Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija wrote:
Onko ens viikolla montakin? Minä toivon vain että joku pitäisi liveä 💚 pääsen vasta joulukuussa kahdelle keikalle 💪
TO 2.11.2023
Helsinki
Apollo Live Club
PE 3.11.2023
Kurikka
Makasiinin Baari
LA 4.11.2023
Alavus
Alavus Hotelli
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko ens viikolla montakin? Minä toivon vain että joku pitäisi liveä 💚 pääsen vasta joulukuussa kahdelle keikalle 💪
TO 2.11.2023
Helsinki
Apollo Live ClubPE 3.11.2023
Kurikka
Makasiinin BaariLA 4.11.2023
Alavus
Alavus Hotelli
Siinä onkin muutama! Ja taas tien päällä!
Keskiviikollekin jo jotain kivaa tiedossa niille jotka aikoo seurata Oliver Treen & Tommyn kiertuetta, jossa mahdollisesti T esittää icipiä myös. Parhaimmassa tapauksessa icip voidaan siis kuulla torstaina x 2 ja lauantaina myös x 2. Sekä K että T keikat noina päivinä.
KE 1.11.2023
Pariisi
L’Olympia
TO 2.11.2023
Luxembourg City, Luxembourg
Den Atelier
LA 4.11.2023
Birmingham, UK
O2 Academy Birmingham
SU 5.11.2023
Glasgow, UK
O2 Academy Glasgow
(ja sit jatkuu koko marraskuun)
Eli K:n seuraava keikka on vast 2.11? :O Pitää taas sinnitellä alkuviikko xD Mutta nyt näyttää että K tuottaa taas hassuja videoitaan ig:seen, joten eiköhän me nyt jotain klippejä saada ennen seuraavia keikkoja :)
Hassuja ig juttuja tulee heti kun on vähänkin ollut taukoa. Irtautuu energiaa niihin
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Vielä pari päivää aikaa vaikuttaa ja äänestää Kärtsä ansaittuun voittoon! Best Nordic Act äänestys:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Aina kun näen EMA-äänestyskehotuksen, menen äänestämään! :D Olen myös näpytellyt ääniä tv:tä katsoessa yms. :D silloin tulee annettua reilusti yli sata ääntä kerralla
Vierailija wrote:
Eli K:n seuraava keikka on vast 2.11? :O Pitää taas sinnitellä alkuviikko xD Mutta nyt näyttää että K tuottaa taas hassuja videoitaan ig:seen, joten eiköhän me nyt jotain klippejä saada ennen seuraavia keikkoja :)
Jos kuluvaa päivää ei lasketa niin K:ttomia päiviä on enään 3 jäljellä ennen torstaita. Jos yhtenäkin noista päivistä saadaan jotain somekontsaa (todennäköistä) niin kyl siitä selvitään.
Bongasin tällaisen arvostelun HHH:sta: https://reedquest.org/2023/10/29/huhhahhei-review/
Tässä yks kohta:
”Thid song is really good! It feels like a mix of the Käärijä that made songs like “Mic Mac” and the Käärijä that made “It’s Crazy, It’s Party” with the singing interspersed with the hardcore rapping and deep echo-y voice.”
Vierailija wrote:
Aina kun näen EMA-äänestyskehotuksen, menen äänestämään! :D Olen myös näpytellyt ääniä tv:tä katsoessa yms. :D silloin tulee annettua reilusti yli sata ääntä kerralla
Mulla sama, aina kun joku muistaa muistuttaa käyn näpytteleen. Jännä nähdä onko noiden muiden ehdokkaiden faneilla myös kova näpytys käynnissä ja voittaako se kellä suurin faniryhmä vai kenties sellainen jonka fanit näpyttelee vaan pirun ahkerasti 😁
Vierailija wrote:
Onko ensi viikon Kärtsän keikoille menijöitä?
Apolloon.Onko minkälainen paikka?Mitään vinkkejä?Ekaa kertaa siellä.
Laitan tänne vinkin että olen laittamassa huutoon näillä näppäimillä yhden lipun Kärsyn keikalle Apolloon ensi viikolle, mulle tuli pakottava työmeno pe-aamulle ja keikka alkaa aika hitsin myöhään. Siinä pitää vaan ladata kide.app jonne rekisteröityyn meiliin lähetän lipun. :)
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍
Muistakaa äänestää Kärtsis voittoon:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍
Jos Käärijältä ja Eerikalta tulee yhteinen biisi ulos, niin voisiko sen ensi esitys olla Logomon pikkujouluissa?
Vierailija wrote:
Jos Käärijältä ja Eerikalta tulee yhteinen biisi ulos, niin voisiko sen ensi esitys olla Logomon pikkujouluissa?
Voisiko olla, että K:lta tulisi loppuvuodessa uusi biisi ulos lähes joka kuukausi? :D
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Vielä ehtii äänestää:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚