Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IGssä venetsialaiskarnevaalit löytyy
Ainakin jono aika mahtava. 😂
Näemmä 3D-housut jalassa tänään. 😅
(Oikeesti, pitäsköhän mun hankkia elämä? 😂)
Tykkään muuten näistä 3D housuista, piukat pakarat pääsee paremmin esille kun piikkihousuissa, jotka pussittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta Käärijän K18 keikka alkaa tänään? Yritin toisaalla kysellä, mutta viesti vissiin vähän hukkui.
Olisko klo23? En ole ihan varma.
fb on ohjelma näkyvissä. klo 22 alkaa. klo 23 on ilotulitukset.
Kiitos! En tajunnut edes katsoa mitään fb sivuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venetsialaiskarnevaalien ja bigsummerfestin stooripyörykät vierekkäin instassa. Pienestä sitä voi ihminen ilahtua.
vielä pari tuntia, ja saatamme nähdä T:n lavalla :)
Että voi pieni ihminen olla täpinöissään näkemässä palasia jonkun keikasta, josta ei ollut kuullutkaan kaksi viikkoa takaperin. Hulluuttahan tämä on.
Tähän on nyt täyttä totta! Ja eikös K tykännyt tästä itse myös?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsi!
Voisko siitä tehdä plakaatin ja antaa K:lle jommalla kummalla viimeisellä kesäkeikalla 1. tai 2.syyskuuta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsi!
Voisko siitä tehdä plakaatin ja antaa K:lle jommalla kummalla viimeisellä kesäkeikalla 1. tai 2.syyskuuta? 😂
Kuka rohkenee?
Saisi jo tulla materiaalia. Ihan sama, mitä. Meitä on hemmoteltu niin paljon, että äkkiä tulee kärsimättömäksi.
Tässä vielä K:sta lähivideota stadikalta... Nuo meikit vaan toimii!
https://www.tumblr.com/submariini/726723484900884480/olympiastadion-202…
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä K:sta lähivideota stadikalta... Nuo meikit vaan toimii!
https://www.tumblr.com/submariini/726723484900884480/olympiastadion-202…
Ja tosiaan toimivatkin. Olin ihan lumoutunut, kun ekaa kertaa aurinkolasit otti päästään.
Vähän p aska maku kyllä tosta K n q&a jutusta tänään. Ilmeisesti paria kysymystä lukuunottamatta jokainen liittynyt tavalla tai toisella Bojaniin. Ja mulla ei ole häntä vastaan siis mitään, on aivan ihana! Mutta onhan toi nyt oikeesti harmillista, että tämmönen on järjestetty ja lopputulos on tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän p aska maku kyllä tosta K n q&a jutusta tänään. Ilmeisesti paria kysymystä lukuunottamatta jokainen liittynyt tavalla tai toisella Bojaniin. Ja mulla ei ole häntä vastaan siis mitään, on aivan ihana! Mutta onhan toi nyt oikeesti harmillista, että tämmönen on järjestetty ja lopputulos on tätä.
Mitä?? :O Vähän kauheeta! en tiedä kehtaanko katsoa klippejä... yikes... Tuo on vielä lasten tilaisuus?
K n uutta merchiä tullut nettiin myyntiin! 💚
Vierailija kirjoitti:
Lähde tälle?
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsiyleisö on kiinnostunut lähinnä K/B kuvioista... kannattaa vanhempien siis tosiaan estää kaikki alaikäiset näkemästä 3vk päästä se musavideo, ainakin kahdesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde tälle?
https://twitter.com/koppitules/status/1695422815153819680?t=FPYg352Yf2T…
Kannattaa lukea kommentit twiitistä myös!
Vierailija kirjoitti:
Ääh, noinko se sit meni? Joku yksi kiva kysymys Bojanista ois ollut ihan jees, mutta vähän tympeää jos kaikki on pyörinyt sen ympärillä. Kuitenkin K:lta tulossa just uusi biisi+mv, ja ylipäätään ois miljoona muutakin asiaa mitä ois voinut kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde tälle?
https://twitter.com/koppitules/status/1695422815153819680?t=FPYg352Yf2T…
Kannattaa lukea kommentit twiitistä myös!
Ei näy kommentteja twitterittömänä, pystyiskö joku kopioimaan niitä tänne?
Outoa nähdä K vetämässä CCC ilman boleroa.