Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija wrote:
Tuo Miken Tommykuva on älyttömän hyvä!
Ja molemmissa T:n katse tiukasti K:ssa, joten menee taas samaan kategoriaan sen yhden stadikkakuvan kanssa, missä sama juttu.
Ylihuomisen keikalta parempi tulla live kun on niin Kärpän suomenkielisiä välispiikkejä ikävä, niitä ei saatu nähdä viime viikon yksärikeikalta. Eli nyt viimeisimmistä suomenkielisistä höpötyksistä on, mitäköhän, melkein kolme viikkoa?
Onko täältä joku menossa Oliver Treen ja Tommy Cashin keikalle? Minne niistä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitää nyt tännekin laittaa tää suuri uutinen vaikka ei varsinaisesti Khon liitykään...oon tykänny Tommyn postauksista ja kommentoinu niihin Facebookissa niin paljon että oon päässy Paras fani -listalle. 😅 Siellä mä nyt komeilen omalla pärställä, pitää varmaan vaihtaa profiilikuva. 😅 T on muuten aika aktiivinen FB:ssa jos kiinnostaa seurata häntä siellä.
Vau! Onhan tuo kiva meriitti jonka voit fanitus-CV:hen laittaa ylpeänä. :)
En ole FB:ssä mutta kiinnostaa: onko tuo paras fani -lista algoritmin kokoama? Perustuu jotenkin siihen ketkä on aktiivisimpia?
Joo, siihen aktiivisuuteen se perustuu!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitää nyt tännekin laittaa tää suuri uutinen vaikka ei varsinaisesti Khon liitykään...oon tykänny Tommyn postauksista ja kommentoinu niihin Facebookissa niin paljon että oon päässy Paras fani -listalle. 😅 Siellä mä nyt komeilen omalla pärställä, pitää varmaan vaihtaa profiilikuva. 😅 T on muuten aika aktiivinen FB:ssa jos kiinnostaa seurata häntä siellä.
Siis tarkoitatko se Johnny Cashin broidi Tommy Cash FB:ssä?
En tarkoita.
Vierailija wrote:
Ikävä kyllä vähän liian kallista mulle lähtee Eurooppaan mutta Rukalle oon kyllä menossa Tommya kattomaan.
Huhhahhei on rikkonut 1M striimirajan Spotifyissa.
Tässä Twitter-ketjussa on paljon kuvia K:n Lontoon keikalta: https://x.com/shrekoslavia/status/1719482622403833869
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ikävä kyllä vähän liian kallista mulle lähtee Eurooppaan mutta Rukalle oon kyllä menossa Tommya kattomaan.
Mä lähden myös parin kaverini kanssa. Kalliiksi tuokin tulee majoituksineen ja matkoineen, mutta hyvät bileet taatusti tiedossa.👍
EMA -äänestystulokset julkaistaan 5.11.
Eli aivan kohta!
Mua huolettaa että milloin K hakee sen lahjan jonka Alessandra hänelle jätti.. tässä on jo aikaa kulunut.
Toivottavasti K menee hakemaan sen lahjan! :D Ja olen niin iloinen että hhh on rikkonut 1M striimiä. Olen ollut aplastoilta poissa koulun ja EMA-äänestyksen vuoksi xD Ja huomenna Apollo! Tänne se kusinen live sitten!
K on myös varmistettu Tikkurila-festivaaliin ensi kesälle! :D Tästä ne buukkaukset lähtee!
Arkistojen aarteita, juttu K:n kummitädistä viime kesältä: https://www.aamuposti.fi/paikalliset/6091845
Onkohan Käärijä jo saanut kutsunsa Linnan Juhliin?
Vierailija wrote:
EMA -äänestystulokset julkaistaan 5.11.
Eli aivan kohta!
Toivottavasti muutkin kuin palstalaiset on äänestäneet, ei muuten äänet mitenkään riitä. Käärijän ja kumppaneiden olisi ehdotyomasti pitänyt muistutella seuraajiaan enemmän. Hieman omituinen oli kyllä se koko äänestyssysteemi, toivottavasti kaikki äänet on myös rekisteröityneet.
ig:ssä tommycash.shop tilillä on stooria L'Olympiasta (tämän illan keikkapaikka, Oliver Tree ja Tommy Cash), siellä on merchiä myynnissä pöydällä jo.
K tänään Vantaan kulttuurigaalassa: https://www.tumblr.com/omppupiiras/732815338728734720
Voitti palkinnonkin. Ja tuo puku.... WOW
Vierailija wrote:
K tänään Vantaan kulttuurigaalassa: https://www.tumblr.com/omppupiiras/732815338728734720
Voitti palkinnonkin. Ja tuo puku.... WOW
Ai että, vaikuttaa hyväntuuliselta. Ja sanoi voivansa hyvin, vaikka ihan vaan tuollain pikaisena heittona, mutta hyvä mieli tuli tuosta. Ja eilenkö se oli ollut Jukan kanssa keilailemassa? Tämä viikko ilman keikkoja on varaan ollut hyväksi.
Tuo Miken Tommykuva on älyttömän hyvä!