytyy.
Kättely alkaa seiskalta, veikkaisin jotain noin kello 20.